Ja..ik schreef je net nog dat ze op dr zij kon rollen..en ineens rolt ze op dr buikje He bah wat ben ik trots, walgelijk! ow kmoet voeden..baaaaaaaaaaaaaaai knuffel kar
p.s. Melanie, goed om te horen dat je goed aangekomen bent..en wat knap dat je nog de tijd neemt om hier te posten, mafkees have fun!
Ik ben helemaal plaatsvervangend trots op Devin! Jeetje wat knap zeg.. Sverre komt nog niet eens op zijn zij!
Melanie, fijn te horen dat je veilig bent aangekomen met je gezin! Wat een onderneming zeg..! Wat een knapperd is Milyan, dat hij al zo goed kan reizen! Enne.. Paulus de boskabouter?! Ik zal het maar niet tegen hem zeggen, hihihi.
Weet je, dat hechter zijn met sommigen heeft denk ik ook te maken met voorkeur voor mensen. De schrijfstijl, de persoonlijkheid, ervaringen en al dat soort dingen maakt dat ik een duidelijke voorkeur heb. Dat is niet erg vind ik. Dat maakt wel verschil in reactie naar meiden. Nicci was een maand terug ziek. Zij was één van de eersten die verkouden werd toen het losbrak in Nederland. Dus het was voor de samenvattingen. Frustraties uiten... ik denk er even over na en lees even wat de rest doet. Ik ben nogal "duidelijk" en kom dan vaak bot over. Ook niet de bedoeling hè?!
Waarom naar de HA? Zal ik vast zo lezen. Veelcijferige Melissa... Wat een vreemd mens! Is inmiddels vast uitgelegd!
Nicci heeft een mouwloos slaapzakje en draagt daaronder een lekkere warme pyama en sokken. Ik voel aan haar handjes dat ze het soms koud heeft vandaar dat ik haar kleding aandoe. Ze slaapt bij ons en we hebben het raam een klein stukje open.
Ja daar heb je gelijk in! Ik denk dat jij ook wel begrijpt wat ik bedoel. Weet je vaak is het ook zo dat ik dingen nog wel weet, maar vergeet bij wie het hoorde. Zo weet ik nog wel dat de schoonmoeder van Miep (toch?) psychische problemen had maar ik was vergeten dat het de schoonmoeder van Miep was, snap je? En als ik lees dat Iris bijvoorbeeld weer naar de fysio is geweest, onthoud ik wel dat het Iris is.
Nicci slaapt beter als ze lekker warm is, ze is al een aantal keer wakker geworden omdat ze te koud was. Maar goed, dat is gokken natuurlijk, want ze kan het me niet vertellen!
Heb je zolang last gehad!? Djeez! Ik denk dat ik 4 dagen last had van mijn kruis. Het voelde wat gekneusd maar zelfs toen zat ik op een zadelkruk in het ziekenhuis. Ik heb dus echt niets te klagen! Had ook alleen maar een klein haarscheurtje. Zo lucky me! Ik lees sowieso wel regelmatig dat meiden hier nog lang last hebben gehad, of dingen niet mochten. Waarschijnlijk ook door een groot aantal KS meiden hier.
Ooh jee! Chronisch as in voor de rest van haar leven of voorlopig waar ze misschien nog overheen groeit?
Lekker dat je er voorlopig af bent zeg! Volgens mij moeten wij volgende week dinsdag weer.... Dat truukje gebruiken wij ook, maar dan voed ik helemaal niet. We pakken haar tussen ons in en pakken beide een hand en geven de speen. Meestal valt ze snel weer in slaap.
Wat goed van Devin! Ah Kar, Raven komt ook nog niet op haar zij..dat worden vast snelle babbelaars dat zeggen ze toch?, kinderen die mentaal snel ontwikkelen babbelen snel en anderen die fysiek sneller ontwikkelen lopen sneller... of is dit een bakerpraatje :
Maar dit is één reactie Tanya! Je krijgt van een meerendeel te lezen dat ze dit juist helemaal niet vinden. En volgens mij zegt Sterrekind niet dat JIJ berichtjes VERWACHT maar "dat er meiden zijn die dit wel verwachten". Ik denk niet dat je je meteen aangevallen moet voelen.