Blijf je wel openstaan voor andere mogelijkheden? Kijk als je echt denkt dat het reflux is dan moet je ervoor zorgen dat je een verwijzing krijgt zodat het duidelijk wordt.
Ik liep ook ernstig trots te verkondigen dat mijn haar niet uitviel... en toen was Nicci bijna 3 maanden. Ik verlies ook erg veel haar! En Nicci is ook kaal achter op haar hoofd!
Allereerst welkom! Mijn meissie slaapt als ze moe is en als ze wakker is, en als ik het voldoende vind na zo'n 2 uur, dan mag ze mee naar beneden en ga ik met haar spelen. Of we gaan naar de winkel, of ze gaat in de box, of op het speelkleed op haar buik. Ik geef haar de voeding niet eerder. Ze komt meestal na 4 uur.
Leuk hè!? Ik heb zaterdag een zwembroekluier (een zwembroekje dat ontlastig binnenhoudt) gekocht bij Prenatal. 't Is nog een beetje een groot broekje, maar over de echte zwemluier heen gaan het vast.
Tanya wat leuk dat zwemmen! Lijkt me heel schattig, dat zwembroekje ook! Sverre heeft er ook zo een met pijpjes (van, jawel, Nijntje). In november naar Center Parcs dus dan gaat hij die zeker dragen! Cookie welkom hier! Ik denk dat je het goed doet. En wat de anderen ook al zeggen, als hij niet moppert kun je hem ook laten liggen. Of naar beneden halen, in box of wipstoel. Doe ik met Sverre ook. (Al wil die vaak uberhaupt niet slapen. ) En bij mij zit er ook 3 uur tussen de voedingen en het lukt zeker nu hij 's nachts zo lang slaapt niet om er langer tussen te krijgen. Ach, hij zal het wel nodig hebben. Kim wat leuk om weer iets van je te horen! Fijn dat het na een wat moeizame start zo goed gaat met Aidan! Echt een reus.. Heb naar een van je fimpjes gekeken hoor! Hier vandaag een drukke dag. Eerst naar Ikea, en vanmiddag ruim 2 uur door de wijk gewandeld. Sverre had een poepluier halverwege (en een voeding) maar we hadden geen lotiondoekjes bij ons. Maar, we zijn creatief en hebben een hydrofielluier opgeofferd. Op een bankje langs het water.. Hihihi.
Dat weet ik niet, waarschijnlijk wel, want mamabeer is ook 28 weken zoveel zwanger en Moon ook. Ik ben benieuwd naar het verhaal van Alina....
hi dames Alleen de laatste 3 pagina's ff gelezen. Zag kim voorbij flitsen...leuk meid dat het zo lekker gaat met jullie knulletje. Cooky: jij ook welkom hier. Jammer dat Arend zo vaak nog voor voeding komt. Krijgt hij fv of bv? Zoë slaapt overdag ook maar 2 keer een uurtje, maar de rest van de tijd is ze vrolijk aan het spelen en rondkijken. Hopelijk krijgt arend snel een ander ritme.... Tanya: hier ook babyzwemmen geweest. San in het water en ik met de filmcamera. Zoë keek ook de ogen uit haar hoofd en was de jongste. De andere konden ook veel meer, maar zoals jij al zei, dat komt vanzelf wel.. Verder vandaag gevoetbald en verloren met 1-3! Twinny
Hoi allemaal, bedankt voor de antwoorden! @ Twinny: ik geef bv. Om de drie 3 uur vind ik niet zo heel erg hoor, maar soms zit er maar 2,5 uur tussen Dat vind ik wel erg weinig. Maar hij wil dan echt drinken.
cooky: van borstvoeding heb ik helaas geen verstand. Heb hier wel al eens eerder gelezen dat dames bijvoeden of af en toe flesvoeding geven. Hopelijk komt er iemand met bruikbare raad.
Ja ik lees alles, anders ben ik niet goed op de hoogte! Nee ik lees alleen dit topic en daar heb ik meestal al genoeg moeite mee, maar nu was ik bij en zapte ik even door de lounge waar ik op het topic over mamabeer stuitte. Mijn nieuwsgierigheid deed de rest...
ben al een tijdje weer aan het jiujitsuën en trainde ook alweer 4 wkn mee met de voetbal. Mijn spelerspas was alleen nog niet geactiveerd en nu dus wel. Heb destijds alleen gewacht op groenlicht van de gynaecoloog en ben toen weer alles gaan doen.