Overigens... ik heb het 's avonds vaak andersom. Waar we het dus gisteren over hadden. Dat ze opeens zo woest wordt aan de borst. Slaan met de armen, huilen, dan weer een paar slokken doen, weer huilen... Op die momenten neemt ze een flesje zonder problemen aan. En wat jullie gisteren zeiden, dat ze je tepels op dat moment aan stukken scheurt... dat klinkt mij dus ook zo bekend. Ik noem haar ook al vanaf het begin 'tepelvretend monster' (heb ik volgens mij al eerder verteld).
ja duurt zeker nog lang..Ik denk altijd dat dat tactiekjes en conspiracy's zijn om het zo stiekum toch nog effe twee weken 'aan te kijken" (in de veronderstelling dat we dan toch wel afbellen en dat het probleem tegen die tijd wel opgelost zal zijn..nou laten we het hopen) Net zoals in de wachtkamer bij zo'n huisartsenpost..dan laten ze je eerst tien minuten zitten terwijl er niemand is..ik vind dat altijd wat verdacht Ik hoop ook dat het een sprongetje is, maar gek genoeg zei ie wel dat veel baby's die spruw hebben gehad daarna lange tijd niet lekker in hun vel zitten..Dus volop optie's aan mogelijke oorzaken. Het gaat nu weer effe goed, ze ligt te blabla'en tegen de gekleurde kroonluchter. Ik heb niks gezegd over de huisartsenpost..Ik zit nooit zo lekker bij een arts, kan moeilijk mezelf zijn dan dus ik dreun t probleem op, verwacht een antwoord/oplossing/doorverwijzing of whatever en smeer m dan weer snel naar huis..Ik voel me daar altijd beetje ongemakkelijk, dus ik ga het gesprek niet onnodig lang maken en kletsen over de slechte huisartsenpost
Als je bv geeft is om de 3u ook geen probleem hoor... je moet het niet zo nauw nemen. Ik laat overdag nooit langer dan 4u tussen omdat ze dan 's nachts niet lekker doorslaapt.
He, ik ben net zo paranoia als dat jij bent. Ik denk ook altijd dat er wat achter zit. He, dat wat jij nu schrijft over spruw... dat heb ik eerder gehoord. En... gemerkt. HO STOP... Wat heeft jouw meisje gekregen tegen spruw? Daktarin? Demelza begon te spugen na het gebruik van dat spul. En na zo'n 2,5 week was het over. En ze zag heel grauw, was warm en rochelde wat... Wij gingen toen tegen het spugen johannesbroodpitmeel gebruiken. Spugen ging weg maar toen kwamen de krampen... remember? Dus wellicht is dat het verband en de oorzaak... indien ze tenminste daktarin heeft gekregen...
mjah of je zegt dat niva en eef en beebie een meningsverschil hadden ..verder niet echt de moeite.. scheelt je meteen 18 pagina's samenvatten hihi
ze kreeg idd daktarin..misschien heeft t daar mee te maken idd Ik kan me nog wel heinneren dat demelza t ook effe flink moeilijk had toen..hmm..stof om over na te denken ik t v trouwens inmiddels, dus weg leestekens hij begon zelf over de kinderarts, heb er niet eens naar hoeven vragen, dus ha post ook niet aangegeven..had dat gemoeten dan..vraagteken.. ja kirby, ik laat het vanaf vandaag staan..test test kunnen we ook meteen bij de kinderars dat aangeven en haar reactie daar op enzo.
Niva: fijn dat je een verwijzing hebt. Jammer dat het zo lang duurt, maar je wordt iig wel serieus genomen. Hier altijd ongeveer 4 uur tussen de voedingen, behalve die van 19:00. Die meestal eerder omdat ze dan erg hangerig is. Na die fles gaat ze dan naar bed. Heb er trouwens ook wel eens 4,5 tussen zitten, maar eigenlijk nooit langer. Ben net bij de osteopaat geweest met Nova. Ik vind dat ze een beetje plat acherhoofd heeft, maar volgens de arts van het CB was dat niet zo'n probleem. Osteopaat adviseerde haar toch maar op de zij te laten slapen de komende tijd. Heb meer verhalen gehoord over de CB arts, dat ze dingen afdeed als niet zo belangrijk, terwijl een kindje dan later een helmpje moest.
wat ik me afvroeg over de beebs met zo'n bos haar hebben jullie kids niet enorme geklitte bossen haar dan..vraagteken.. ze liggen immers heel de tijd dat haar heen en weer te woelen.. was je dan al met babycremespoeling ofzo ..vraagteken..
hahaha... nee... haar koppetje is aan de achterkant gewoon ehm... bijna kaal. Stoppelig.... Omdat ze zo nieuwsgierig is en blijft woelen. Dus het is helemaal afgesleten aan de achterkant. Bovenop is het goed lang, maar ze ligt niet op haar kop Maar goed... ik hoop voor jou dat het idd. van de daktarin is. Zo ja dan zal het binnenkort moeten stoppen.
hmm..heb je wat aan dan zo'n cb arts, moet je alsnog naar een andere deskundige om zoiets te vragen..en haar o de zij laten liggen lijkt me minder lastig dan dat ze n helmpje op moet.. brengt me trouwens op de vraag of jullie wel es zo n helm-kindje hebben gezien. ik eigenlijk nooit, maar heb wel vaak gehoord dat er gedreigd werd met zo'n helmpje.. ..hhmmmm...alweer een mogelijke conspiracy
Ik zit net dat filmpje van Wietske te bekijken... over het omrollen van Quinty. Zit ik te denken 'SJEEZ wat huilt dat kind, dan ga je toch niet rustig filmen?' Wat blijkt... komt het van mijn wc af... Ik was net van boven naar beneden gelopen met de babyfoon, heb ik de babyfoon daar gelaten. Is het gewoon mijn eigen dondersteen die zo hard huilt!
Ruben zijn haar is gewoon al echt haar! Dat voelt gewoon lekker zacht en vol. Nicci heeft echt babyhaar! Ruben heeft volgens mij wel meer het soort haar waar klitten in gaan zitten. Dikke bos! *ziet groen van jaloezie *
Stom he? Ik voelde me zo blond daarna. Het huiltje gewoon niet herkennen. Alleen denken 'te lief huiltje voor dat kind' GRAPPIE!
ik heb het ook een tijdje gebruikt bij het kolven, maar ik voelde ook nooit iets. Wel had ik het idee dat het kolven wat makkelijker ging...