Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is NIVA! Hieperdepiep! HOERAAAAA! Gefeliciteerd meid! En nog veeeeele jaren! Melanie: GEFELICITEERD met jullie 10 jarig HUWELIJK! Dat er nog maar vele 10-tallen jaren bij mogen komen! Groetjes Miep
Niva, gefeliciteerd met je verjaardag!! Een hele fijne dag toegewenst. Laat je maar lekker verwennen Melanie, gefeliciteerd met je 10-jarig huwelijk! Respect hoor, zo lang al getrouwd te zijn Veel plezier vanavond bij de Japanner. Leuk plannetje Evelien succes bij de kaakchirurg speeltje vastpakken Raven kan sins een paar weken iets eventjes vasthouden en sinds een paar dagen grijpt ze steeds meer zelf naar dingen. Op haar buik liggen vind ze nogsteeds een drama, madam weigert om het hoofdje ook maar een cm omhoog te doen en zet het na een paar seconden al op het brullen. Als ik haar op mijn arm heb kan ze het wel. Ach, dat komt nog wel... tomenjerry leuk! die foto van Quinty met die roze pet op Lma Succes met de verhuizing. Poeh, helemaal in je eentje alles regelen. Pas je wel een beetje goed op jezelf? Dan straks ook nog die operatie. Hoop dat het allemaal voorspoedig zal verlopen zodat je straks eindelijk volop kunt genieten van alles. Kar Bij deze stel ik nu vast dat de voeding voor hongerige baby's helpt niet bij Raven. Ze wordt nogsteeds elke nacht rond 4 uur wakker (ze krijgt dan 200ml) Iemand misschien nog suggesties?
Zo, de samenvatting is bijgewerkt tot en met dinsdag 9 oktober, oftwel pagina 612. Ruben is nu weer wakker dus ikga lekker met hem lopen, moet toch nog naar de apotheek. Tot later! Liefs, Tanya
thanx meid. hier krijgt Quinty sinds gisteravond ook hongerige baby's en idd ook om 4 uur even wakker als ze dan speen weer heeft is ze weer even tevreden maar iedere nacht dat wakker hoort in feite niet. ik blijf nog even proberen misschien dat het nog beter wordt en anders over paar dagen fles erbij met hongerige baby's en dan maximaal opvoeren naar 5 per dag. als dat helpt
Hij komt hopelijk dichterbij huis. In januari is hij klaar in Weert (als alles goed blijft gaan). Dan kan hij in ieder geval 's avonds thuis komen! Al is dat maar 2x in de week ofzo.
Ben blij dat het vandaag iets beter gaat met je! Mooi dat Sverre jou liet genieten van zijn gelach! Oh, het ook zo mooi als onze ukkies steeds wat dingetjes erbij leren he! Daar moet je ook echt van genieten hoor!
Meid wat moet dat heerlijk zijn! Niet meer altijd een alleenstaande moeder door de week! En dan dichterbij je familie. Als dat niet goed gaat komen!
Geen sorry's hier! We weten allemaal dat je het druk hebt op dit moment en we zijn al lang blij dat je in ieder geval wel steeds wat van je laat horen. Dat reageren komt later wel weer. Veel succes met alles! Groetjes Miep
Dankje Vissie! Ik ga weer 28 uren werken (dat deed ik voor de bevalling ook). Zie wel hoe het me bevalt. Heb nog wat vakantiedagen staan die ik nog op kan maken dit jaar en als het me niet bevalt kan ik altijd nog uren inleveren of evt. ouderschapsverlof opnemen. Precies, als wij als mama moeten missen dat ons ukkie voor het eerst........... (vul maar in) dat zou toch vreselijk zijn! Hoeveel uur ga jij werken? Groetjes Miep
Heb het overleefd. Heb wel nu al pijn, het is erg dik. Ze hebben moeten snijden *huil* Ik ga ff plat met Kruimeltje. Tot later!
Hmmm, moeilijk hoor..... Ik heb geen idee eigenlijk. Wordt ze dan wakker omdat ze honger heeft? Of omdat ze niet meer wil/kan slapen? Als ze honger heeft, lijkt het mij dat je er niks aan kunt doen dat ze wakker wordt 's nachts. Maar als het is dat haar slaap 'op' is, zou je haar overdag misschien wat meer wakker kunnen houden.... (Ik hou Jarno sowieso voordat hij 's avonds op bed gaat 1,5-2 uren wakker, dan voeden en dan slapen.) Maar je hebt vast alles al geprobeerd. Hmmm, dan blijft over: geduld. Geduld totdat je meisje vanzelf door gaat slapen. Hoe vermoeiend dit ook is voor jou/jullie. Maar als ze hongerig is, dan heeft ze vast die voeding gewoon nodig en dus maar gewoon geven dan, zit niks anders op lijkt mij.... (maar wie ben ik he) Groetjes Miep
hoi dames miep: succes en sterkte met je schoonpa en schoonma. Kar: dikke knuf. Weet je meid, ik ben elke avond nog bang dat ze wakker wordt en niet meer gaat slapen. Ze gaat 1930u naar bed en het liefst ging ik dan ook, zodat we maar geen geluid dede maken, waar ze misschien wakker van zou kunnen worden! 'S nachts ga ik niet eens naar de wc, ondanks dat San 4x de zoldertrap af en op stampt! Zit gewoon tussen mijn oren, ik wil slapen en zou me geen raad weten als ze opeens wakker werd. Raak al in paniek bij de gedachte! Leuk hè als ze zo keihardop giechelen! pienie: ben het met je eens wat betreft je relaas over schuldgevoelens richting kar. Mijn therapeut zegt dat wanneer ik deze boodschap blijf uitstralen, Zoë straks ook gaat denken dat ze zich ten koste van alles moet wegcijferen en dat is niet goed. San en ik zijn gelijkwaardig, met gelijke plichten. Gefeliciteerd met de 3mnd van Siebe sonya: ik heb ook al op Zoë gescholden hoor. Heb haar toen we beide kalm waren toen ook uitgelegd waarom mama dat gedaan had, dat het me speet en dat ik van haar hield, maar soms ff de weg kwijt was. Dan kijkt ze me aan en lacht naar me....voor mij het teken dat ze het ergens wel begrijpt! Voel je niet schuldig meid, ook jij mag gerust de weg wel eens kwijt zijn hoor. Hopelijk lig je nu lekker te rusten bij je mama, geniet er maar van! vissie: proficiat met de zwangerschap van je vriendin. Kunnen jullie strakkies lekker keuvelen met twee kleintjes. Zou je zien hoe groot jeroen dan al is! Fijn dat jeroen zich zo lekker aan het ontwikkelen is en zo goed slaapt. Je kunt met recht trots zijn op je mannetje. Leuke foto's hoor! niva: mooie foto's heb je bewerkt zeg! Vn harte gefeliciteerd met je verjaardag! evelien: hoe was het bij de kaakchirurg. Ik moet de 31e, mijn gewricht begint weer te slijten en los te laten! tweety: ik leg Zoë ook weleens klaar wakker in bed hoor. Dan vertelt ze vaak nog dik half uur aan haar beestjes en dan valt ze uiteindelijk wel in slaap! Beb benieuwd of de slaapzak gaat helpen! melanie: proficiat met je 10-jarig huwelijk. Fijne avond straks bij de Japanner. elma: fijn weer ff wat van je te horen. Volhouden meid, ben benieuwd hoe mooi het allemaal wordt! tanya: ik vind je samenvattingen super! Hier verder niet veel nieuws...... twinny
Heb trouwens gisteren het rompertje van Friso gekregen. Met blauwe letters. Zit het in mijn hoofd dat je voor een kleur kon kiezen?
Djeez nou Nicci nog lang niet! Maat 68 toch? Dacht al toen ik die foto in je album zag dat het van Friso was. Konden dus niet kiezen voor een andere kleur letters....