Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jarno was 3 weken geleden 61 cm. en hij heeft een 70-er aan. Maar die wordt al krapjes hoor. Ik ga binnenkort ook een nieuwe kopen, een 90-er.

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Juni(or) begint moe te worden. Ga hem nu voeden en dan op bed doen.

Trusten en tot morgen!

Groetjes Miep

3. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    ik heb hier maat 70 , is nog lang zat. Mij is verteld door CB dat een dunne slaapzak voldoende zal zijn, als ze ook nog onder dekentje ligt, en pyjamaatje aan heeft.
    Zojuist heb ik ff de armsgaten voor de helft dichtgemaakt. Ze verzoop erin, en das weer eng dan.
    Straks gaan we hem aandoen, nu ligt ze al te pitten, straks na laatste fles en verschoning zal ze eraan moeten geloven en hoop ik dat ze vanacht op dr plekkie blijft liggen...

4. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    :oops: Je hebt me door! Voelde me toen even supermama hoor.
    "Bweeeeeeeh!"
    "Kom maar bij mama schatje!"
    *zalige stilte....*
    :rolleyes:

Het was wel sneu voor Pa want de rest van de dag was heel gezellig geweest. Maar hij krijgt haar nog wel door!

5. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ik heb er één bij de hema gekocht en dat was een 68-80 (kleiner hadden ze niet) Maar hier kan hij prima in hoor! Is niet ruim aan de armpjes enzo. Jeroen is 57cm

6. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Aha, dan kan ze dus in ieder geval nog wel even vooruit met deze maat 70.

Nou, ik ga Tiekje voeden en naar bed! Hopelijk kan ik weer blijven liggen tot minstens half zes! Truste allemaal!

7. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Nou, wij gaan zo ons manneke wakker maken voor de laatste voeding en dan gaan we zelf pitten. Morgen op tijd er weer uit, want dan moet ik jeroen om 8.15 bij mijn schoonouders hebben gebracht, waarna ik hem om 17.30 weer op kan halen. Pff, ik ga maar niet uitrekenen hoeveel uur dat is...

Ik wil nog helemaal niet, ik zit nog zo heerlijk in mijn ritme, buitenom het weekend ben ik pas dinsdag weer vrij. Ik geloof nu ik er over schrijf dat ik er pas echt tegenop zie! :( :( :(

Zucht...even doorbijten!

(ach wat zeur ik ook, we hebben het zo goed met z'n drietjes en als je dan Miep hoort over haar schoonvader, dan moet ik niet klagen, vind ik)

8. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Is 70 dan het zelfde als de kledingmaten? (68 dan zeg maar)...ikke niet snap...

9. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    He gatver.... :cry:

10. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    Er bestaat wel een kleinere, die heb ik hier ook, 56/62 Alleen beetje jammer dat Iris die nooit heeft aangehad :(

11. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    de slaapzak zelf is 70 cm lang

12. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Fijn dat Tica wat beter slaapt. Hoop dat het structureel wordt.

Je zult mij niet horen klagen dat Chris te weinig doet! :rolleyes:

13. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Neeeee Nicci slaapt niet de hele dag, lang niet. Als we thuis zijn dan slaapt ze overdag 2 keer, dus 's ochtends uitslapen tot ongeveer 9u, dan slapen van ongeveer 12u tot 14u, daarna meestal wakker of even als we naar de supermarkt lopen en dan vanaf ongeveer 20u zit ze in de nachtmodus. Dan maak ik haar wakker rond 23u en slaapt ze tot 7u. :) Ze wordt wel eens eerder wakker en overdag is het schema niet vast, maar dit is de grote lijn zeg maar.

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Erg ouderwets! Ik vind het ook prettig om aan de deur te betalen hoor. Dat verkleint naar mijn mening toch de kans op naaien. :D

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Grappig want Nicci is ongeveer 53 cm en draagt een slaapzak maat 50 en daar heeft ze nog ruimte over. Voor de winter heb ik één met lange mouwen in maat 70.

16. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Haha, ja onze maatje 70 wordt ook al klein. Maar ook mijnes was een paar weken geleden al 60 cm... Hij draagt ook al regelmatig maatje 68! Is hij nu zo King Size, of zijn die anderen klein?

17. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Zes maand thuisblijven gaf in mijn ogen de meeste garantie om zes maand bv te kunnen geven. Als ik ga werken ben ik nl weg van 7u30 tot ong 19u en dat elke dag. Vind het bovendien ook wel heel fijn om nu thuis te zijn bij mijn meisje, heb er zolang op moeten wachten, wil eigenlijk helemaal niet meer aan het werk.

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ana-Lucia draagt bijna alleen meer maatje 68. Het is een reuzinnetje aan het worden denk ik.

19. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    gigitaal?..hihi is dat freudiaans? ;)

20. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren

Ik heb nog meer het idee achter te lopen..wist niks van friso rompertjes en dat hele felicitas gebeuren is ook langs me heen gegaan..dus geen dames met koffertjes hier aan de deur! :) (ben effe ana t bijlezen dus zal beetje spuit elf zijn vrees ik)

Deel Deze Pagina