Ik zou zeggen: doe es gek! (Heb ik ook gedaan, na jaaaaaaaaaaaaaaaren hetzelfde kapsel te hebben gehad) Felicitas? Dies al laaaang weer weg ja. Ik denk dat ik haar 4-5 weken geleden al de deur gewezen heb, hihi. Dat rompertje is van Friso. Ik kreeg via de post bericht en heb die bon ingevuld en opgestuurd. Ehmmm, hoe kwam ik aan die bon? Via een gratis doos ofzo? Van Prenatal? Weet het niet meer eigenlijk...
Klinkt liever en aardiger dan het is hoor. Het is gewoon de wet volgen. Want volgens de wet mag je een kwart van je werktijd gebruiken om te voeden. Dus als je 8 uur werkt dan mag je per werkdag 2 uur afkolven of voeden. Dus je kind bij jou of jij naar je kind.
klopt idd..en als je op werk kolft, dan moet de werkgever daar een ruimte ter beschikking voor stellen.
Ik ga ook niet stoppen met de BV als ik ga werken. Gaan er nog meer door met BV wanneer ze weer aan het werk gaan? Pff, nog 2 weekjes dna moet ik weer. Heb echt TOTAAL geen zin...
Ja ik weet het, maar hoe ze het bracht vond ik wel aardig. Mijn tijdelijke hoofd is hier ook geweest en die deed alsof ze niks van die regel wist. En ik heb haar dus gevraagd of ze alles even precies uit wilde zoeken. Heeft ze ook wel gedaan, maar moest haar wel achter de broek zitten. En dit hoofd kwam zelf met deze regel, vond het wel aardig.
weet iemand hoe die drupjes heet tegen verstopping, ik meen dat Mel ze toen gebruikte. Heb gisteren laatste fles hongerige baby's gegeven en nu heeft mevrouw dus vandaag niet gepoept. normaal 2 x per dag. dus wil ff voor de zekerheid als ze morgen ook niet poept dat spul halen. ze heeft namelijk wel wat krampen.
Tanya, dankzij je precieze-stapvoorstap-uitleg is het me gelukt om een link onder mijn banner te plaatsen zodat jullie met 1 druk op de knop de CB gegevens kunnen bekijken! THANX Tanya! Groetjes Miep
Pienie gefeliciteerd met Siebe's 3 maanden! Eef aauuwww... Gewoon nog een paracetamol erachteraan nemen! Hopelijk is het morgen stukken beter. Ik weet hoeveel pijn het kan doen.. Helaas. Sterkte! Miep die link werkt super! Goed hoor! Hoe is het nu met jou? Red je het wel allemaal? Elma ik kan me voorstellen dat je toe bent aan RUST.. Maar zo te horen wordt je huis heel mooi, ben benieuwd! (foto's! ). Zorg je ondertussen wel goed voor jezelf? Doen hoor! Melanie is nu lekker aan het genieten bij de Japanner.. *jaloers* Hier vandaag een betere dag. Lekker geslapen vanmiddag, dat helpt enorm. En vanavond Sverre weer gekieteld, weer zelfde reactie! Hij was sowieso super vrolijk vandaag, niet moe te krijgen. Hoop dat de verkoudheid over zijn hoogtepunt heen is.
Hoi Kar! Ja hoor, ik red het wel. Kost alleen veel tijd. Moest allemaal hulpmiddelen regelen en papieren invullen en telefoontjes plegen. Ben al een heel eind op weg, de belangrijkste dingen zijn gedaan. Morgen nog 1 telefoontje en dan is het eerst klaar (denk ik, hoop ik) Ben blij dat je vandaag een betere dag hebt! Wat kun je ervan opknappen als je even een dutje doet he?! Sverre werkt ook goed mee hij weet precies hoe hij mama vrolijk krijgt. Lekker lachen, hihi. Groetjes Miep
Fijn dat het vandaag wat beter ging Kar! Verder een ego bericht van mij! Ik moet mijn website helemaal vernieuwen. Ik ga mijn prijzen en wat ik ervoor biedt wat omgooien. Ik ga wat andere shoots erbij doen. ik heb een styliste/visagiste gevonden met wie ik glamour fotoshoots ga doen. Verder heb ik sinds gisteren akkoord voor de geboortekaartjes. Het is helemaal rond met een drukkerij. Die krijgt vaak de vraag voor fotokaartjes maar zegt dan dat ze zelf een fotograaf moeten zoeken en nu komt hij dan met mijn naam op de proppen. Dus het gaat allemaal lekker lopen. Demelza is supervrolijk en lief. Het lijkt wel of ze weer van mama houdt! Ik in ieder geval wel van haar. Damn... wat zie ik opeens tegen Parijs op. Een weekend zonder mijn meisje... what was I thinking!
Ik ga junior ff wakker maken en wakker houden. Kan ie vannacht weer lekker slapen hoop ik. Tot morgen! Groetjes Miep
Klinkt goed allemaal! Probeer lekker te genieten van het weekendje Parijs en dan zul je na de tijd nog veeeeel verliefder op kruimeltje zijn denk ik. En kruimel ook op papa en mama! Hoest met de pijn?
Lekker is anders Ik heb volgens mij nog niet echt op het gebeuren rondom jouw schoonpa gereageerd. Wat een klotesituatie. Het is en blijft een f*ckziekte. Sterkte!
Djeez goed bezig! Betaald naar huis om te voeden! *edit* ooh ja duh natuurlijk is die regel er! Maar zoals ze al zei; het is leuk dat haar hoofd er zo positief over is!