Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Doe ik bij Raven ook. Alleen is Ivo er soms niet mee eens en dan vind ik haar opeens in bed zonder broekje aan. :( Vond hij dan niet nodig want hij heeft het zelf immers altijd warm in bed (pff...die mannenlogica)

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Helemaal mee eens!

3. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Beterschap en geniet van de vakantie!

4. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Tis ook niet echt voeden, ze is meer aan het sabbelen en kusjes aan het geven. Ivo wilt niet dat ik haar tussen ons in leg, hij is bang dat hij op haar gaat liggen. Dus ik duw hem meer naar zijn kant zodat ik met Raven in het midden kan gaan liggen.

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Oooh hoe sweet!

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Het 12 weken sprongetje heb ik niet gemerkt! Tenminste qua gedrag niet. Ze kan nu wel weer nieuwe dingen dus ze heeft 'em gehad! Hoe cool is dat! Volgens het boek zou ze vandaag 14 weken zijn volgens mij (ik raak de tel kwijt! :rolleyes: ) dus het lijkt me niet dat ze 'em alsnog krijgt. *knijpt in haar handjes en hoopt dat ze het niet jinxt*

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
  8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik vind het altijd leuk hoor als er foto's in het forum geplaatst worden!

9. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Oooh ze lijkt zich goed te vermaken zo! ;)
    Doet me even snel denken aan zo'n jumper, ken je het?

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Chris wilde zijn haar weer alla coupe tondeuse en dat ging een aantal keer goed. Ik moest het doen immers. De laatste keer wist ik zeker dat ik tandje 3 had gebruikt.... niet dus! Oeps! Nu is het gelukkig weer een stukje langer.... :oops: Dus hij heeft even bij de (bijna) kale mannen gehoord!

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Jeeeetje wat is ze daar snel mee!

12. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Kinderen kunnen zich maar op 1 ontwikkelingsgebied tegelijk richten, dus het is geen bakerspraatje.

13. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hahaha! Ik vind het ook lekker om een koude kamer te hebben, maar ik kan onder de dekens kruipen, mijn schatje niet. Maar om in zijn voordeel te lullen: hij denkt er tenminste over na!

14. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ik ook :D

Raven gaat steeds meer op haar mama lijken :D
    Mensen vragen regelmatig of ze indo bloed in zich heeft vanwege haar ogen en klein neusje...
    Ze is voor een kwart indo, maar ik vind het grappig dat het zo goed bij haar is te zien. Volgens mij zijn is er wat dna van mijn pa op haar overgesprongen ;)

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Zou hij op haar draaien denk je? Als jij er naast ligt heb wordt je volgens mij echt wel wakker! Maar goed, zo ligt ze ook bij je toch?! Ik vind het heerlijk om zo te liggen!

16. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Nadeel: soms weer te veel. Hij kan soms ook echt een overbezorgde papa zijn. Vooral als hij weer ergens wat heeft gelezen :rolleyes:

17. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Vrees van wel, hij draaid in zijn slaap ook half op mij. (dus dat ik half klem lig onder hem). En dat terwijl wel een bed hebben van 180 breed :rolleyes:
    Hij ligt blijkbaar altijd graag tegen mij aan, met als gevolg dat ik in dat grote bed altijd maar een plekje heb van ongeveer 40 cm

18. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Ik wil niet klagen ofzo..maar ik heb toch écht nog steeds erg veel pijn aan mijn vagina :oops:
    Met name mijn sch**mlippen..ofzo. Kan er niet precies de vinger opleggen (firguurlijk dan he, viespeuken) maar het doet enorm zeer als ik bijvoorbeeld hurk, of wil poohpen of buk of in de kleermakerszit zit of whatever...Dacht dat dat nog bij t normale herstel hoorde. :rolleyes:

Knie/enkel/rug zijn ook nog steeds niet hersteld. Sjee..wat lijkt het me heerlijk om gewoon weer de oude te zijn (incl die kilo's .. :confused: )

19. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Heej das een goeie tip van Twinny.
    Ik denk dat die zakken al wat langer van zichzelf zijn. Raven heeft totdat ze 57 cm was in een zak van 50 cm gelegen...

20. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Neee, dat durf ik niet!
    Heb het bij de nacontrole aangegeven en toen heeft ze gekeken en zei ze dat er niks aan de hand was. Dat het misschien littekenweefsel was ofzo....

Maar het past niet goed... doet pijn!

Share This Page