Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik zou gewoon weer 4 schepjes geven. 's Avonds kun je dan zelfs 150 ml + 5 proberen.

2. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Wij voeden op afroep. Overdag is dat tussen de 3-4u en 's nachts 4-6u.
    Hij krijgt 120 + 3 schepjes en 1 keer 120 + 4 schepjes.

Ruud is vooral bang dat we een 'dikkertje' kweken en dan helpt die opmerking van het CB ook niet.
    Ik twijfel nu wel heel erg hoor. Zal ik dan toch maar 4 schepjes gaan doen of wacht ik tot vanavond en overleg nog even met Ruud.
    Stom dat je je zo druk kan maken over zoiets 'simpels' :(

3. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Overleggen met Ruud is zoiezo niet verkeerd!
    Klinkt goed dat jullie alles samen beslissen!

Weet niet ofdat je van het bellen bent maar anders zou je de Zorgcentrale toch even kunnen bellen?
    Zeg gewoon hoe het zit.
    Dat je bent geschrokken op het CB bureau en daardoor nou niet alle schepjes in de fles doet, kijken wat hun zeggen?
    En dan gelijk vragen van je schema?
    Is dan telefonisch, vind ik altijd wat makkelijker.

(mocht je het tel niet hebben 0900-8998636)

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik had hier gisteren een stukje over geschreven, heb je dat gelezen?

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik heb er geen ervaring mee hoor, maar ik heb wel gehoord/gelezen dat bij krampjes extra eten juist niet zo goed is. Tussendoor water geven is dan beter. (Kirby of Jekkia, 1 van jullie gaf toch dit advies?)

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Waarom? Dat doe ik iedere nacht! Zelfs gisternacht toen ik om 2u, 4u en 6u moest voeden! Waar moet ik anders gaan zitten!? Ik vind dat Nicci niet uit de kamer moet en daarnaast wil ik ook warm en comfortabel zitten!

7. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Heb alles gelezen, maar weet niet precies wat :oops: . Kan je een korte herhaling geven?

8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Denk dat ik morgen nog even de stad in wil! Oooh nee kut morgen begint de kermis! Moeilijk parkeren natuurlijk! Pffff! Nou ja, misschien zet ik me er wel overheen! Ik wil ook maillotjes! ;)

9. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Over dat minder schepjes maar wel 120 water juist een gevuld gevoel bij Mick kan geven, terwijl het water zo weer weg is en hij dan juist weer honger heeft. Dan krijgt hij weer eenzelfde fles, terwijl hij misschien op een volle fles nog had geslapen.

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Weten jullie nog dat we vorige week ofzo schreven over moedermelk en dat het vroeger zelfs een beroep was? Nou las ik in een blad over een moedermelk netwerk. Dit netwerk koppelt vraagmoeder en donormoeder op regionaal niveau. Grappig he!? Zo kan je toch borstvoeding geven als je het zelf niet kunt geven en je het wel per se wilt! (www.moedermelknetwerk.nl)

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Oooh en ik wilde even héél trots vertellen dat Nicci een volledig maaltje uit de boob heeft gehaald! :whistle: 100ml en geen fles na!! Ze heeft om 11u gedronken en slaapt nog steeds! (terwijl ze meestal 110 ml drinkt) Mama helemaal trots op haar meissie! en ook op zichzelf voor het doorzetten!

**eigenlijk stom, want in principe is dit heel normaal! Het was alleen Nicci haar eerste keer!**

12. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Hey Monique,

Nee, ik ben niet zo van het bellen, maar ik zal het in mijn achterhoofd houden.
    Het is dat het Mick gewoon geen ene mallemoer kan schelen (zo lijkt het) en dat ík me er alleen maar druk over loop te maken.
    Hij heeft genoeg aan die 120+3 dus het kan waarschijnlijk geen kwaad om dat vandaag nog even vast te houden, dan heb ik het er vanavond met Ruud over en zal ik hem vertellen van jullie visies. Daarna zien we dan wel weer.

In elk geval bedankt voor al jullie meedenken, adviezen en visies!
    Jullie zijn allemaal, stuk voor stuk, topwijfen!

13. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    beebie niet voor sneue hazen de leukste jongens wonen gewoon te ver weg dus die ken je via inet;)

14. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Oke, daar zit wat in. We nemen het mee!

15. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Tuurlijk is dat niet stom: je bent terecht trots op haar én jezelf!
    Ik ben ook trots op je; je hebt doorgezet en nu lukt het ook nog! ik kon het niet...
    YOU GO GIRL!

16. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik ga straks nog wel bijlezen... maar nu ga ik slapen.
    Jer moest naar een storing toe, dus geen service rijden vandaag maar een storing. In een ziekenhuis. Dus het moet opgelost zijn anders mag ie niet weg. Dus met andere woorden... het kan vandaag wel laat worden.

Dus ik belde mijn vriendin op om even te 'klagen'.
    Staat ze opeens voor de deur...
    Ze kwam Demelza halen zodat ik kan gaan slapen en even bijkomen.
    Zo lief!
    Heb eerst een kwartier gehuild omdat ik het zo 'slecht' vindt om haar zo weg te geven. Maar anders ga ik er zelf aan onderdoor en daar heeft Demelza veel meer last van. Nu wordt ze gewoon een hele middag vertroeteld.

Heerlijk... ik kan gewoon bijna niet vertellen hoe lekker dit voelt! En hoe schuldig ik me voel.
    Eind van de middag halen ze mij op, eet ik bij hun en dan wandel ik weer met de wagen naar huis.

17. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Wat een lieve vriendin! Dat is een echte! Goed vasthouden.
    Ik vind het heel verstandig van je dat je er aan toegeeft. Nu wordt Demelza lekker vertroeteld, jij kan bijtanken en je vriendin kan lekker knuffelen met je meissie. Hier wordt iedereen beter van.
    Laat je even weten hoe het je uiteindelijk bevallen is?

18. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ja dat weet ik nu ook! ;) Ben er niet voor niets mee getrouwd! Ik had binnen een half jaar mijn baan opgezegd en mijn flat te koop staan! En dat voor een vent! :confused:

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Jeuj! Nicci wat ben je een flinke meid! En hoera voor mama ook die zo doorzet!

20. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    lekker Eef geniet er maar even van. verwen jezelf. Jody het cb geeft richtlijnen wat je rmee doet is helemaal aan jou. ben je het er niet mee eens pech voor hun ik vind het maf dat ze al na 1 maand zeggen je baby groeit te snel en wordt te dik laten ze liever kijken hoe hij het over een langere tijd doet wordt ie dan te dik kunnen ze altijd nog af gaan wijken. heb je geen groeicurver waar je een beetje mee kan vergelijken voor je eigen gemoedsrust? als hij dan gewoon met de lijn meeloopt of evenwijdig er aan maar gelijkmatig kwa groei dan lijkt mij dat hij het goed doet.

Deel Deze Pagina