Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ben bezig met een gigitaal fotoalbum van Nicci, de eerste 3 maanden. Het is bijna therapeutisch! :confused:

2. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Kan dus niet slapen. Ondanks de paracetamol voel ik het bonken.
    Heb de fotoshoot voor vanmiddag maar afgezegd.

Er is een kies afgebroken. Die kies was vorig jaar al meerdere keren lastig en had er steeds ontstekingen.
    Nu is ie eruit gehaald. Hij brak bij het verwijderen en de wortels kregen ze er niet uit. Dus ze moesten snijden.
    Nu ligt het volledig open. Dus gevaar op bijholte ontstekingen.
    Mag hopen van niet... ik wil van het weekend toch echt gewoon naar Parijs!

3. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ooh damn! Klinkt vreselijk! Ik zweer je, ik baar liever een kind dan dat ze aan mijn tanden zitten! :(

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Heel veel drinken en alles wat je kolft weg pleuren! ;) (sorry lachen is vast niet prettig nu. Gelukkig was het geen heel goede grap!)

5. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Dat heb ik ook Beebie. Liever weer zwanger en alle ongemakken dan naar de tandarts/kaakchirurg.
    Ik lag te janken op de stoel. Heb mijn handen fijn geknepen en Jerry (die MOEST mee van mij) die zag heel de tijd mijn voeten wiebelen.

Mag ik een stomme vraag stellen?
    Zijn de katten bij anderen ook zo druk en achterlijk op het moment?
    Lijkt wel of er kattenziekte ofzo is.
    Heb nog geen normale kat gezien vandaag...

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik heb de katten hier wel erg aanhankelijk. Maar dat zijn ze eigenlijk al een paar dagen. Dacht eerst dat het door het slechtere weer kwam maar nu schijnt de zon en is het nog zo! :rolleyes:

7. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Even snel gelezen (sorry als ik de helft vergeet).
    Eveline, beterschap... Voordeel is dat het ergste nu achter de rug is. Nadeel is dat het nog wel zeer doet *#%_)*...

Niva en Melanie gefeliciteerd (Melanie, hoop dat je niet te lang hoeft te wachten in de auto omdat Mario heeft bedacht even wat langer op werk rond te blijven hangen).

Tanya, bedankt voor de SV! Echt super dat je dat steeds doet.

Kar, wat fijn te lezen dat je weer even geniet van de leuke dingetjes...

Twinny, wat goed dat jij altijd op zo'n beetje iedereen reageert! Hoe gaat het verder met jou/jullie?

Nu even shoppen met mijn kids. Tot later!

8. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik hoor dus van bijna iedereen dat de katten sinds een paar dagen anders zijn.
    Drukker, aanhankelijker, debieler...
    Hier maken ze samen enorm veel ruzie...

9. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Zo, ik ga weer. Ik heb besloten een andere kolf te huren om te kijken of dat beter gaat. Ik moet zo ontzettend op mijn boobs drukken voor het eruit komt! Dat is toch f***ing niet normaal! Ik wil ook leuk in 20 minuutjes beide borsten gekolfd hebben en een opbrengst hebben van 300ml! :evil: Net ipv een voeding 130ml gekolfd. Ben ik wel bijna een uur bezig! Pffff

En dan mijn mopje weer halen! :whistle:

10. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Onze katten hier ook. Vooral Brutis is erg druk mauwt constant om aandacht en allebei aanhankelijk..
    Brutis echt vervelend tegenover zijn broertje. Hij loopt hem continue te meppen, pakt zijn speelmuisje telkens af en zal en moet overal erbij zijn, liefst met zijn neus er letterlijk bovenop.

11. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ik werkte 36 uur en ga nu naar 24. Maar de eerste 7 weken heb ik vakantiedagen opgenomen en werk ik 16 uur. Pas in december ga ik echt 24 uur werken.

12. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ach gossie, beterschap!

Je bent er nu vanaf moet je maar dneken!

13. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    heb de postzegels al binnen. dit zijn ze geworden.

14. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    pff moet er dus weer aangeloven, heb mijn werkrooster vanaf 22 oktober binnen. meteen weer 24 uur werken :O

15. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    ik ben het ff helemaal kwijt...kon je die ergens GRATIS bestellen?

16. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Ik heb het gevoel dat ik wat achter loop hier...ik hobbel er wel achteraan ;)
    Dinsdag krijg ik visite: Felicitas. Die hebben jullie natuurlijk allanngggg weer de deur gewezen.
    Verder ga ik dinsdagmiddag naar de kapper, kwil een kleurtje, nog geen idee welke kleur :p
    Tja je moet toch wat met de uurtjes dat je kind op het kdv is ;)

17. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    nope, je kon niet kiezen. Alleen de naam die erop komt mocht je veranderen.

Ik heb het rompertje al weeeeken in huis. Is nog te groot, maar is wel een leuke!

18. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Wauw staat leuk.... Maar als ie Quinty al past, mag ik ook wel eens kijken of ie Jarno al past. Die draagt in gewone kleren ook wel 68 (en soms nog 62). Het is natuurlijk al weeeeken geleden dat ik het rompertje kreeg en toen was Jarno nog een stuk kleiner. Zou sonde zijn als ie straks te klein is....

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    oh das wel lekker, rustig aan beginnen dus. Ik heb ook zo nu en dan een vakantiedag ingepland. Zo hoeven we dit jaar bijna geen oppas. Handig hoor, in de zomer had ik al verlof dus toen geen vakantie uren verbruikt.

Mijn hoofd was hier vanmorgen op poppeslokje (kraamvisite). Beetje laat, maar we hadden een tijdelijk hoofd en die is al geweest en mijn echte hoofd is weer terug sinds vorige week en die wilde ook nog even langskomen. Zij is helemaal voor borstvoeding en zei al dat mijn vriend wel met Jarno op het werk mocht komen zodat ik kon voeden. Ook mocht ik (als het werk het toelaat natuurlijk) wel eens naar huis om te voeden (kwartiertje rijden). Wel aardig van haar!

20. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Oh wauw! Echt leuk zeg! Ik wil oooookkk! Heb al even op de site gekeken. Op zich is het niet duur 6 euro nog wat voor 10 stuks, alleen komt er nog eenmalig 7 euro bij, dat vind ik zo sonde.....

Anders had ik ze al lang besteld.

Deel Deze Pagina