Is hij dan de voeding ervoor in slaap gevallen ofzo? Als hij genoeg gehad heeft zou hij toch echt 3 uur moeten redden. Kijk, zo nu en dan eens eerder is niet gek volgens mij, maar zeer regelmatig lijkt me niet goed.
ja hoor, het kan wat mij betreft alles zijn..maar ik word er zo ziek van om steeds afgescheept te worden snap je? Als men krampjes als serieuze optie noemt nadat ze écht luisteren en kijken vind ik het wat anders..
Mjah, die ervaring is hier dus ook weer anders..Devin redt het echt maar zeeeer zelden drie uren hoor. Over het algemeen twee uren (soms met moeite) of met mazzeltwee en een half..
hier ff een filmpje van Quinty druk aan oefenen voor het omrollen http://s49.photobucket.com/albums/f293/ ... IM1854.flv
Ja maar zo goed gaat het bij jullie ook niet wat betreft krampjes en spugen. Misschien heeft het er allemaal niets mee te maken hoor, dat kan. Ik weet alleen nog wel dat iemand (weet niet meer precies wie) in het begin niet zo vaak mocht voeden omdat de kleine dan steeds meer krampjes kreeg. Laat voorop staan dat ik vind dat je serieus genomen moet worden hoor, dat absoluut. Ik heb ook geen ervaring met krampjes, spugen en om de 2 uur drinken, dus ik kan het natuurlijk heel goed mis hebben....
Over de tijd tussen de voedingen: ik doe regelmatig gewoon tussendoor een 'toetje' of 2 uur tussen de voeding. Dat compenseert hij dan vanzelf weer met een lange ruk slapen en dan zit er 4 uur tussen. Misschien ben ik makkelijk hoor, maar ik kijk zelden of nooit op de klok als ik hem voed. Ze zeggen toch juist dat BV zich goed afstemt op de behoefte van je kind?
heb geen idee, ze is in ieder geval druk aan het oefenen. Eva was rond 9 a 10 maanden erg laat dus. thanx Kar. ben benieuwd wanneer het haar gaat lukken zal vast niet lang duren en de tijd gaat al zo snel
Nicci draait ook nog niet hoor. Als ze op haar buik ligt lijkt het soms te gebeuren maar dat doet het niet. Ja één keer, maar dat was dus toeval. Grijpen en pakken doet ze wel maar ze is ook ruim een maand ouders dan Quinty natuurlijk.
Maar als ik Quinty met Eva vergelijk dan was eva traag en die was met 36 week geboren. maar moet zeggen Eva praat gewoon super, kun je normaal gesprekje mee hebben
snap wel wat je bedoelt, maar tot voor twee weken geleden had Devin niet echt heel veel last van krampjes en spugen hoor. eigenlijk huilde ze bijna nooit en dat is dus ineens zo veranderd, maar toen dronk ze ook om de twee uren (vaak zelfs nog vaker) Maar ik leg haar wel aan dezelfde boob aan als het binnen drie uren is, dus ik weet niet of je 't dan ook als voeding ziet.. De meningen zijn er nogal over verdeelt..volgens de een kan een kindje nooit teveel borstvoeding krijgen, volgens de ander dus weer wel...En ook mijn 'ervaring'; daar in verschilt, dus ik kan er weinig nuttigs over zeggen.