Ik kan s'nachts gelukkig lekker slapen, ik hoor hem zo nu en dan wel maar als hij zijn duim vind is het weer stil. Ik mocht van het cb over naar 4 voedingen van 210/7, ging eigenlijk meteen goed. Ik heb geen klagen met het ventje, alleen s'avonds tot de laatste fles is hij wat labieler. Waarschijnlijk komt de epilepsie door de zwangerschapshormonen en ik had er ws al aanleg voor, de kans is groot dat ik bij een 2de weer aanvallen krijg. Ze hebben al wel rekening gehouden met de medicatie die ik nu slik. Het dipje komt vooral door dat ik de laatste 3 jaar lichamelijk steeds wat heb, en ik z.s.m van werkplek moet switchen omdat ik gewoonweg niet op mijn werk kan komen. Ik hou de samenvattingen van tanya in de gaten, dan blijf ik op de hoogte van de gebeurtenissen Gr Jacquelien
Niet bijgelezen, maar ik wil Miep en haar vent een grote knuffel geven. Sterkte met je schoonpa! Wat een k*t situatie! Weet maar al te goed hoe jullie je voelen! KUS
Had ik die vraag niet beantwoord dan? Dacht het wel... Anyway, ik heb inderdaad nog geen badpakje gekocht omdat ik eerst wilde checken of ze het wel leuk zou vinden. Ja dus! Ga morgen naar de stad dus zal dan ff kijken of er nog iets te vinden is.
Altijd een dankbaar onderwerp om over te klagen hè!? Meid, lastig zo met je moeder. Ik probeer de tactiek "éne oor in, andere oor uit" te hanteren maar dat is zoooo moeilijk!
Ja erg hè dat dat soort vragen wel in je hoofd kunnen spelen maar ze er op één of andere manier niet uitkomen op de momenten dat het moet! Hier ook ernstige schaam modus Eef! Sjorrie!
Ik ben er ook! Met 1 oor gespitst op Sverre boven. Het is telkens een paar minuten stil en dan weer huilen. Weer stil, weer huilen.. Zijn neusje zit ook zo verstopt. Zielig!
Lexi! Fijne vakantie! Mijn mams.... Haar stoma is een maand geleden verwijderd. Ze is in principe 'genezen' verklaard. Ze blijft streng onder controle. Om de maand bloed prikken en 2 x per jaar moet alles op de foto. Maar voor nu zijn alle kankercellen uit haar lichaam. Tnx for asking. *smak* Ik ga ff tv kijken. Ranking the stars en daarna de lama's.
Ik ga je PB -en met mijn MSN, als je wilt kun je me toevoegen. (mijn MSN is boven en wil het niet vergeten) Oké?