Weet je dit dacht ik ook! Kijk lekker naar Devin en doe wat jij en Vir denken dat goed is. Alle mode trends bij elkaar aan trekken is ook geen kijk immers! Lastig aan internet is dat er geen intonatie is. Ik probeer te lezen wat er staat en niet hoe het mogelijk bedoeld is. En met Devin komt het ook goed!
Beebie: hoevaak mag Nicci wennen eigenlijk? Iris gaat 1x maar...a.s. donderdag van 9-11. Achteraf had ik ook wel gewild dat ze meerdere keren ging, werk ikzelf in de kinderopvang en denk ik er zo makkelijk over en eis ik niet eens meerdere keren wennen...terwijl ik klant ben...klant mag koning zijn
Volgende week gaat Iris al voor het echie 2 hele dagen, ik ben dan nog wel vrij. Arthur heeft een dag vrij genomen die week, zijn we samen, terwijl iris op kdv is, gaan we leuke dingen doen, ff lekker zwemmen samen (ff ons weer als een tiener voelen..), uitgebreid lunchen... kga zo nog ff het dorp in wandelen hier, eerst mn manderijntje opeten, dan heb ik wel weer chocola verdiend vind ik Ik heb nu ook de chocomelk van Senseo ontdekt...mmmmmm
Is Demelza bij de fotoshoots aanwezig of waar laat je haar dan? of is het een fotoshoot van haarzelf?
het lijkt mij inderdaad een fikse klus, gezien het aantal pagina's wat op loopt in een rap tempo Zeker wel Wij hebben hier thuis een motto: Niets moet, alles mag Als wij een gesprek hebben dan verbeteren we elkaar ook steeds...moet? nee mag
Demelza heeft een eigen kamertje waar ze heerlijk kan slapen! Luxe he Dus gewoon zo proberen te plannen dat ze een lekker vol buikje heeft en lekker kan liggen slapen. Is ze dwars dan kan mijn vriendin haar altijd ophalen om voor haar te zorgen. Dus... in principe is er geen probleem.
plannen...ik vind het nog altijd lastig hoor plannen...iets plannen...t draait toch nog wel grotendeels om het ritme van Iris hiero. En dat ritme is niet iedere dag hetzelfde...drinkritme wel, maar slaapritme niet.
Je bedoelt het misschien niet rot maar het is wel rot voor Niva hoe jij reageert. Jij hebt de neiging om veel dingen verkeerd te interpreteren... Kimmie komt hier en ze krijgt jou onmiddelijk over haar heen, terwijl ze gewoon Niva wou helpen. Niva heeft probs met Devin en je doet rot tegen haar (vind ik), volgens mij heeft Niva al al onze adviezen geprobeerd maar lukt het gewoon niet! Ze slaat dus onze adviezen zeker niet in de wind. Denk dat jij gewoon eens de dingen minder negatief moet zien en niet meteen het slechtste moet denken.
Jeeeeetje zeg.. Ik plaats eens een keer een opmerking en meteen vallen jullie over me heen. Goed, volgende keer blijf ik gewoon een dag weg en zeg ik niets. Ik vind gewoon de toon van de berichten over/tegen Niva niet prettig. En idd, het kan komen doordat het internet is en je niet kan horen hoe iemand het bedoelt, maar ik kan me voorstellen dat als je al zo rot in je vel zit met een huilend kind waar je niet van weet wat ze heeft, je daar niet op zit te wachten. En ja, ik snap ook wat er bedoeld wordt in die reacties en dat het echt niet de bedoeling is dat Niva zich een slechte moeder gaat voelen, maar toch.. Laat de rel maar komen...
hmm, zal ze wel effe moeten wennen aan ergens anders te slapen? eens in de drie weken moet ik werken op maandagavond, vanaf drie uur. Hij past dan op tot hubbie thuis komt om half zeven.
En nu heb ik dus meteen spijt van mijn vorige berichtje. Ik ga maar weer, Niva had gelijk met die spanningsboog. Hier is het in ieder geval goed mis.
Nicci went 3 keer. Vorige week maandag van 9u tot 13u, vandaag van 9u tot 13u en woensdag van 9u tot 15.30u zodat ze dan 2 voedingen doen. En dan is het maandag voor het echie....
Moraal die ik eruit trek is: blijf vooral uit te buurt van fysiotherapeuten.... Milyan doet nog geen van de dingen die je hierboven beschrijft
Dat is uiteraard ook prima.. maar het gaat mij erom dat ik het jammer zou vinden als mensen hier afhaken omdat ze het gevoel hebben hier niet op hun plaats te zijn. Vandaar dat ik vroeg, waarom ze het hier ongezellig vindt vandaag.
Nee dat is het niet; zie mijn hysterische berichtje hierboven. Combinatie van niet goed in mijn vel zitten en wat ik daar schreef.