Zo bijgelezen. Ik ga niet op de NEP rel reageren. Wel wil ik Niva, Kar, Jekkia en Tanya een dikke knuffel geven. En de auto van Tanya een rot schop geven! Ik heb weer het weekend gewerkt en gister op een rommelmarkt gestaan. Daar mijn mobiel verloren, echt balen! Wel lekker 160,00 verdient voor het decemberpotje. Vanmiddag al het eerste Sinterklaas kadootje gekocht voor Pepijn. Een kinder digitale camera, dit is gelijk het hoofdkado. Hopelijk blijft hij dan van de mijne af. Ik heb een opzet van mijn sollicitatie af, wie hem wilt nakijken moet me maar pb-en.
Heel erg! Chocola is al op, ik stop nu net een pikante augurk in mijn mond. Lekkere kombi met sterrenmunt thee.....not! Heb jij het nummer van Melanie?
Jekkia, speelt Raven al met (hoe heet zo'n ding) in de box? Ik heb er gister op de rommelmarkt 1 gekocht voor een 1,00, altijd leuk.
Nee dit is een lekker duidelijk bericht. Dat 'hoe heet zo'n ding' kan van alles zijn. Maar goed dat het bericht aan Jekkia is en niet aan mij
Oké, ik ga hem omschrijven. Je kan hem ophangen hij is groot en plat meestal wit er draaien dingetjes op en er kunnen dingetjes heen en weer je hebt ze ook met geluid
Ohhh, als je dat ding bedoelt... Ze vind het geweldig om er tegen aan te meppen, het was een van de eerste dingen waarmee ze speelden
Ivo belde net (is nogsteeds aan het werk). Bood zijn excusses aan, hij zat er flink mee in zijn maag en had ook niet gewild dat de ochtend zo verliep. Hij heeft beterschap beloofd (helemaal vanuit zichzelf ) Hij neemt tot zondag vrij en we gaan samen opzoek naar een Helmonds oppasmoeder voor Raven. Straks als we wat beter in de slappe was zitten krijg ik een eigen autootje zodat ik ook raven kan oppikken van de oppas en ergens naar toe kan gaan als hij weer eens voor lange dag aan het werk is (met de benenwagen kom je niet zover ). Raven heeft vandaag last van het Jantje lacht, Jantje huilt syndroom... officieel zou ze nu 12 weken zijn. Dus zal wel 't 3e sprongetje zijn.
Nep rel!? Tssss zo onze best op gedaan! We moeten nog maar even goed oefenen voor als Lex terug is! Ik ken die camera's, die zijn geweldig! Kun je ook filmpjes mee opnemen enzo toch!? Super! Nicci krijgt er ook zo één over een jaar of 3. Ik wil je brief graag lezen. Ik zal je een PB sturen!
Jekkia, gelukkig maar, was er laatst ook al niet iets en dat hij later zijn excuses aanbood? Hij heeft nog al last van een ochtendhumeur volgens mij?