Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Oja dat klinkt wel logisch. Water smaakt ook naar nix en om er nou limonade in te doen... ;)

Ik hoop niet dat wij hier een kind creeëren dat met een flesje limo of yogi naar bed gaat als het wat groter is. Lijkt me nou echt een slechte gewoonte!

2. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Arts heeft ons doorverwezen naar de kinderarts. daar kunnen we 25 oktober terecht.
    Allergie leek hem een mogelijkheid en verborgen reflux vond ie ook niet ondenkbaar, maar hij wilde er verder weinig over zeggen want hij wilde 't aan de kindertarts overlaten. wees ons ook op het feit dat er misschien ook niks uit kon komen en dat dan dus het probleem nog niet opgelost zou zijn..

maw pin je niet té veel vast op een utkomst bij de kinderarts.
    Tja..daar hopen we natuurlijk op (dat er niks is) dan maak je je tenminste niet zo vreselijk zorgen als ze zo huilt, dan smeer je wat bephanten op de rode uitslag en ga je in een hoekje zitten hopen dat het beter wordt!

Nu zou ik het mezelf nooit vergeven als ze wél een allergie oid zou hebben en we doen er niks aan omdat we van krampjes uitgaan. Zo was ook zijn beredenering en dus gaan we de 25ste weer op pad.

3. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Met mij gaat het wel,
    waaschijnlijk omdat Vir net thuiskwam, die had zich ziekgemeld op zn werk en dus sta ik er niet alleen voor vandaag..

Maar hij slaapt nu en Devvie huilt, dus ik heb wacht nu en ik ga dus effe rondlopen :)

lief dat je er naar vraagt

4. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Fijn dat jullie zijn doorgestuurd. Maar pffff, de 25ste... dat duurt lang!
    Je wil eigenlijk gewoon NU weten wat er is.
    Ik hoop gewoon dat het een sprongetje is en dat jullie over een week weer volop lachen en de afspraak kunnen afzeggen.

Positief in ieder geval dat jullie serieus zijn genomen. En ook positief dat er op het eerste oog niets enorm ernstigs is gevonden.

Heb je nog even geklaagd over je ervaring met de huisartsenpost?

5. Niet meer actief

Ik benbezig aan de samenvatting, maar ben nog maar bij 575, dus nog 30 te gaan (zoals het er nu naar uitziet om 16 uur ;)). Ik weet dat het geen moeten is, en ik vind het ook leuk om te doen, maar ik merk het meteen dat ik het een paar dagen niet gedaan heb. Ik ben nu bij de "ruzie" van afgelopen weekend en ik zit me de hele tijd al suf te denken hoe ik dat nou eens moet samenvatten zonder cruciale dingen weg te halen en dat zo bepaalde dingen anders overkomen en ik dus mensen voor het hoofd stoot.

Loltsje Is het nog gelukt om die lijst online te maken?

Poezen Aangezien Chantal en Eveline zo gek zijn op katten, willen jullie die van mij hebben ;) ;), naar binnen, naar buiten, naar binnen, naar buiten, naar binnnen, naar buiten... GRRRRRR! Wij hebben Ruben nooit op onze kamer laten slapen. Onze oudste kat (poes Mara) heeft een beetje een trauma en kan er niet tegen als ze ergens niet in kan waar wij zijn. Toen we nog op de flat in Bergen op Zoom woonden hebben we het een half jaar volgehouden om haar uit de slaapkamer te houden. Met als gevolg dat wij kapot waren van de onderbroken nachten, de vloerbedekking bij de deur was helemaal kapot, de muur, deurkozijn en de deur zelf ook. Helemaal kapot gekrabt. Ten einde raad haar een keer in haar reiskooi gedaan 's nachts, geen resultaat. Dus dan maar op de slaapkamer waar ze dus nu als vloerkleed fungeert (hoe vaak ik 's nachts als niet op haar staart gestaan heb en als dank daarvoor 20 nagels in mijn been kreeg... :rolleyes: :( ). Toen na een jaar die rooie erbij kwam mocht hij dus ook op de slaapkamer, hij slaapt wel op bed, correctie, op mijn voeten/benen op bed ;) . Dus een wieg op de slaapkamer is geen optie want net als wat Eef zegt, je kan ze niet wijsmaken dat de wieg verboden terrein is en ik moet er niet aan denken dat onze gigakater van 7 kilo bovenop Ruben gaat liggen 's nachts :confused: . Om diezelfde reden dat Mara niet helemaal spoort kan ik ze ook niet buiten laten (als ik het zat ben om steeds portier te moeten spelen), want dan gaat ze als een idioot aan de deur zitten krabben omdat ze dan weer bij mij wil zijn. Een kat met gebruiksaanwijzing dus...

Liefs, Tanya

6. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    tantan... 21 oktober kom ik Mara halen. Dus... ja, ik wil haar wel hebben.
    En nou niet terugkrabbelen he ;)

7. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Grappig, Ana-Lucia doet dit ook altijd :) Dan denk ik dat ze wakker aan het worden is, maar neen hoor, scheet laten en weer verderslapen :)

8. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Overigens, ik zie het nog steeds niet als ruzie of rel. En het was niet van het weekend, het was gisteren... en dat was maandag.
    Enne... schrijf maar op dat er adviezen werden gegeven en adviezen afgewezen omdat het al geprobeerd was... is het duidelijk voor iedereen... toch?

9. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik hoop ook voor jullie dat er niets uitkomt. In ieder geval fijn dat hij jullie wilde doorverwijzen. Is bij hem jullie bezoekje bij de dokterspost van zaterdag ook bekend? Hij weet neem ik aan dat jullie/Devin al langer klachten hebben/heeft toch?

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hier blijft ze gewoon bij ons maffen tot ze 1 jaar is. Is wel soms vervelend met het ploegenwerk van hubbie maar kom... is ook zo fijn dat ik naar haar kan kijken zodra ik mijn ogen opendoe.

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Wij hebben al een aanloper erbij gekregen vorig jaar dus wij houden het even op 3 als je het niet erg vind! ;)

12. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    He, Kruimeltje doet dat ook. Alhoewel, die wisselt vaak af tussen een boer laten of een scheet.
    Smerige kids ook altijd ;)

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Goed dat je een doorverwijzing hebt gekregen naar de kinderarts. De mogelijkheid van een allergie is er idd. kan je niet alvast een keer proberen om alle zuivel te laten? Kan geen kwaad he... en koemelkallergie is de meest voorkomende allergie. Hoop in elk geval dat je geholpen wordt bij de ka.

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik ook niet. Maar als het niet terugkomt in de samenvatting is het ook goed toch. Maakt het uit.

Nicci is nog steeds onder zeil... had om 16 mogen eten... en ze was al een uur later... dus dan wordt het nu dus 16.30u - 20.30u - 00.30u :confused: Nou denk ut niet! Ik ga eens iemand wakker schoppen hiero!

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Van wie zouden ze dat toch hebben!? O:)

16. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    'slechte' dingen toch altijd van papa?

17. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Raven weigerde vannacht om 00:30 opeens de flesvoeding en wilde perse de borst. :(
    Jammer genoeg werdt ze weer wakker om 4:45 voor de volgende voeding.

Hoeveel uur mag er nou overdag tussen een voeding zitten?

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    4u dacht ik.

19. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    En hoe 'precies' hoort dit te zijn?
    Demelza komt meestal om de 3 uur.
    En als ze eerst een tijd wakker ligt na de voeding laat ik haar daarna weleens slapen.
    Daardoor komt het soms opeens op 4,5 tot 5 uur.
    Is dat erg slecht eigenlijk?

20. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Sorry meiden, ben beetje saaaaaai vandaag.

Deel Deze Pagina