Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jarno heeft ook een pyjama jasje en broekje aan hoor en ook nog sokken (doe ik soms wel eens uit trouwens, maar meestal slaapt ie dus met sokken). En daaroverheen een dekentje met een lakentje (en dus ook nog een slaapzakje). Ik denk niet dat ie het te warm heeft, dat voel ik aan zijn lichaampje 's ochtends.
    Maar net hoe dik de slaapzak en de dekentjes zijn he.

3. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    Tan, als jij nog met dingetjes zit, moet je ze zeker uiten hoor. Gooi het er maar uit. Tis niet goed om het onderhuids te laten...:)

4. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik snap helemaal wat je bedoeld en ik vind het een prima idee. Misschien durft niet iedereen er aan mee te doen of heeft niet iedereen iets te 'klagen' maar dat er nu even de mogelijkheid voor is vind ik prima.

Dus kom maar op met jullie frustraties! ;)

5. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    Ik quote mezelf even ;)
    Zelf voel ik me wel eens voorbij gelopen hier.
    maar dan val ik herhaling met mn verhaaltje. :)
    Dus ik laat het hierbij en zie wel hoe het loopt. Ik merk gewoon wel dat ik onbewust minder geinteresseerd wordt, komt ook doordat de tijd me opvreet hier. :(

6. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Iedereen bedankt voor al jullie succeswensingen voor mijn eerste werkdagje vandaag! Gaat vast helemaal goedkomen!

Klopt hoor Kar, ik moet het hele weekend werken.

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland

Heb nog een aanvulling: Die tuinfoto's van Tanya moesten wel geplaatst worden, dat wordt toch de tuin waar Ruben in zal spelen! ;) ;)

8. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    :)

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    dat was haar naam hier (geloof ik :oops: )
    Melissa97352357 zoiets.

10. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    Wat ik me nog wel eens afvraag:
    Hoe is het eigenlijk met ons eigen lichaam na de zware inspannende bevallingen allemaal? Fysiek
    Ik heb eigenlijk pas sinds een week dat mn kruis niet meer verzakt voelt. Ik heb er best lang last van gehad, zeker omdat ik hier niemand er meer over hoorde kletsen.
    Miep, jij hebt toch best lang koppijn gehad?

tis vandaag alweer 11 weken geleden zeg....

11. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja klopt

Kom zo weer voor een uitgebreider antwoord, moet ff voeden.

12. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik heb nog steeds zo nu en dan een dag koppijn. Ik heb tot weeeeken (denk wel tot 2 maanden ongeveer) elke dag koppijn gehad. Was echt vreselijk om dit elke dag te hebben.
    Ik denk dat het door vermoeidheid kwam. Ik kreeg elke nacht veeeels te weinig slaap en kon dit overdag ook niet inhalen.

Ik heb tot 3-4 weken bloedverlies gehad, dat valt me op zich nog wel mee. Ook dat 'verzakte kruis' heb ik last van gehad. Vooral als ik wat langer stil stond, tijdens lopen viel het mee. Ik heb dit denk ik gehad tot een week of 6 (?) na de bevalling.

Verder voel ik me best wel weer goed eigenlijk, mijn conditie is nog wel 0,0 denk ik maar daar ga ik vanaf volgende week iets aan doen. Ga ik weer joggen met een vriendin, deden we al 4 jaar lang elke week.
    Trouwens die vriendin was hier laatst even en ze vertelde dat ze zwanger is, 12 weekjes! Leuk he!

Ook ben ik nog steeds niet helemaal uitgerust, maar dat gaat steeds beter nu Jarno doorslaapt. Vanmorgen tot 6:30, gisteren tot 6:00 en die dag ervoor tot 7:30.

Groetjes Miep

13. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Waar is iedereen nu?

Offuh, zijn jullie allemaal jullie frustraties aan het opschrijven? :)

14. Niet meer actief

Hahahahaha, nou nee, zoveel cijfers niet hoor, het 1984Melissa en later babylicious ;)

Ruben ligt trouwens nog steeds op bed, is weer in slaap gevallen maar ik ga hem er nu echt uittrekken (ja slechte mama hier :oops:) want ik moet nog even bloed laten prikken. Ik zal straks weer gaan bijlezen en reageren, beloofd!

15. Niet meer actief

Wat bedoel je met dat de tijd je hier opvreet? Ik snap niet helemaal hoe je dat bedoelt. Enne gewoon blijven komen hier please!

Lichamelijke klachten Ik heb heel erg veel last van mijn gewrichten en onderrug sinds de bevalling. Asl ik 's nachts wakker word heb ik geen kracht in mijn handen en 's ochtends ben ik net zo'n oud wijf wat uit bed rolt. Hoofdpijn heb ik ook nog redelijk vaak, maar komt omdat ik alle stress in mijn nek opsla. Uitgezakte muts-gevoelesn heb ik gehad tot een week of 6 na de bevalling.

Frustraties Ik ga eens goed nadenken en dan zal ik ze opschrijven.

Ik ga nu ECHT Ruben uit bed halen! Anders kom ik tijd tekort vandaag...

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedemorgen!

Tweety Sverre heeft ook een slaapzak, daar heeft hij een rompertje en een shirt met lange mouwen in aan. Verder een (enkel) dekentje en lakentje eroverheen.
    Fijn dat Iris zo lekker slaapt ermee! :) Sverre weet zich nog steeds omhoog te werken en ligt regelmatig te huilen omdat hij met zijn hoofd tegen het hoofdeinde ligt. ;)

Fysieke toestand: ik was voor mijn gevoel vrij snel hersteld van de bevalling; verzakt kruis heb ik helemaal geen last van gehad. Bloedverlies ook zo'n 3-4 weken, viel me ook ontzettend mee. En verder heb ik nu wat klachten waarvan ik niet zeker weet waar ze door komen, door de depressie of door iets anders, namelijk de nasleep van de bevalling ofzo (moeheid, hoofdpijn etc.).

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Frustraties eh.. ik doe er liever niet aan mee. Heb niet zo'n zin om ruzie te krijgen met mensen, en eigenlijk wil ik ook liever niets horen over mijzelf. :oops: Ik kan dat op dit moment gewoon even niet.

18. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Oh ja, babylicious...... now I remember!

Succes met bloedprikken!

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Tanya, volgens mij heb je over een berichtje van mij heen gelezen. [-X Heb hem gisteravond geplaatst.

Waar blijft de foto van jouw nieuwe kapsel?
    En je hebt ons een foto beloofd van jou met je nieuwe look, in de tuin, samen met Tygo in de regen. (evt. kan buurman voor de regen zorgen met een gieter boven je hoofd)
    ;) ;)

20. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    *Knuff*

Deel Deze Pagina