Sja... ik weet het ook niet wat dan wel zou moeten werken... Je hebt 2 verschillende borstkolven toch? Lukt het bij allebei niet? Het mag dan wel niet bewezen zijn, maar zonder dat spul lukt het bij mij echt niet. Of zal het tussen mijn oren zitten?
Als je inderdaad af en toe eens een klusje doet, zoals wij deden bij jou op de tafel, of bij mensen thuis, dan moet het toch gaan lopen? Als je het er naast zou doen dan ben je er ook niet meteen financiëel afhankelijk van. Maar ja, wat doe je dan met je opleiding? Want het lijkt me erg zwaar om dat alles te combineren!
Wat is dat voor spray waar jullie het over hebben en waarvoor gebruiken jullie dat? Of ben ik weer te nieuwsgierig!
Oxcytocin spray. Is om het tsr op te wekken bij afkolven. Bij mij ging het afkolven niet meer, ik kreeg geen tsr. En deze spray die spray je in je neus en het maakt het hormoon oxytocine los. En dat zorgt voor de aanmaak van melk en het tsr.
Ik mis mijn katten niet! Die ene gaat vrijwel iedere nacht aan de deur krabbelen en alsof ze het weet: als ik eraan kom gaat ze snel op de trap zitten alsof er niks aan de hand is. Dommel je net weer in begint het weer net zo lang tot je opstaat. AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH Ik word nog meer moe van die katten die me uit de nachtrust houden dan van mijn kids!
Mijn handkolf ben ik kwijt! Waar laat je zo'n ding! Misschien zit het tussen je oren, maar dan werkt het toch ook! Toen ik nog in de verpleging werkte gaven wij een mevrouw altijd een zoetje als ze dacht dat ze hartritme stoornis had. Ging het niet na een paar minuten over dan kreeg ze een echte. Ze had dit soms wel 5 keer op een dag en het werkte altijd! Het zit tussen de oren, maar het werkt dan toch?!
Dat was zo'n zachte trui, met van die pluisjes. En ik was zelf zo slorig om hem uit te doen en op de grond te smijten. Midden in de nacht hoor ik een hoop gesmak... is ie die trui aan het uitmelken. Dus met die voetjes pompen en ondertussen aan zo'n uitstekend pluisje sabbelen! Sindsdien is ie verslaafd aan die trui. Hij kruipt erin etc. Die trui moet mee als ie naar de dierenarts gaat. Als ie ziek is kruipt ie ook op die trui en komt ie er niet meer vanaf. Zo lieeeeef!
Hahaha katten zijn cool! Hier hebben we 1 die nu een paar keer heeft geprobeerd de deur open te krijgen door de jumpen richting klink. Ik lig dan echt in een deuk! (behalve midden in de nacht, maar dat heeft 'ie nog niet gedaan. Hij gaat gelijk met ons naar bed)
Het is zelfs goed om tot 1 jaar op de kamer te slapen. Het vermindert het risico op wiegedood heel sterk, omdat de ouders ook op de kamer liggen en dus af en toe geluid maken (al is het maar eens kuchen of draaien in het bed) slaapt de beeb minder vast en zal hij dus minder snel vergeten van ademen. Het is ook bewezen dat de moeder in heel veel gevallen dus vanzelf wakker wordt, moest er toch iets met het kindje zijn.
O jee, dan wordt het een jaar.... Enneh, ik vind dat niet zo cool hoor, van onze katten... Eentje kan idd de deur open maken door naar de klink te springen. In ons vorige huis hadden we raampjes tot halverwege de deur. Dan sprong ze naar de klink, die ging dan naar beneden en zij bleef aan haar nagels aan het randje onderaan het raampje hangen. Dan hoorde je plof, ging de deur zachtjes open en hing die kat eraan. Haha, als ik eraan terugdenk moet ik er eigenlijk zelf ook wel om lachen, maar die hele deur was kapot. Niet normaal.
Oooh kijk dit komt mij wel goed uit! Ik heb eigenlijk januari in mijn hoofd, maar dat staat niet vast. Als het goed voelt blijft ze lekker bij ons liggen. Wiegendood is dus puur dat ze stoppen met ademhalen?