Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Gefeliciteerd!!!!!!

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Wat een zak dat hij niet eens een beetje medeleven kan tonen zeg! Echt tijd voor wat anders inderdaad! Gecondoleerd met dit verlies. Blijft naar om je (schoon)oma, of wie dan ook, te verliezen.

Wat goed dat je de fotografie als snabbels erbij gaat doen! Ik hoop echt dat het geweldig gaat lopen voor je! En mocht Eef nou een klusje hebben in de buurt van Amsterdam waar ze eigenlijk geen tijd voor heeft kan ze 'em zo aan je doorspelen! ;)

Ik bracht gisteren Nicci naar het KDV en ik bleef even plakken op kantoor. Kreeg een soll. brief onder ogen, wat ik er van vond. Echt Esther, jouw brief was 1000x beter! Zegt mijn boss lady: ga jij het gesprek doen? Ben gebleven, gesprek gedaan! Zit ik daar ook meteen weer helemaal in! ;) Begin ergens ook wel weer zin te krijgen in werken. En weer naar school! :D

3. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Heeft Pepijn ook dat hij tot in februari nog Sinterklaasliedjes zingt? Op mijn werk vind ik het altijd weer een genot als de beste man vertrokken is!

4. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ben ik eigenlijk wel van plan ja. Maar ik bewaar al zoveel spullen.... hihi en mijn vriend is het daar niet zo mee eens. Maar het is wel mijn bedoeling om alle kleertjes van Jarno te bewaren. Misschien kunnen we ze ooit weer gebruiken ;)

5. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Kar, ook Jarno groeit eerder uit zijn truitjes/shirtjes dan dat ie uit zijn broekjes groeit hoor. Soms heeft ie een grotere maat shirt aan dan dat zijn broek is. Heb allemaal leuke stelletjes gekregen, maar die moet ik dus nu soms uit elkaar gaan halen omdat de broek dan nog te groot is.

Mijn zus had precies hetzelfde met haar 2 zoontjes. Misschien is dit bij jongens wel vaker het geval en bij meisjes niet. Krijgen die meiden later vast supermooie lange benen!

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Wat voor sokken trek jem hem nu aan dan? Die van Marc? ;)

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Lijkt me hier heel sterk met een dwerg van een moeder! ;)

8. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jeetje, haar eerste tandje in aantocht.... Ze wordt echt al grooooooot! :D
    Gelukkig dat je nu in ieder geval weet waaróm ze zo huilde. Zie het al voor me trouwens, zo'n klein ukkie met een piepklein tandje in haar mondje. hihihi

Heeeeerlijk man, een weekendje center parcs! Jeetje, wat zijn een aantal meiden hier hun mannetjes aan het verrassen!

Groetjes Miep

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja maar ik durf eigenlijk ook niet zo goed..... Ben een keer zooo ziek geweest toen de tandarts een verstandskies eruit heeft gehaald.... En dat kan ik me nu niet veroorloven met een kleintje. En hoelang zou ik in het ziekenhuis moeten blijven, mag ik dezelfde dag weer naar huis? Ik geef wel bv en wil dat wel kunnen blijven doen. Misschien mag het dan eerst niet omdat je pijnstillers krijgt etc......

10. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    hihihi, hoeft ie meteen geen broek meer aan met zulke grote sokken.

11. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hey, Marc is toch van Tanya? Lijkt me sterk dat Kar Sverre de sokken van Tanya haar man aantrekt.... :)

12. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hoezo? ;) Oké Alex dan! :D

13. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Miep, ik zal je zo even de brief pb-en.

Beebie, Pepijn is nu al Sinterklaasliedjes aan het zingen en de dvd van de Club van Sinterklaas zit al in de dvdspeler.
    En als de oude man weg is gaan de liedjes gewoon door (dan ben ik het wel zat ondertussen), eigenlijk zijn wij hier maar een half jaar Sinterklaas vrij.
    En je gaat weer naar school, wat ga je doen?

Sonja, ja, jullie meisje wordt al echt groot!
    Als ze tandjes hebben zijn het gelijk geen echte babies meer. :(

Center parcs, wij gaan 2 november een weekend met mijn ouders en zusje. En ik heb net voor een week in januari geboekt.
    Ze hebben nu flinke korting voor friends.

14. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Lief dat jullie allemaal naar mijn mond vragen.
    Gaat een stukkie beter.
    Pijn is grotendeels weg.
    THANK GOD

Durf alleen mijn tanden niet te poetsen. Bang voor pijn op dat moment. Maar zo toch maar gaan doen.

Daarna even alles inpakken voor Parijs en de logeerpartij van Demelza.
    En daarna een fotoshoot doen!

Denk niet dat jullie me nog spreken, dus... tot dinsdag!

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Opleiding Management in de Kinderopvang. Het werk doe ik al, nu nog het papiertje! ;)

16. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Enjoy! Zie je in Parijs voor de shoot! 8) *zwaai* tot dinsdag!

17. Niet meer actief

Die zullen zeker wel passen, want Marc heeft maat 48 van schoenen! ;)

Eef Dit lees je waarschijnlijk niet meer dan, maar is het geen optie om je mond te spoelen in plaats van tandenpoetsen?

Kleertjes Ook hier vaak een mix van maatjes. Ik heb ontdekt dat de ene maat 62 de andere niet is.

De GGZ komt zo weer langs, spreek jullie later!

Liefs, Tanya

18. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Nou, hij hier nog wel écht te groot hoor..ze kan er in zwemmen :) Zowel rondom t hoofdje als de armpjes..Devin heeft qua broekjes ook nog steeds 50, 65 is écht te groot nog. Maar in sommige 62 truitjes past ze al wel (maar die vallen dan gewoon idioot klein hihi)

19. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Have fun, gniet er lekker van..Leuk dat het etentje ook zo leuk was ! hoop dat jullie een fijne avond hebben gehad enneuh we zullen je wel missen hoor, onze juli-mama-mama :)

Baaaaaaaaaaaaaai

(p.s. komt Lex dan bijna weer trug..?)

(p.s. 2 Kimmie kom je ook nog weer es meelezen/schrijven?)

20. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Owww wat spannend meid..he bah bah bah (of heb je wel zin?) ;)
    Ik zal aan je denken..

Deel Deze Pagina