Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ja idd... ik heb ook geleerd om niet meer op de klok te kijken voor de voedingen, ze krijgt bv wanneer ze maar wil, hoelang ze maar wil... En ze krijgt ook troostborstjes.

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Niva, ik vind het echt zo erg voor je... weet wat je doormaakt want Ana-Lucia ging ook van supertevreden en vrolijk kind naar bijna een huilbaby. Dan kreeg ik eerst de medicatie tegen de reflux en dan zelf nog uitgevist dat ze koemelkallergie heeft... het is een beetje zoeken en proberen. Hoop dat het snel beter gaat met je lieve kleine meisje. Dikke knuffel meis!

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Die adviezen van het cb zijn meestal gericht op baby's die kv krijgen. Heb ik ondertussen al genoeg gelezen op het borstvoedingsforum...

4. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Hier wil ik me toch ook bij aansluiten.
    Begrijp me niet verkeerd.
    Ik gun je dat het lekker loopt.
    Ook ik heb rotperiodes gehad met Demelza, vorige week nog.
    En ik weet hoe ellendig dat is.

Dus ook van mij sterkte in deze klote periode!

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Denk dat haar kindje ook iets te vroeg geboren was, aan 35 weken of zo...

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Kimmie zegt ook niet dat niemand anders iets weet over krampjes, maar als Aidan er veel last van heeft gehad of nog steeds heeft, dan weet ze toch wel hoe ze ermee moet omgaan. Is heel goedbedoeld van haar volgens mij en zeker niet betweterig.

7. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja, 34 weken, met een keizersnee. Maar meer info hebben we nooit gekregen, zelfs geen naam.

8. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik vind het even niet zo gezellig hier dus ik reageer eventjes niet vandaag...

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Balen dat Ivo nog steeds zo is zeg! Heeft hij dan helemaal geen werkende hersencellen? Raven is ook zijn kind en hij maakt ook het huis vuil dus hij kan ook wel helpen zeker! Pffffffff! Vind het echt heel erg dat jij je moet ziekmelden omdat meneer geen zin had om Raven naar de KDV te brengen! Uit wat jij schrijft maak ik alleen maar uit dat hij een dikke vette egoïst is (sorry).

10. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Daarom schreef ik ook 'kan aan mij liggen' ;)

Maar ze heeft inmiddels verteld hoe ze het bedoelde.

Sorry dat ik het verkeerd opvatte Kim ;)

11. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    waar ligt dat dan aan als ik vragen mag? Is er dan iets anders dan anders? Boeien de onderwerpen niet? Is er iets verkeerds gezegd?

12. Vlinder01

Vlinder01 Actief lid

Aug 3, 2007
    123
    0
    0
    tomenjerry: leuk filmpje!

Beebie: hoe heeft nicci het gehad op het kdv?

Ons schema lijkt op dat van Melanie, maar het is soms moeilijk haar lang wakker te houden, vooral 's ochtends, wordt ze erg chagrijnig van. Dus dan maar naar bed. Maar zo tegen het eind van de middag heeft ze altijd een huiluurtje. Wil niks, alleen maar jengelen, ook niet slapen. Ze krijgt rond 18:30 de fles en om 19:00 gaat ze slapen. Dit gaat bijna altijd zonder problemen (durf ik eigenlijk niet te zeggen, dan gaat het de keer daarop nl altijd fout!).

Om 22:30 maken we haar wakker voor de laatste fles en dan meteen weer slapen. De laatste tijd wordt ze elke nacht rond 4:30 wakker. Niet van de honger want met de speen is ze ook tevreden. Maar vaak moet ik die er 100x opnieuw indoen en dan gaat ze nog ff slapen tot 7:00. Hoop dat ze vanzelf een keer gaat doorslapen tot 7:00. Ze is al een paar weken verkouden ,misschien dat ze haar snotneus haar wakker maakt?

Maar ik klaag totaal niet! muv dat jengeluurtje is ze supervrolijk en erg actief als ze wakker is.

Vanmiddag komt m'n schoonvader 'oefenen' met de fles geven en verschonen etc. Hij gaat eens in de zoveel weken een paar uurtjes oppassen. Moet zeggen dat ik het wel spannend vind. Is toch anders dan bij m'n eigen ouders.

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Het is geen excuus dat ie pas 26 is volgens mij... hij heeft voor jou en Raven gekozen. Gianni is net twee weken 26 (heb hem ook van onder zijn moeders vleugels geplukt) en toont toch wel een pak meer verantwoordelijkheid dan Ivo.

14. Vlinder01

Vlinder01 Actief lid

Aug 3, 2007
    123
    0
    0
    Eef: wat een mooie foto's maak je! Kom je ook wel eens in Limburg?

15. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik moet eerlijk zijn dat ik me hier de boosdoener van vind. Omdat ik nogal kritisch reageerde op Niva.

Maar gelukkig moet ik nu even wat dingen in orde maken voor de fotoshoot die ik om 15.00 uur moet doen, dus wellicht gaat de stemming weer wat omhoog ;)

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Achtermelk komt echt van achteren... doordat het van vanachteren komt, spoelt het de melkkanaaltjes, waar de vettere melk aan de wand kleeft, door het spoelen komt dat 'vet' mee en krijg je dus vette achtermelk :)

17. Vlinder01

Vlinder01 Actief lid

Aug 3, 2007
    123
    0
    0
    Jekkia: Jeeee wat irritant zo'n vent! Lijkt me dat het tijd is voor een goed gesprek! De methode van Melanie werkt hier ook altijd wel.

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Hehe hier ook hoor :)

19. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Is Tanya al gespot vandaag? Vraag me af of het niet teveel gevragd is om steeds maar samenvattingen te maken? Zit toch een hoop werk in. Wordt weliswaar echt gewaardeerd, maar moet ook geen verplichting zijn, toch?

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Idd niet wekken is een heel goed idee... hij moet echt wel leren om zijn verantwoordelijkheid op te nemen, dus om te beginnen zorgen dat ie zelf op tijd uit zijn bed raakt om te gaan werken.

Share This Page