Alle gekke kippen op een staafje.... Wanneer doen we het dan? Ik denk dat wij ruimer in de vrije zaterdagen zitten dan jullie dus roept u maar!
Ik denk dat hij het getroffen heeft met jou en dat hij het met menig meid van het forum een stuk zwaarder zou hebben.
Daar woont de zus van Jer. En die heeft net een dochter gekregen. Dus wij zullen daar vast weleens zitten. Dus als we wat afspreken dan regel ik dat ik daarvoor tijd heb om bij jou langs te komen! Dus... komt goed!
Sterrekind, ik heb je foto's op Hyves weer even bewonderd. Hoe maak je die mooie foto's? Ik vind die foto van Pepijn met zijn vinger in zijn mond echt supermooi! Mij lukt zoiets nou nooit. Ik heb het KOUD. De zomer is ongemerkt voorbijgevlogen. Amper mooi weer en nu weer met kopjes thee en kippenvel achter de comp.
Die Mc Donalds meeting, hoe zit het daar nou mee? Ben beetje de draad verloren... Ivo zal niet echt te porren zijn voor een meeting maar wel voor een burger
hahaha vind niet dat we een echte zomer hebben gehad, helaas! toen het heet was lag ik in mijn kraambed hahaha
Ik weet dat jij het liefste in combinatie met de beurs wilde afspreken toch? Omdat je anders geen vervoer had? Het zou in eerste instantie met de beurs zijn maar aangezien de meeting in de Mac zo goed is bevallen en niet alle meiden in de stad durven rijden is voorgesteld om bij de Mac af te spreken. Theoretisch hoeft het niet dan met de beurs. Mocht het wel met de beurs gaan gebeuren dan kom ik niet want Chris gaat vast niet mee naar een meeting. Vind hij echt een niet leuk! En wij gaan zaterdag samen naar de beurs.... Misschien kijken wie wil meeten en een aantal optie data noemen?
Ik ook! En lekker met een deken over op de bank. Straks weer de haard aan! De winter heeft ook zo z'n charme.... maar ooh wat heb ik alweer zin in een echte zomer! Net als vorig jaar! Wij zijn zelfs buiten getrouwd. *zit in de zwijmel modus*
Wij hebben de verwarming ook al aan. En de open haard hebben we ook al aangehad. En Chantal... we kunnen toch 'stiekem' op de beurs afspreken? Dan vertellen we Jerry en Chris niets en spontaan komen we elkaar tegen.
Dames, echt waar ik zweer het, morgen ga ik echt reageren en de samenvatting bijwerken, echt waar! Dus nu wederom een ego-bericht... De auto staat bij de garage. Stelletje klootzakken daaro, mijn god! Ze zeggen dat het niet hetzelfde kan zijn als toen in juni omdat we dat dan vakergahd moeten hebben de afgelopen 4 maanden (misschien hebben we gewoon mazzel gehad denk ik dan). Affijn, de auto staat daar en word morgen gerepareerd(moter wordt gereviseerd). Marc mocht dus fijn naar huis lopen, kreeg geen gratis leenauto mee en ze wilden hem ook niet afzetten thuis. Hij heeft er een half uur over gedaan, en dat in zijn tempo (heeft lange benen dus grote passen en een zeer hoog tempo) want de garage is aan de andere kant van R'daal. Hij wilde niet dat ik iemand charterde om hem op te komen halen. Ben nu heel benieuwd met wat voor prijs de garage morgen komt én of Marc, even plat gezegd. zijn bek opentrekt! Maar dit is de laatste keer dat we daar geweest zijn, hebben er al genoeg gezeik mee gehad. Vanavond heb ik me eindelijk aangemeld voor hyves! Ik heb meteen als een gek iedereen die ik kon vinden uitgenodigd van hier. Ik wacht nu nog op een acceptatie van: *Eveline *Kim *Zanoni *Elma *Peetje *Tweety dus... (of komt dit errug opdringerig over?) Voor diegene die me ook willen toevoegen, moet je me maar even een PB sturen, want ik weet niet of het zo verstandig is om mijn hyves-adres hier te zettten eigenlijk. Liefs, Tanya
ja dat lijkt me logisch! Maar dat zou Chris ook leuk vinden hoor! Komen we elkaar tegen: "Nou dat is toevallig! *kijkt onschuldig en verbaasd* Leuk! Bij deze is dat een date! Zien die mooie meiden van ons elkaar ook weer!
Meid die samenvatting is vrijwillig hè dus het moet geen moeten worden. Alles op z'n tijd meid! (oooh ik had liedjes schrijver moeten worden! ) Kloten van de auto en dat Marc moest lopen. Ik hoop dat de rekening meevalt en dat de auto het dan gewoon weer doet!
Valt nog niet veel te spieken , ik ga nu foto's uitzoeken en ze erop zetten. Zag dat Eveline me ook geaccepteerd had