Nou ik dacht ook niet aan jou hoor toen ik dit schreef, maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik later inderdaad bang was dat jij het zo op zou vatten.
Toch raar gezien je Demelza ook gezien hebt Zo... eerste fotoshoot in de fotostudio zit erop. Heb vanmorgen Tari van het forum op de foto gezet met haar zwangere buik. Straks een paardenshoot en dan... WEEKEND!
Gelukkig vind (bijna) iedere moeder de eigen kroost het mooist! Maar geef toe, er bestaan wat 'lieve' kinderen!?
Goede...middag Wauw, we hebben zelfs 'uitgeslapen' vandaag. Tiekje tussen ons in (bijna bij het hoofdeinde en in haar slaapzakje). Ze speelde, pruttelde en dutte wat. Rond 9 uur kreeg ze BV in bed. Ondertussen kletsten ik en Eri en soesden we wat. Man, zo is verlof lekker! Nu bijlezen. Tien pagina's alweer erbij! Niva, gewoon blijven vertellen hoe het met jullie en Devin gaat hoor! Maar zeker maandag verwijzing vragen, de vorige keer was jouw eigen gevoel erover toch ook correct gebleken! Nou dan! Niet wanhopen... en dikke knuffel! Gelukkig hoef je pas 5 november weer te gaan werken. Hoeveel uur per week moet je dan? Ikke had voor de zwangerschap 30 uur=4 dagen. Sonya, wat kijkt Chedella ongelooflijk guitig! Miep, wat vreselijk van je schoonvader. Hopelijk slaan jullie je erdoorheen... Evelien...ook erg wat jouw moeder heeft. Gelukkig gaat het daar nu beter. Jacqueline: hallo! *zwaai* Ik ging geloof ik pas hier posten toen jij al 'zoek' was. Wat een leuke naam heeft je kindje! Lekker degelijk Zwaar dat je door je epilepsie zo beperkt bent nu... Tanya: tja, familie hè... Hier is vooral mijn kant van de familie ook wel eens maf bezig, maar eigenlijk zijn het toch wel schatten. Dagje voorlopen doordat je verlof hebt: hahaha! Hier is het nog veel erger. Ik loop geregeld een wéék voor. Heb net een collega over de mail fijne herfstvakantie gewenst --> mailt ze terug: dat is dus niet komende week maar pas de volgende! Naja, zit ook al vanaf half mei thuis... Jody: gelukkig praten jullie weer met elkaar en zit er vooruitgang in. Maar kan me voorstellen dat het allemaal wel heel heftig is --> hug! Leuke foto's: van Nicci in het water. Van Nicci en Demelza met de boys, van hun mama's. Mooi allemaal! En nu moet Tiekje eten, dus doei maar weer!
idd maar goed dat iedere moeder kind het mooiste vindt maar moet wel eerlijk zeggen dat ikzelf niet van ieder kind zeg mooi te zijn ben wel eerlijk ook als het mijn eigen zou zijn. maar hier bij ons forumpje ben ik geen lelijke baby tegen gekomen
Kar, Jeroen kan beide nog niet. de ene baby is de andereniet. En de één kan nu eenmaal iets veel sneller dan de ander...
Kirby, wat een geweldig lieve foto van Ana-Lucia duimend in de box! Evelien, ik was in mijn zwangerschap helemaal niet oetsiekoetsie, maar nu... Nu wel hoor! Haha, grappig hè?! Oooww, ik kom niet verder dan 550. Ik moet toch aan de samenvattingen vrees ik... Ik moet er weer vandoor! Even kort over ons: Gisteren was Jeroen zijn verjaardag, hij werd een kwart! Hij heeft vanacht ook voor het eerst op zijn eigen kamertje geslapen, en hij was om 5 uur al wakker... Met teut kregen we hem stil tot 6.30. Toen maar de fles gegeven. Ik hoop dat ij even moet wennen en strakjes in 1 ruk weer tot 7 uur slaapt. Het is op zijn kamertje ook veel donkerder dan bij ons. Het zonnetje schijnt en vanmiddag gaan we weer naar het korfbalveld. Groetjes en tot snel weer!
Je hoeft geen sorry te zeggen, hoor. Ten eerste kon jij het niet weten en ten tweede al had je het wel geweten dan moet het je toch niet ervan weer houden om ook hier jer verdriet te uiten. Het is meer dat ik het verteld heb omdat het anders misschien raar is als ik als enige niet op jouw schoonvader reageer. Maar dat is dan meer omdat ik het er moeilijk mee heb.
thanks.....gelukkig is haar typische prematurenhoofdje nu weg! wordt nu ook voller en haar haartjes gaan nu eindelijk groien. deze hadden ze in het zhuis geschoren
Jeeeee wat rustig hier! Sonya, ik zie nu ook echt zowel jou als je vriend in Chedella! Mooi meisje hoor. Eigenwijs snoetje, geweldig. Eef, leuk dat je al zoveel shoots hebt! Heerlijk. Echt zo gaaf dat je nieuwe carriere zo goed gaat! Miep, hoe was het karten?! (Of heb je daar al over verteld en ben ik dat nou gewoon vergeten?!)
Ik heb vandaag een moederfiets gekocht! Kan hem met de regeling van mijn moeders werk kopen (nou ja, zij koopt hem dus). Helemaal gaaf! Heb ook al een zitje erbij gekocht, kan in 't voorjaar gemonteerd worden. En de oprit is KLAAR! Eindelijk weer parkeren daar, en niet meer heuvel-op. Sverre slaapt al sinds 7 uur, heeeeeerlijk. Is bijna hele dag wakker geweest. Had er helemaal rode oortjes en wangen van. Lekker met papa gedoucht en daarna fles en in bed.