Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    En Sverre is zo'n schatje! Hoe kan dat nou? Heel laf, kwas het ook van plan..maar ja komt nu niet meer over natuurlijk! Maar ik meen het hoor, echt een lieffie!

O ja, ik ging stoppen, maar ik kan het niet laten..

2. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Thanks voor de complimenten over Sverre! :) Vind hem zelf ook mooi..

Tja, die tandarts.. ik kom er eigenlijk alleen als er weer iets is, wat toch wel zo'n 2 keer per jaar is. Meestal afgebroken kiezen oid. Vind het niet heel erg. Ben altijd blij van de pijn af te zijn, al is het maar tijdelijk door de verdoving.

Vissie, heb ik er nou overheen gelezen of heb je nog niet verteld hoe je eerste dag was?

3. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Heel veel succes meid!

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Foto's! Breien is ook heel leuk! Ik kan alleen sjaals breien hoor, niets geen moeilijke dingen. ;)

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Tanya ik heb je een PB gestuurd maar ik wil hier ook nog wat kwijt. Ik schreef een paar weken ook dat ik het gevoel heb dat sommige meiden over mijn berichtjes heen lezen. Alle voorbeelde die Miep schrijft die kloppen helemaal. Ikzelf kan ook wel een aantal voorbeelden noemen. Op zich vind ik het jammer want sommige dingen zijn belangrijk voor me. Zo schreef ik dat Nicci ziek was geworden in het weekend (tijdje terug) maar niemand vroeg nog hoe het met haar ging daarna terwijl ze ruim anderhalve week flink ziek geweest is. Als het met kinderen te maken heeft vind ik het belangrijker om te reageren, maar dat ben ik. :D

Wil ik bij deze wel vragen als iemand met mij persoonlijk iets heeft dit via PB te zeggen. Vind het wel prettig om dit te weten en uit te spreken. :D

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Jij bent juist iemand op wie ik wel wil reageren, juist omdat je depri bent. Sommige dingen vind ik belangrijker en ik hoop dat je het wel zo ervaart dat ik aan je denk. Berichtjes over flesvoeding laat ik altijd voor wat het is, daar heb ik geen ervaring mee. ;)

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Pfieuw, ik heb gereageerd! ;)

8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Oooh wat naar! Ik heb weinig met mijn gebit gehad, maar dat wil ik graag nog zo'n 80 jaar zo houden! :rolleyes: Succes ermee!

9. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Dit is ook waarom ik tijdens het bijlezen al reageer, anders vergeet ik zoveel!

10. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    kan ik je wel antwoord op geven: ik moest weer es naar mn meisje die lag te bleren..maar nu ben ik er weer eventjes en zal ik dan alsnog maar als een beetje water na de wijn zeggen dat ik die tweede foto van sverre ontzettend cute vindt. Bij die eerste dacht ik dat ze samen in slaap waren gevallen, klopt dat? Grappig..is hier nog nooit écht gebeurd (wel één keer in scene gezet voor de foto haha)

11. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    *smak* succes morgen!

12. Niet meer actief

Zo, ik heb er een nacht over kunnen slapen (naja slapen, ik heb gewoon in coma gelegen ;)). Het bom-effect waar ik zo bang voor was is gelukkig uitgebleven.

Loltsje Succes vandaag met je 1e werkdag!

Vissie Sorry voor die reactie van dat slaapkzakje. Ik heb het net teruggelezen en je had gelijk. Maar het is inderdaad zo dat je gewoon naar de lengte van je beeb moet kijken. En het kan geen kwaad als hij te groot is aan de onderkant, dan hebben ze inderdaad nog wat trappelruimte.

Karlijn Ook ik maak me schuldig aan het niet reageren op je foto's, maar toen was ik zelf druk in mijn hoofd met de vraag of ik dat berichtje moest plaatsen van mij over dat onzichtbaar voelen. Gelukkig heb ik daar wel nu op gereageerd (via MSN). En AUW! Een afgebroken kies :confused: ! Jij liever als ik...succes dan maar vandaag bij de tandarts (want ik neem aan dat er meteen iets aan gedaan wordt)

Niva Ik weet niet of het inderdaad zo is dat ik de andere signaaltjes vergeet op te pikken. De afgelopen dagen plaatste ik diverse berichten over Ruben, en daar is gewoon helemaal niet op gereageerd. En juist doordat ik er extra op ga letten valt het inderdaad mij op.

Tweety Ik heb ook het gevoel dat sommige hier hechter met elkaar zijn zoals je dat schrijft. Ook ik maak me daar schuldig aan, zo heb ik dat met Lexi en Karlijn. Maar ik vind de rest ook allemaal even lief. Ik weet niet of dat aan de minimeetings liggen of aan de voorgeschiedenis. Ik vind wel dat jij, vlinder en Irena helemaal opgenomen zijn in de groep. Al weten jullie waarschijnlijk niet wat we nou steeds met die tuinfoto's bedoelen. Dat wil ik best een keer uitleggen!

Vlinder Gaaf breien! Ik kan dat echt niet hoor, ik presteer het om van een vierkante lap iets driehoekigs te breien omdat het dan weer te los of juist te vast is. Dat is 1 van de creadingen die ik dus niet kan!

Sonya Jeetje haar 1e tandje! Dat gaat snel! Laat de verkoelende bijtringen maar komen!

Chantal Ik weet niet meer of ik toendertijds gereageerd had op de ziekte van Nicci. Ik kan het ook niet meer terugvinden in de samenvatting, maar het kan natuurlijk ook daarvoor gebeurd zijn. En ik heb helemaal niets tegen je, tegen helemaal niemand hier. Met sommige heb ik inderdaad een hechter "iets". Met Karlijn bijvoorbeeld omdat ik heel veel in haar herken van mezelf en met Lexi omdat ik haar heel vaak spreek en al een paar keer ontmoet heb IRL. Maar dat betekent niet dat de rest me niet lief is. Ik mag jullie allemaal (oké op 1 na, en dat is veelcijferige Melissa maar die komt hier niet meer).

Misschien is het een optie om even al onze frustraties eruit te gooien over elkaar. Dat klinkt heel erg zwaar en zo bedoel ik het ook niet, maar meer dat we even zeggen wat ons dwars zit, even alles eruit gooien en dan weer met een schone lei beginnen. Ik krijg het niet goed neergetypt wat ik bedoel, maar ik denk dat jullie wel snappen wat ik bedoel ;) :) . Zal ik beginnen dan? Ik wacht eerst even op bevestiging, anders ben ik straks de enige hihihi

13. Niet meer actief

Ow en tnx allemaal over de berichtjes dat jullie me zo lief vinden :oops: , juist daarom vond ik het zo moeilijk om mijn bom-berichtje te plaatsen

14. Niet meer actief

Ow Chantal, wat ik je steeds wilde vragen maar steeds vergeet, heb jij afgelopen dinsdag nou weer babygezwommen met Nicci?

15. Vlinder01

Vlinder01 Actief lid

3 aug 2007
    123
    0
    0
    ff snel, ga zo naar de HA met Nova,

ben bezig met een truitje breien voor Nova, zal een foto plaatsen als het af is (kan wel even duren hoor)

Tanya: tuinfoto's, veelcijferige Melissa, heb geen idee waar dat over gaat? Heb je daar ook een samenvatting van :D

16. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Naar de huisarts...(omdat...? ik vraag me nu heel sterk af of je hier al verteld heb waarom...alles oke met nova?...en ik zal ervan balen als je het al wel verteld hebt hier, dan blijkt het weer dat ik slecht lees :oops: )

breien: dan moet ik aan mijn oma denken en kriebeltruien :p
    ik ben wel benieuwd naar het resultaat voor Nova.
    Kleren in iniminie maatjes zijn altijd leuk en lief.

Lukt het trouwens om Nova op dr zijtje te laten slapen?
    Iris draait nu standaard terug op dr rug... eigenlijk meteen al als ik er nog bijsta.

Vraagje voor diegene die ook slaapzakjes gebruiken:
    wat hebben jullie ukkies dan voor kleding aan eronder? Iris heeft pyjama (broek en shirtje) aan en sokken...en toch vraag ik me af of dat niet te warm zal zijn...En dan ligt ze ook nog onder de dekens

17. Niet meer actief

Is er iets met Nova, omdat je met haar naar de HA gaat?

Nee, maar wil die wel even geven. Dat was op het oude juli-forum. Het was op een zaterdagavond. Marc en ik zijn bezig met de tuin en had daar al diverse berichtjes over geplaatst toen. Op een gegeven moment had ik daar foto's van geplaats (stuk of 4 geloof ik). En veelcijferigeMelissa plaatste toen ineens zo out of the blue een boos berichtje in de trant van dat ik het forum vervuilde en mijn foto's maar op MSN moest zetten omdat het hier over zwangerschappen zou moeten gaan. Ze was trouwens nog nooit op het juli-forum geweest en ze kende ons dus niet en wij haar niet, dus was een lekkere binnenkomer. Ik had een boos berichtje terug getypt waar ze eigenlijk het lef vandaan haalde om zo te reageren. Het werd een relletje tussen haar en de de rest, want de rest van de groep stond achter mij. Ook begon ze andere personen aan te vallen (Lexi, Eef en nog een paar, zo schreef ze bijvoorbeeld dat Eveline geen goede moeder zou zijn en je kent Eef nu ondertussen wel dus weet je waarschijnlijk ook hoe ze reageerde ;)). Ze wilde het alleen maar over de zwangerschap hebben en we mochten geen andere dingen plaatsen van haar. Ze heeft zelfs een nieuw topic geopend toen met juli-mama's deel 2 zodat we daar echt alleen over zwangerschappen konden praten. Uiteraard is dat topic weer gesloten (na diverse PB's aan de moderators van ons). Ze is toen weer weggegaan maar kwam toen terug onder een andere naam. Wij kwamen daarachter na speurwerk van mij en La Lex de Vries. Dus hebben we haar daar op aangesproken, is weer een beetje ruzie om geweest en toen is ze helemaal weggebleven. Dus maken we nu een geintje met die tuinfoto's, omdat er toen een hele ophef over ontstaan was. Ik hoop dat ik het goed uitgelegd heb, zoniet dan wil de rest vast wel aanvullen ;)

Zo, heb net de kachel aangegooid want het was gewoon fris hierbinnen. Ga zo Ruben maar weer uit bed plukken want zo te horen slaapt hij niet meer.

Liefs, Tanya

18. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    Alles heeft hier toch met kinderen te maken? :)
    -als iemand naar de tandarts moet, gaat het kindje dan mee? ;)
    -als een opa/oma ziek/overleden is, is het wel een opa/oma van een kindje :p -
    -hobbys van mama's; truitjes breien voor een kindje
    -...
    (kan er ff zo snel niet meer bedenken, je begrijpt wel wat ik bedoel toch... 8) )

Sinds dit jaar draait alles (ons leventje) ook om kinderen toch?

19. Niet meer actief

Volgens mij heb jij stiekem je berichtje aangepast, want ik las eerst alleen dat stukje over dat breien (of ben ik nu echt zo ontzettend kippig en niet wakker?).

Over Nova en de HA, zie berichtje hierboven, wist dat dus ook niet.

Vraagje over slaapzak. Áls wij de slaapzak gebruiken heeft Ruben alleen een rompertje en shirtje lange mouw eronder aan. Maar hij heeft nog altijd een warme kruik in zijn bedje, want dat vind hij zo lekker. Hij wil gewoon echt niet slapen zonder die kruik. Verder ligt hij nog onder een dubbelgeslagen dekentje. Toen we voor het eerst die slaapzak gebruikten hadden we hem met kleertjes en al in de zak gedaan (dus rompertje, shirtje, broekje én sokjes), maar hij was gewoon helemaal nat van het zweet na een paar uur. Als we geen slaapzak gebruiken (want Ruben blijft op zich nog netjes onder de dekens liggen) krijgt hij een boxpakje aan. Als Iris het te warm zou hebben zou ze klam aanvoelen en een hele warme nek hebben.

Liefs, Tanya (die nu echt Ruben uit zijn bedje gaat halen want ze vreest dat het luchtalarm zo afgaat...)

20. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    had wel grappig geweest om die rel dan mee te maken :)
    maar waarom dan veelcijferige ?

Deel Deze Pagina