daarom heb ik een kussen aangeschaft. Bij Iris is het gedeelte wat een beetje afgeplat was, al weer bijgetrokken. Ook al leg ik iris nog altijd steeds op dr zij, toch heeft zij een voorkeurskant, maar gelukkig op dat kussen ligt ze niet hard, dus wordt afplatten bijna uitgesloten. Dat kussen dient hier trouwesn voor meerdere doeleinden, twas nl ook eerst voor de schoudertje/armpje.
ik ken wel iemand die een helmpje werd geadviseerd, maar ze ging toen toch eigenwijs zo'n kussen aanschaffen en t hoofdje van haar dochtertje is nu zo dat ze geen helmpje meer hoeft
ik wou dat wij zo'n groot bad hadden.. (ik neem aan dat die groot is, en dat jullie niet gestapeld zaten/lagen )
Môgge, Niva GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! Melanie GEFELICITEERD MET JE 10-JARIG HUWELIJK! Zo, en nu even bijlezen
Leuk zeg met die vlindertjes, super. Ik heb het truukje aan eef gevraagd, ga ik ook doen. Vind ik helemaal geweldig met die kleur.
Nee hoor, dat snap ik wel. Ik heb vanmorgen extra goed gevoeld en net zijn voetjes zijn een beetje klampig, verder is hij gewoon lekker warm...
Ja goed hè? Hij doet dat ook ineens hoor, en ik heb niet eens iets van een sprong gemerkt, maar toch zal hij hem wel gemaakt hebben denk ik... Ja hij is doet echt heel veel moeite om met zijn handjes Bumba te pakken. shirtje heb ik op internet besteld bij Ietje. Ik was er meteen verliefd op. Een shirtje met een stripje over een vissie!!! 8) Ja maar ik heb het zelf ook nog vast hoor! als ik het loslaat dan heeft hij het in 1 hand en binnen no time is hij het ook weer kwijt, maar het is een begin. En hij kon het ineens. Ieder kindje doet iets als hij of zij daaraan toe is. Ik dacht dat bij op zijn buikje liggen. Volgens mij postte ik vorige week nog, dat hij dat van het cb meer most oefenen. Nou dat heb ik echt niet zoveel meer gedaan en zie hier, ineens kan hij het en goed ook! En hij vind het nu ook zelfs leuk. Bedankt voor de complimentjes!
Niva, gefeliciteerd!!!! maar vodka op de nuchtere maag ga ik niet meer doen... Melanie, ik begrijp dat jou huwelijksdag vandaag is? Bij deze van harte!!!
Jaaaaaa! gefeliciteerd inderdaad allebei. pff 10 jaar getrouwd alweer joh...das lang (ik wacht nog op mn trouwdag..hahaha) Zo, ik ben overtuigd nu; vanaf aankomende nacht gaan we slaapzak gebruiken! vanacht om 5.15 huilde Iris. Ik begon al te mopperen dat ik het wel erg vroeg vond. Arthur had zoiets van laten we proberen haar terug te leggen op haar plekje, trug onder de dekens, ze lag immers weer 180 graden gedraaid an het hoofdeneind. We hebben haar weer goed gelegd, speentje erin, knuff erbij en mevrouw ging gewoon verder slapen tot half 8, toen ik haar wakker maakte Vanavond maar dus slaapzak eindelijk proberen, kijken of madame ook dan zo makkelijk kan omdraaien in dr bed. Ik weet trouwens niet wat ze gisteravond had hoor, ze was niet moe te krijgen... om 19.00 dronk ze 180 , dat had ze voorheen nog nooit op... toen veel gespeeld, op dr buik, wij dachten nog ff lekker moe maken In bed wilde ze niet, protesteerde hevig. Om 22.00 weer drinken gegeven. Ik dacht ik geef haar maar niet zo'n volle fles want de laatste fles moet ik toch altijd in inproppen bij haar en dan drinkt ze maar 30/40 cc...maar nee hoor, madame was beledigd dat de fles leeg was Nog een beetje gegeven dan maar, ze heeft 190cc in totaal op. Om 23.00 ging ze eindelijk haar luikjes dicht doen...pff dat vind ik nog wel eens lastig, zijn wij doodmoe en willen we graag naar bed, en is zij springlevend...
Melanie gefeliciteerd met je jubileum. voor de liefhebbers heb mijn site bijgewerkt. bij site nieuws staat precies wat er gedaan is.
Het zou eens zo kunnen zijn dat je haar juist niet moe maakt maar juist weer te wakker na een voeding . Bij Ruben is dat wel, als we te lang spelen na een voeding is hij dus weer klaarwakker en wil dan niet gaan slapen.
Tweety. Wij gebruiken nu ook een weekje een slaapzak en het werkt echt heel goed bij ons! Jeroen wordt nu eigenlijk snachts niet meer wakker. Na zijn laatste fles gaat Jeroen eigenlijk heerlijk terug slapen, hiervoor moeten we hem ook altijd wakker maken, wij gaan braaf daarna slapen maar dan is het ook wel 2330/000 uur. Succes met de slaapzak, het zal vast wel helpen!
Niva, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Melanie, gefeliciteerd met je 10e huwelijksverjaardag!!!
Ja, hij heeft een wieg en hij wurmde zich vanonder de dekens en zette zich daarop af en bonkte vervolgens steeds met zijn hoofd tegen de bovenkant aan, daardoor werd hij wakker. Nu ligt hij wel een klein stukje hoger, maar niet veel en hij wordt snachts niet meer wakker...
Tja hier kan wat inzitten ja Tnx voor het meedenken. Maar (toch ff ertegenin gaan...hihi) ze was om 19.00 net wakker, toen fles, dan krijg ik haar zoweiso niet meteen na die fles weer in bed... en om 21.00 ofzo richting bed geprobeerd omdat ze spelen niet meer leuk vond. Arthur en ik wisselde elkaar af met speentje geven in bed, toen papa het duidelijk zat was (hij verblikte of verbloosde niet, zweeg tegen Iris en legde haar resoluut in de box)...toen ging mevrouw weer kletsen en lachen en spelen... Dus tja...t blijft soms lastig, je eigen kindje doorhebben
Goedemorgen, Niva gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een leuke dag hebt. Melanie gefeliciteerd met je 10e huwelijksdag! Ga je nog iets leuks doen? Vissie wat schattig die foto's van Jeroen, idd die frons als hij dat speeltje pakt! Geweldig! Fijn dat hij het zo goed doet. Eef hoe was het bij de kaakchirurg? Hoop niet al te pijnlijk.. Sterkte in ieder geval! Had je de afspraak voor Demelza's prikjes nog kunnen verzetten trouwens? (of had je dat al gezegd en heb ik er overheen gelezen..) Miep sterkte met alles de komende tijd. Tuurlijk snappen we dat je het druk hebt nu. Beebie ja, ik probeer ook te slapen als Sverre naar het KDV is. Gisteren ook. Maar ik lag er ook om 21:15 alweer in.. Het is wel een postnatale depressie ja; maar gelukkig heb ik niet het gevoel dat ik Sverre iets aan wil doen ofzo. Ik voel ook wel een sterke band met hem, ik hou ook van hem, maar het echte gevoel komt niet helemaal binnen. Vandaag gaat het tot nu toe iets beter met me. Sverre was vannacht ook minder benauwd, heeft alleen om 6 uur eventjes gehuild maar is ook weer in slaap gevallen tot half 8. Ik heb wel de hele nacht liggen luisteren. Oh ik heb ook iets heel erg leuks te vertellen: Gisteren deed ik Sverre babyluuf op zijn borstje, toen deed hij heel schattig zijn armpjes naar elkaar toe en giechelde - met geluid! Ik was hem dus duidelijk aan het kietelen en hij vond het geweldig! Zo schattig, dat gelach en die armbewegingen!
Jullie zijn allemaal zo lief voor me.. Ik weet ook wel dat ik het ergens nog wel goed doe, anders zou Sverre niet zo vrolijk zijn en zo goed groeien etc. Ik ga even lekker op bed liggen, Sverre is op 'school' dus het kan even. Lekker lezen onder de dekens.. Ik vind het maar koud!