Trouwens Tanya, waar blijft die foto van jouw nieuwe look? Die heb je ons wel beloofd he. Je zou in de regen met Tygo buiten staan met je nieuwe look. Ennuh, als je als smoes gebruikt dat het de laatste tijd steeds droog is, vraag je de buurman maar om de gieter boven je hoofd te houden!
Owwww leuk leuk leuk! Je mag voor mij wel een jurkje breien voor Devin (grapje hoor, maar ik vind breien echt supercool..kan het alleen zelf niet) Brei je ook knuffeltjes enzo voor Nova>>> Zó leuk..of van die leuke scandinavisch aandoende spreien ...heb je nog maar van dat soort ik-word-helemaa-enthousiast-bekentenissen?
He bah..Nu ga ik me nóg schuldiger voelen! Ik heb laatst al eens gezegd (en melanie heeft dit toen beaamd) dat het zó zonde is dat er in bepaalde periodes zóveel tegelijk speelt dat sommige berichten helemaal ondersneeuwen , maar dat ik er dan wel degelijk nara luister of het wel degelijk lees..En er dus idd over nadenk op de plee, tijdens t stofzuigen, onder de douche etc etc.. Je hebt gelijk dat het waardeloos is als ik nooit op die dingen terug gekomen ben, want ik herinner ze me toch echt allemaal wel! (hoewel, ik geloof dat ik gemist heb dat je naar de tandarts bent geweest hihi) Verder herken ik veel wat je zegt van die vergeetachtigheid, dat heb ik hier ook en wil ik zéker niet als excuus aandragen maar ik herken het dus wél..Ik kan niet eens meer nadenken! Volgens mn zus kan dit ook nog wel effe duren en bij haar was het zelfs nooit meer geworden als voorheen Lekker dan! Anywayz, ook tegenover jou wil ik dan sorry zeggen..je hebt het hardstikke zwaar en je doet het allemaal hardstikke knap en dan is het heeeel lullig dat er niet altijd op je gereageerd wordt.
Ik heb er bij de hema al één gekocht vorige week (stond in een paar berichtjes eerder niet verkeerd opvatten) Een maatje 68-80. En hij past hem prima. Is wel wat lang, maar kan mooi een beetje tussen het matrasje dankzij de tip van Twinny idd. Maar ik vraag me af hoe dat werkt met die lengtjematen. Het is dus echt zo simpel dat dat de lengtemaat is van je kindje. Ik dacht dat ze altijd langer moesten zijn, zodat ze wat trappelruimte hadden.
Tan, ik wil je alleen een *knuffel* geven... Spreek je zo weer! Eef je leest het waarschijnlijk niet meer, maar ik wil je heeeeeeel veel plezier wensen in Parijs! Geniet heerlijk van je vent en wat Vissie al zei, het thuiskomen is heerlijk! Ook ik vergeet vaak dingen, en ook ik heb dat ik soms voel alsof er niet gereageerd wordt op me. Maar ik ben niet de gezelligste met al mijn geklaag en depressiviteit ( ) dus dat snap ik ook wel. Laten we gewoon afspreken dat we ons best doen..
Meiden ik stop er weer mee voor vanavond. Morgen weer werken. ik weet niet of ik morgen online kom... Truste!
Over tanden en kiezen en pijn gesproken... Mijn kies is net afgebroken! Er was al eens een deel afgebroken en provisorisch weer aangeplakt maar nu is de andere helft ook afgebroken. Dat zit dus nu los en wiebelt en doet pijn.. Morgen maar bellen.
O nee, nog 1 ding... Ik zit net de site van elma te bekijken met de foto's van Brennan en ik vind dat hij veel op Jeroen lijkt. Zelfde blik en lach! Grappig hè?!
Hey jooo! Je moet je niet schuldig voelen hoor, dat is mijn bedoeling helemaal niet. Ik wil gewoon aangeven dat iedereen wel eens berichtjes plaatst waar niet of nauwelijks op wordt gereageerd. Komt gewoon omdat we allemaal onze bezigheden en druktes hebben. Maakt niet uit. (Vond dit trouwens wel een goede gelegenheid om toch stiekem deze puntjes hier even te noemen ) *Excuses aanvaardt! *
Ohhhh jaa, stom stom. Wou ik nog op reageren! Echt waar (je gelooft me nu vast niet, maar tis echt waar). Die oogjes van Sverre! Vind ze zo mooi, zo helder! Prachtig!
ehm nee niet echt.... zomaar? Maar in ieder geval bedankt voor de knuffel. Kan hem goed gebruiken op dit moment!
Huh, dat heb ik laatst gedroomd, dat dat bij mij gebeurd was.... Hoe kan jij dat nu in het echt hebben? Ja, maar ff bellen dan voor een afspraak. Succes! (of vind je het niet zo erg, die tandartsafspraakjes?)
Ik ga onder de wol. Morgen weer een nieuwe (werk)dag. Sjips... morgen is het echt zover. Heb late dienst morgen, mijn eerste werkdaggie..... Ach, ik overleef het wel denk ik hoor en juni ook wel. (ff voor de duidelijkheid: We noemen Jarno altijd juni (van junior)) Groetjes Miep
Miep, knuffel was als sorry voor het vergeten van heel veel dingen.. Heel veel succes morgen! Ook best leuk om weer te beginnen toch? Maar had je het er niet over dat je ook meteen een weekend moest werken? Da's wel minder.. Laat je even weten hoe het was?