Karlijn, ik zag dat jij op het topic over Moon85 had gereageerd. Zij was toch eerst ook een juli mama?
Eef, dat is zeker goed nieuws! Hoop dat het zo goed blijft gaan. Vechten kan ze, dat is zeker. Ik kijk ook Ranking the Stars. En daarna de Lama's. Eindelijk weer iets op tv op vrijdag.
Ja! Maar ook een juni-mama geloof ik. Ze is toen zwanger geweest van een tweeling geloof ik. Miskraam. En daarna nog een keer een miskraam. Nu dus ruim 27 weken zwanger en met weeen opgenomen..
Ja heel sneu! Ik hoop ook echt dat ze het nog een paar weken kan binnenhouden. Maar aan Chedella te zien heeft het kindje wel een goede kans!
Voor sommigen is het zo'n zware weg om een kindje te krijgen. Kijk naar Peeeeeeeeeetje met haar 18 miskramen!
Kijk ze Kar! KUS Beebie... en sommigen raken zo zwanger maar hebben een zwangerschap waarbij ze ieder kwaaltje hebben waarover geschreven is. En de bevalling overtreft ook iedere andere bevalling, zo zwaar is het. Lijkt wel of je een of ander sprookjesboek leest... maar het eind is goed, ze leefden nog lang en gelukkig Zulke dingen heb je ook... Het is gewoon niet eerlijk verdeeld in de wereld!
Doei meid, fijn weekend! Ik wacht op de Lama's.... ga voor het eerst maar eens ranking the stars kijken, klinkt wel leuk! Ik vind Ruud de Wild een stoere vent! En ik vind Beau leuk!
Het is zeker niet eerlijk verdeeld. Sommige drama zwangerschappen lijken inderdaad uit een horrorsprookje te komen... of uit een dikke duim
En Jamai is mijn oppaskind geweest. Hij komt uit schoonhoven en daar woonde ik ook bijna mijn hele leven. Ging best goed met zijn zusje Naomi om. Dus ik ga voor Jamai!
Veel plezier meid! Denk je een beetje aan ons als jij met je cocktail aan de rand van het zwembad ligt bij te bruinen en wij zitten te verkleumen hier ?
Onzekere muts die ik ben, ik voelde me meteen aagesproken door je laatste paar woorden . Maar ik kan je echt zeggen, die van mij is echt niet uit mijn duim gezogen!
Hmmm, nu ben ik er en is iedereen weg. Allemaal aan het kijken naar de lama's? De DVDrecorder draait hier, heeft Ranking the stars opgenomen en neemt nu de lama's op. Heb de vrouwenserie van Ranking the stars ook gezien, vond ik echt heel leuk. En de mannenserie vind ik tot nu toe ook heel erg leuk. Marc en ik zijn vanavond naar de stad geweest, cadeaubonnen uitgeven. Ik had van de week een poster gemaakt voor Marc zijn werk over een project wat ze gemaakt hebben (de fiftytwodegrees toren in Nijmegen) en als dank daarvoor kreeg ik 50,- aan bonnen. Ik heb er alleen niet veel van gekocht vanavond. Wat spulletjes bij de HEMA (nieuwe rompers, zwembroekje) en bij de Prenatal een babyboek. Het was best druk in de stad dus Marc en ik waren het heel erg snel zat, we kunnen namelijk niet zo goed tegen drukte en al helemaal niet tegen mensen die altijd gaan slenteren voor onze voeten. Ik was alleen vergeten mijn prenatal-bon mee te nemen voor die doos, maar dat komt ook wel een keer. Kom denk ik nog wel vaker bij de Prenatal . Volgens mij klep ik nu in het luchtledige...zometeen zijn de lama's afgelopen en dan gaan wij kijken. Liefs, Tanya