Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    :rolleyes: :confused:
    Denk dat jij Evelieveling dus nog niet hebt leren kennen.
    Ben juist van alles behalve negatief.
    Ik beschrijf alleen mijn gevoel en dat kan juist of niet juist zijn. Ik kan het ook voor me houden zodat ik er zelf over door kan emmeren en het een eigen leven kan gaan leiden.

Kimmie kreeg mij volgens mij niet over haan heen, ook hier beschreef ik mijn gevoel en ik heb al gezegd dat ik het dus verkeerd had.

Mag er dan alleen kussiekroel op elkaar gereageerd worden en mag je geen mening/gevoel meer geven als het wat kritischer is?

Nu ik dan toch al de schuld krijg knal ik er nog 1 in.
    Het is me opgevallen dat je eigenlijk nooit op mijn berichten reageert. Ook niet als ik specifiek dingen aan jou vraag.
    Dus van hier alleen de vraag of dat een reden heeft of dat dit gewoon zonder opzet gebeurt en dat ik me dus niet moet 'aanstellen'?

2. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Tuurlijk heb je nooit 100% zekerheid.
    Maar ik weet de hele dag al dat ik vanmiddag om 3 uur die afspraak had. Dus ik ging wat voedingen rekken, of juist iets eerder wakker maken zodat ze wil drinken.
    Vanmorgen wat langer opgehouden en spelen zodat ze vanmiddag iets moeier is.

En dus ruim voor ze komen voeden en spelen. Dan kan ze in bed. Wil ze dan na een kwartier nog niet slapen dan bel ik mijn vriendin. Dan komt ze hierheen om op te passen of ze neemt Demelza mee.

En tot nu toe heb ik eigenlijk nooit problemen gehad. Demelza haar probleemuurtje ligt meer tussen 5 en 7.

3. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Goed, nog 1 bericht dan ga ik koken...

Voor een ieder die het zo heeft gelezen vandaag...
    Nee... ik was niet kwaad, nee ik bedoelde het niet rot, ik ben gewoon 'kritisch'.

Ik zit hier op het forum om van elkaar te leren, om elkaar te helpen. En als ik dan dingen op een andere manier zie, dan ben ik 'Rotterdams'.
    Dan zeg ik dat. En ik ben ook bereid erop terug te komen als ik fout bleek te zijn.

Maar ik ben het gewoon niet altijd zonder meer met iedereen eens. En soms laat ik het 'voor de lieve vrede'. Maar mijn bedoeling was niet om te rellen, maar om mijn mening te geven. Om een andere kijk op de zaak te geven.

Maar aan de reacties te zien vielen er nogal wat mensen over mijn manier van opschrijven. Misschien moet ik mijn reacties eerst typen en na 10 minuten nog eens lezen om te kijken of het niet te hard overkomt. Maar aan de andere kant... we zitten hier al bijna een jaar met elkaar en volgens mij hebben jullie me ondertussen wel leren kennen.

Moet ik dan op alles maar ja en amen zeggen als ik het er niet mee eens ben? Of mijn mond houden omdat tere zieltjes er niet tegen kunnen? Dan zou ik dus mezelf niet meer kunnen zijn hier.

Dit is even hoe ik erover denk.

Dus sorry for what it's worth als ik mensen heb gekrenkt. Dat was absoluut niet mijn bedoeling!

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Nou gelukkig maar! Er zijn altijd ouders die vinden dat hun kind al van alles kan terwijl ze super jong zijn. (hierbij denk ik aan het verhaal van die mensen die ik tegenkwam in de parkeergarage en hun dochter van 4 weken kon zich al van rug naar buik draaien, dus ik heb het over niemand van het forum)

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Heel sneu! Sterkte ermee!

Doet me denken aan de schoonouders van Karlijn. Heb je daar inmiddels nog iets van gehoord meid?

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Gooi het eruit meid! ;) Kloten als je gezeik met je auto. Ergens is het een onmisbare luxe geworden. Ik reken er altijd op dat mijn auto het doet. Deze doet dat tot nu toe ook (klopt af) maar mijn vorige niet en toen rekende ik er ook altijd op! :confused:

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    lekker he. En heeft je dochter je gezien? Kan me voorstellen dat ze er dan iets over zou zeggen.

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Tanya, wat vervelend van je auto zeg! Zou ook behoorlijk p*ssed zijn op die garage! Hoop dat ie snel weer rijdt!

9. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Tantan.... lucht het op?

Lekker f*ck van die auto.
    Hoop dat Marc het goed weet op te lossen!

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik vind dus echt dat alles gezegd moet kunnen worden zonder dat er meteen van alles achter gezocht word. Het is geschreven tekst, dus je moet wel duidelijk zijn, want je kunt geen gebruik maken van intonatie. Ik ben een voorstander voor eerlijkheid en duidelijkheid maar ik merk wel dat ik me regelmatig inhoud. Zoals daarstraks dat ik terug zou komen op een stuk. Heb ik dus niet gedaan want ik vrees dat er weer ernstig over gevallen wordt en volgens mij was het ook nog geen rel en dat wilde ik ook niet verder ontlokken.

Vergeet niet dat we allemaal verschillende persoonlijkheden hebben, met ieder onze (eigen)aardigheden. We zoeken hier ongeveer hetzelfde. We moeten alles wel kunnen relativeren vind ik!

En dat je voorkeur hebt voor bepaalde personen is ook normaal, toch!? Ik heb al eerder geschreven dat ik wel eens denk dat een enkeling mijn berichtjes niet leest. Nou geeft dat niet, maar het moet wel mogen.

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Eef, vind dat je soms wel negatief en vooral bot over komt. Van mij mag iedereen zijn mening geven, maar dan wel liefst op een vriendelijke manier.

Enneuh, je stelt je aan hoor... als ik het zo mag zeggen.

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik ben het met je eens hoor. Ben eigenlijk wel benieuwd wat je reactie dan eigenlijk was.

14. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik bedoel het echt niet slecht.
    Weet niet of jij het toen met veelcijferige melissa hebt gevolgd, maar toen was ik niet vriendelijk. En ook tegen haar alterego niet.

Ik hoop dat Niva wel weet dat ik het niet slecht bedoelde. Nu ik erover nadenk... ze zit nu slecht in haar vel, dus logisch dat ze het feller opvat. Daar had ik meer rekening meer kunnen houden, maar zij dus ook met mij. Gewoon denken 'het is Eveline'.

Ik krijg dingen soms wat rotter mijn strot uit dan dat ik het bedoel.

Enne... fijn dat ik me aanstel en dat er niets is ;)

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Nope.. En we hebben ook besloten dat dat van onze kant ook niet gaat gebeuren. Willen ze Sverre ooit zien, moeten zij dat aangeven en hierheen komen. Maar voor mij hoeft het helemaal niet meer.

16. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    olie op het vuur. Doet er niet meer toe

17. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Vind het heel sneu voor jullie. Maar wat een mafkezen...

18. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Kruimeltje heeft niet door dat het al 7 uur is geweest.
    Dus dat haar huil en moeilijk doe uurtjes voorbij zijn.
    Mijn verstand zegt 'nog even laten huilen'.
    Mijn gevoel zegt 'haal haar maar en laar haar maar bij je zitten'.

19. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Dikke knuffel voor je meid.
    Hoop dat het zonnetje snel weer gaat doorbreken bij jou, tis niks als je je zo voelt.

20. jekkia

jekkia Fanatiek lid

mmm, zou het door het najaar (seizoenswisseling) komen.
    Zit ook al niet zo lekker in mijn vel (en zo ken ik er nog wel een paar)

Deel Deze Pagina