Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Sssst nooit in het openbaar toegeven! ;)

2. Vlinder01

Vlinder01 Actief lid

Aug 3, 2007
    123
    0
    0
    Is nog bezig, heb ze net uit wandelen gestuurd. Schoonouders zijn net uit elkaar, en nog veel onvrede van beide kanten over elkaar. Kan ik weinig mee, dus goed dat de aandacht naar Nova kan.

ff iets heel anders, maar wel leuk. Gisteren was ze aan het brabbelen en opeens tussendoor maaaamaaaaa :)

3. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik denk dat het goed is dat je haar bent blijven brengen, voor haar continuiteit. Als alles om je heen verandert is het goed dat sommige dingen hetzelfde blijven, denk ik.

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Tel jij dit als haar eerste woordje?

5. Niet meer actief

Ik leef nog hoor, maar ben nog niet aan de samenvattingen begonnen. Komt nog wel, maar vandaag even niet. Zit geloof ik niet zo lekker in mijn vel, alles gaat op de automatische piloot. En met dat alles bedoel ik het verzorgen van Ruben, meer komt er domweg niet uit mijn handen. Ik mis mijn overzicht die ik normaal wel altijd had. Ik kan op de een of andere manier niet meer vooruit denken wat ik altijd deed. Zo van vandaag ga ik dit doen en dat doen (volgorde maakte niet uit). Mijn energielvel is ook erg laag, ben gewoon erg moe. Ik heb geen klagen over het slapen van Ruben hoor, vanmorgen moest ik hem om 9 uur wakker maken (nadat hij om 23.30 de laatste voeding had gehad), en hij is ook niet vervelend geweest ofzo. Kweet niet wat het is, zal ook wel weer over gaan. Sorry voor dit egoberichtje (en weer sorry voor de sorry), maar er is zoveel waar ik op wil reageren van de afgelopen 30 pagina's (ben wel helemaal bijgelezen) dat ik daar echt even de tijd voor moet nemen. Ik heb het gevoel alsof ik het hartstikke druk heb, terwijl ik geen moer doe. Voel me opgejaagd door 'iets' en ik weet niet wat.

Liefs, Tanya

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Lastig lijkt me dit. Zeker omdat ze, naar ik aanneem, beide nog bij jullie komen. Hoe trekt je man-vriend dit?

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Misschien zit er toch iets in de lucht! ;) Succes meid!

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Niva, heb jij mijn laatste pb ontvangen? Want had ook ff een probleempje...

9. Vlinder01

Vlinder01 Actief lid

Aug 3, 2007
    123
    0
    0
    Haha, doe net alsof. Maar weet ook wel dat het per ongeluk was natuurlijk.

10. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland

11. Vlinder01

Vlinder01 Actief lid

Aug 3, 2007
    123
    0
    0
    Ja, zeker lastig. Hubbie vindt het vooral moeilijk dat de rollen omgedraaid lijken. Dat zij met hun problemen bij hem komen en geen ruimte is voor wat er in zijn leven speelt. Schoonmoeder leeft in hogere sferen, is dus helemaal moeilijk bereikbaar. Erg jammer, zeker omdat Nova ook het eerste kleinkind is.

12. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    wat bedoel je met 'hogere sferen'?

13. Vlinder01

Vlinder01 Actief lid

Aug 3, 2007
    123
    0
    0
    Ze is heel erg zoekende in de alternatieve wereld. Zegt dat ze opdrachten krijgt om mensen te healen en negatieve energie uit de wereld te halen. Maar het is dan weer de ene theorie en de volgende dag een andere. Maar ze is er zo van overtuigt dat dit haar bestemming is dat ze een soort oogkleppen opheeft. Alles wat er niet in meegaat is niet oke. Je kunt je voorstellen dat dit voor aanvaringen zorgt....
    Het punt is dat ze het allemaal wel goed bedoelt, ze wil graag mensen helpen.

14. Vlinder01

Vlinder01 Actief lid

Aug 3, 2007
    123
    0
    0
    Een knuf voor iedereen die om wat voor reden dan ook niet zo lekker in z'n vel zit.....het positieve aan vandaag is in ieder geval dat Tanya haar hond binnenhoudt

15. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    nou idd 8)
    Tis gewoonweg heerlijk buiten! terras weer 8)

16. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Jups..Ik heb alweer gereageerd ook

effe snel, want mn vent is thuis dus die heeft zich even over ons meisje ontfermt zodat ik me netjes af kon melden hier ;)

17. Niet meer actief

Kom weer effe binnenvallen...GRMBL! Godverdegodver!

Kunnen jullie nog herinneren dat we afgelopen juni in the middle of nowhere stonden met een auto die niets meer deed toen we hem wilde starten? We hebben toen Routemobiel laten komen, die zei toen dat de startmotor vastgeslagen was en na een tik erop deed hij het weer. We hadden de auto toen naar de garage gebracht, die zeiden weer dat het heel iets anders was (weet niet eens meer wat). Hebben ze gerepareerd, alles ging goed tot vandaag! Marc belde net dat de auto het weer eens niet deed en staat nu bij zijn werk te wachten op de garage. Want hij heeft de garage gebeld want dit kan natuurlijk niet. Een collega van Marc die veel van auto's weet heeft ernaar gekeken en zegt dat dat weer die startmotor is die vastzit. Ik ben best pissig op die garage en Marc ook. Ik hoop dat hij flink zijn mond opentrekt en dat hij eist dat het nu fatsoenlijk gerepareerd/opgelost word zónder dat we ervoor moeten betalen. Pffff, kutzooi! Zo, ik ben mijn frustraties kwijt! :oops: :oops: :oops:

18. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Weet je, ik waardeer het echt heel erg dat jullie me proberen te helpen..en juist daarom luister ik naar de adviezen en weeg ik dat af en bekijk ik wat ik daarvan kan toepassen. Geloof me..als je dít punt hebt bereikt wil je álles proberen hoor en dan ga je echt niet meer heel dapper 'op je eigen gevoel vertrouwen"
    Dat is een mooie theorie, die ik ook zeker aanhang..maar op dit moment even niet meer.

ik denk niet dat ik nu weer tevéél naar jullie luister en te weinig op mezelf vertrouw..We hadden alleen een punt bereikt waarop álle adviezen / tips welkom zijn.... Mijn eigen gang is even niet voldoende voor ons meisje.

Ik hoop dat we deze 'rel' achter ons kunnen laten. Ik zal er verder niet teveel over door emmeren en hoop dat t voor jullie ook klaar is nu.
    Ik ben in elk geval nog steeds blij met tips en of adviezen..

19. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Pienie is weer happy, beide kindjes zijn weer in huis!

20. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Hier zie ik dat we overduidelijk veel van elkaar verschillen. Ik zie dit dus echt niet als een rel.

Je kan gewoon geen intonatie lezen en smilies zeggen ook niet alles. Daardoor kan iets 'kwader' opgevat worden. Maar zo bedoelde ik het echt niet.

Wens je dus ook sterkte hiermee. Ik weet wat je doormaakt, ik heb het ook gehad met Demelza, dat vele spugen, vele huilen en vele krampjes. Ik heb me toen bewust even teruggetrokken van het forum om zelf veel bij te tanken als ze eindelijk sliep. Bij ons heeft johannesbroodpitmeel een hoop goed gedaan, alleen werd het poepen daardoor nog moeilijker.

Hoop dat jullie snel een goede oplossing vinden want het is vreselijk om je kindje zo te zien.

Share This Page