Zie net op de kalender dat Raven donderdag d'r 3e prikjes krijgt. Baal dat ik er niet bij kan zijn omdat ik moet werken. Ivo gaat met haar naar het bureau (dat doet hij dan wel weer). Aangezien ik vanochtend niet ben geweest, omdat Raven het op een brullen zette en toen een flinke stinkbom in haar pamper lanceerde en we dus te laat waren, kan ze dan gelijk gewogen en gemeten worden. Ze heeft trouwens de laatste dagen wel eens rode vlekjen op haar lichaam. Die gaan wel weer weg maar ik weet niet waardoor ze ontstaan. Misschien komt het door de spanning omdat ze een spongetje heeft. Vanochtend had ze ook een lichte verhoging.
Bij deze niet volgens mij, dat is die van v-tech alleen is die 90,00 en deze 50,00. Ik heb hem van little tikes gekocht. Je hebt hem ook van fischer price ook 90,00 en heel weinig geheugen voor maar 60 foto's dacht ik.
Daar scoort hij wel weer punten mee! Heel goed! Maarrrrrr ik zou het nog even aanzien voor ik hem te veel krediet zou geven!
Ooh Little Tikes is ook zo'n 'gaat-nooit-stuk' merk. Tenminste vroeger... voor zover ik een vroeger heb
Ik ga na de laatste voeding kolven. Dus zo rond een uurtje of 23u. Ik ben echt zo benieuwd! Straks werkt het niet bij me en ben ik vet teleurgesteld! Ik hoop op 250 ml!
Eef ik liet de foto's laten zien van Nicci die ik al van je heb gehad en iedereen vond ze geweldig!!! Ik heb al de vraag voor een aantal uitvergrotingen gehad. Chris en ik gaan eerst kijken welke wij op linnen laten afdrukken voor in de kamer. Die mogen de andere mensen niet.
Eef, kom je niet toevallig eens een keertje in Brabant? Jij mag Raven ook wel op de gevoelige plaat zetten. Erg mooie stijl heb je. Me like
ow, over Chris, Nicci en jij (of is het jou?) gesproken... Kunnen jullie ook op 4 november? Jer wil opeens graag naar de beurs op 3 november. Ik wist niet wat ik hoorde...
hey jekkia, aidan heeft sinds een paar dagen ook vlekjes. omdat hij ook niet at zijn we naar de ha-post geweest. hij had lichte verhoging 37.5 en de dokter kon toen niks geks vinden. vreemd he! wel grappig dat jij er nu ook over begint! misschien is het idd sprong gerelateerd...
Ik zweer het je we hadden we hadden het er net over! Ik vroeg namelijk aan Chris of hij nog naar de beurs wilde want dat zou dan op zaterdag moeten. Ik vrees alleen dat het dan onwijs druk zal zijn. Maar goed... ik zal eens in mijn agenda kijken. Wij kunnen zondags niet ivm voetbal van Chris, maar wel op een andere zaterdag.
Nou er is over gesproken, maar een meeting zou plaats vinden bij de Mac in de buurt van Utrecht. Dus in principe hoeft dat niet samen te vallen met de beurs. Wij gaan dus de 3e naar de beurs en met Chris een meeting combineren lijkt me niet ideaal...
Wij gaan dan (als Chantal het niet erg vindt) de 3e naar de beurs. Meeting... geen idee wie er allemaal zijn. Maar ik weet niet of Jer zo op een meeting zit te wachten...