in plaats van te rusten en te genieten om even Eveline te zijn ben ik alleen maar aan het huilen. Ik voel me zo schuldig dat ik haar zomaar weggeef. Ik mis haar. Het is stil zonder de geluidjes van mijn lieve kruimeltje. Ik ga zo lopend die kant op, ik moet haar gewoon weer zien, voelen, vasthouden, knuffelen. Ik kan dit nog niet, zo lang zonder haar. Niet op deze manier... Voel me een op en top slechte moeder op dit moment...
Geduld? Bij mij zijn ze na massage en wachten en massage en wachten om de voedingen heen vanzelf weer weg.
Pfff je lijkt mij wel! Ik dus gisteren naar de koopavond in mijn eentje, was al om half negen weer thuis want ik miste mijn wurm en mijn hol, mama beer moest gewoon thuis zijn... Voelde me overigens wel even HEEL lekker toen ik als vanouds met mijn mp3-speler op de fiets kon zitten. (ja voor de oplettende lezers onder jullie inderdaad die gewraakte mp3-speler waardoor ik geen baan meer heb...)
goed, 21 januari 2005 leerden we elkaar kennen. Ik ging stappen omdat ik dat van mijn ex niet mocht. Ik woonde nog bij mijn ex. Ik mocht de stad niet in omdat hij ging. Sja... zeg dat nog eens tegen Eef, dan gaat ze geheid. Ik ga de kroeg in, ik sta bij de bar en bestel wat te drinken. Zegt een gozer tegen me 'ben je alleen?' Waarop ik heel nors en bot 'ja' zeg. 'mooi, ik ga naar huis en dan kan jij mijn vriend gezelschap houden want die zeurt nu tegen me dat ik moet blijven'. En zo werd Jerry mijn kletsmaatje die avond. Ik heb hem thuis gebracht, we hebben gezoend. De volgende dag zou ik bij mijn ex uit huis trekken en Jerry hielp me gelijk mijn spullen te verhuizen. We belden veel, aten vaak samen en hadden een soort van ehm... vriendschap met zoenen. Daarna kwam er een soort van relatie. Ik was verliefd, hij was nog meer dan verliefd. Maar mijn ex zat dwars, bleef stalken en dreigen en vertelde allerlei slechte dingen over Jerry en zijn familie. Ik kon het niet meer aan, verbrak onze 'four night stand' en Jer en ik bleven vrienden. Tot ik vorig jaar op vakantie was met mijn toenmalige vriend. Veel ouder dan ikke, met zijn kids. Ik wist het opeens... ik ben niet gelukkig. Vlak voor de vakantie wist ik dit, verbrak de relatie. Maar mijn ex en zijn kids wilden nog graag dat ik mee ging op vakantie. En dat heb ik gedaan. En in Frankrijk na een goed gesprek met ex + kids kwamen we erachter hoe ik gelukkig ging worden. Ik moest opnieuw contact met Jer opnemen want dat was verwaterd. Ik moest een poging doen. Dus die vakantie kreeg ik een torenhoge telefoonrekening door het sms'en met Jerry vanuit Frankrijk. 12 augustus was ik terug van vakantie, 18 augustus zagen Jer en ik elkaar weer en we wisten gelijk dat we elkaar hadden gemist en dat het gewoon zo had moeten zijn. Een week later besloten we er vol voor te gaan. Te stoppen met de nuvaring. Zijn allebei al wat ouder en gemiddeld duurt het een jaar om zwanger te worden. In september waren we nog in het huis aan het klussen en waren we de vruchtbare dagen niet samen. In oktober wel en pats boem... gelijk raak. Eng, schrikken maar we waren er dolblij mee. 19 april getrouwd. Dus als we 1 jaar samen zijn dan zijn we al 1 maand papa en mama en al bijna 4 maanden getrouwd. Hoe bedoel je snel?
Ow en ik zal ons verhaal dan ook maar even vertellen: Ik had me ingeschreven op een datingsite omdat mijn ex waarmee ik dacht dat het weer aan ging raken ineens een ander had. Na een heleboel foute dates met leuke én foute mannen raakte ik dus in september 2002 met Marcel aan de mail, en later aan de msn. Op een gegeven moment was hij alleen een beetje té bijdehandt en vond ik hem zo irritant dat ik hem ontliep en steeds msn uitschakelde als hij online kwam. Alleen op een gegeven moment toen ik even niet lekker in mijn vel zat was ik niet snel genoeg en sprak hij me aan (intussen was het al december, ik denk dat ik hem wel een maand ontlopen had, snap nog niet hoe dat weer goed is gekomen maar ja), de week daarna kwam hij bij me eten, kreeg ik een massage en bleef hij slapen (alleen maar slapen hoor). Eind januari 2003 ging ik bij hem op bezoek in Goes vanuit Rotterdam en toen bleef ik bij hem slapen. Van het een kwam het ander, anderhalf jaar daarna gingen we samenwonen (ik bij hem), een jaar daarna besloten we een kind te gaan proberen, dat duurde dus nog ruim een jaar voor het lukte en nog weer een jaar later zijn we hier in 2007 aangekomen met een prachtig wurm en nog steeds gelukkig met elkaar. Ben ik even blij dat hij zo gek was om mij weer aan te spreken!
rare wezens zijn wij moeders. Ik ben ook blij als ik mijn dame straks weer bij me in mijn hol heb. Ga me nu uit bed hijssen, aankleden, tranen wegwassen en dan haar ophalen. Hoop dat de korte wandeling hun kant op me wat rust geeft en goed doet. Tot later...
ff snel een reactie (heb nog niet alles bijgelezen): Je hoeft niet te wachten tot de hik over is. Leg Ruben maar gewoon aan en hij zal gaan sucken en is dan meteen de hik kwijt. Ik wist dit ook niet, maar mijn kraamhulp vertelde dit en het werkt! Als Ruben niet kan drinken met de hik dan geeft ie dat zelf wel aan. Jarno leg ik aan, hij hapt en slikt een keer en weg is de hik. Groetjes Miep
hoi meiden Nou ik ben eindelijk bijgelezen! Heb natuurlijk wat achterhaalde reactie's maar ga ze niet meer deleten hoor! Tantan: leg haar overdag op de zij in de box soms, houdt haar extra op de andere arm bij het voeden en zet haar speeltje aan de andere kant van het bedje. Daar kijkt ze na voordat ze gaat slapen! Dat je tijdens je zwangerschap ook nog gerookt hebt, vind ik helemaal niet raar hoor. Jij had het al zwaar genoeg met andere dingen, dan ga je niet ook nog eens stoppen met roken! Denk zelf dat het reuze meevalt voor de kleine in je baarmoeder eigenlijk, ruben is toch ook een gezonde lekkere knul geworden. Stoppen met roken is volgens mij net zo zwaar als zwanger zijn, hihi. Dat moet je niet allemaal tegelijk willen doen! Dus meid, ik val je niet aan hoor. Ik rook overigens zelf niet, dus waar praat ik over, hihi! kirby: ojee, en je was al zo licht! kar: fijn dat je je beetje lekker in je vel voelt en leuke dingen gedaan hebt. Nu niet boos op jezelf worden als morgen weer wat minder is, hè meis.....alles heeft gewoon tijd nodig! Moest wel lachen eigenlijk om dat boer verhaal, hihi! ZoË had dat laast toen ik er net boven hing! Nu plaagt san me dat ze zich rot schrok van mijn kop! koeky: fijn je weer ff voorbij te zien komen meid! jekkia: ik vind je avatar super! DE mega vingers en dat kleine lieve koppetje! Fijn dat de prikjes goed geaan zijn, wij moeten over anderhalve week, brrr zie er wel tegenop hoor! Ben jij alleen gegaan met RAven? Lexi: volgens mij groeit Zoë meer in de breedte dan in de lengte, hihi tomenjerry: wat een lieve foto van Quinty en Eva-loraine niva: goed van je dat je haar ff hebt kunnen laten huilen. Denk niet dat ze intens verdrietig in slaap gevallen is! Heb je trouwens al eens roovicee laxo gedronken? SChijnen zelfs baby's te mogen drinken! evelien: dat van die harde schetn tijdens het verschonen, ja hoor, hier nog eentje! En ze plast ook in een straaltje omhoog! regelmaat: hier af en toe ook nog ver te zoeken hoor! evelien: tjee meid het valt inderdaad wel mee, besluit ik nu ook na je epistel te hebben gelezen! O wat moet jij geschrokken zijn gister van Demelza. Denk dat ik me maar een EHBO boek enzo ga aanschaffen, want denk dat ik het ook niet geweten had. Op de kop houden was ook mijn eerste gedacht en op de billetjes tikken ofzo sonya: Zoë heeft dat plots huilen in haar slaap ook, denk dat ze dingen aan het verwerken is dan! Zo jong en dan al verwerken, hihi dromen: ja lachen doet Zoë ok veel in haar slaap. Nog ff over dat krijsen en huilen...ben steeds zo bang dat ze zich dingen uit de zwangerschap herinnert die ik toen, niet allemaal even positief. tegen haar gezegd hebt! eerste dag zwanger: deed eigenlijk iets te vroeg een testje omdat ik naar de internist moest! Twas 545u 's morgens en SAn moest naar haar werk! Twas zo onwerkelijk en ik zou het niemand vertellen. Om 815u had ik het al aan me collega verteld, kon het toch echt niet voor me houden hoor, hihi! Is trouwens ook best lang onwerkelijk gebleven, want had nergens last van. VOelde me wel heel speciaal! vissie: fijn dat jullie een heerlijk dagje camping hebben gehad. jody: tjee, zal ook geschreeuwd hebben hoor als ik dat gezien zou hebben bij Zoë. Soms houdt san haar vreemd vast en sta ik ook klaar om te vangen! tanya: fijn dat ruben zo goed groeit. Misschien had ie wel een reactie op alle kleurstof van de m&m's voeding: nooit meer poeder dan de voorgeschreven hoeveelheid bij het minimum van voorgeschreven water toevoegen, dat is niet goed voor de niertjes. Vlinder: ik zou gewoon raam ff beetje open en ze dan ff laten zitten. tuurlijk wel afsluiten en de auto in de gate blijven houden. Als ik de auto niet zou kunnen zien, dan zou ik haar meenemen! irena: wat een mooi verhaal over de naam van Tica. Mag ik wat vragen? WIlde je zelf graag een keizersnee? melaniem: bedankt voor de koorts en sokjes tip! kwijtgeraakte mama's: misschien weten ze niet waar we zitten, anders moeten we ze ff pb-en ofzo? Regeldagen: ja die hebben flesbaby's ook! Heb die van de 6wkn net gehad, ppppfff evelien: ben benieuwd hoe het vanavond gaat! kopieeren: laat maar weten welke pagina's ik moet kopieren en plakken in word! nachtvoeding: tis weekend, San mag! Zou je zien dat mevr. vanacht ook doorslaapt en pas zondagnacht weer nachtvoedingen wil hebben, lol! Jody: ons hebben ze nooit aangeraden de melk te verdunnen! Je geeeft hem toch niet meer ml dan dat hij voor zijn gewicht mag hebben? Zoë drinkt steeds bijna het max. ALs je het gaat verdunnen dan krijgt hij niet alles binnen wat ie moet krijgen. dat inm bed voeden vond ik trouwens een top idee van je! Je moet trouwens dat doen wat jou gevoel je ingeeft en je mannetje gelukkig maakt! zanoni: fijn je te zien, geniet maar lekker van Elise KAr: misschien heeft sverre vandaag een regeldag. Dat had Zoë gister. Ze was al van 315u 's nachts aan het spoken! Ze heeft daarna wel de nacht doorgeslapen1 Beebie: je had eigenlijk best wel gelijk met je gedachten over mij! Zo, net een uurtje gewandeld en het eten voorbereid. Eigenlijk moest ik nog stofzuigen, maar morgen is weer een dag! Murmel ligt nog in de wagen te slapen en ik ga de pjoet nu afsluiten Twinny
Eef, je bent geen slechte moeder als je af en toe voor jezelf kiest. Het is alleen maar beter: jij voelt je dan beter en daar heeft die kleine ook veel meer aan. Natuurlijk kan het wel raar zijn om daaraan over te geven, denk ik. Ik zou willen dat Ruud thuis was, ik mis hem.....
Weet bijna zeker dat de wandeling je goed zal doen. Had ik gisteren ook met fietsen, zelfs ook al regende het een beetje. En aangezien het dat in Julianadorp lekker toch niet doet als het dat hier in Goes wel doet moet dat lukken bij jou. En het waait toch ook wel lekker beetje van de zee af daar? Dan kan je hoofd even leegblazen, even alle zorgen en frustraties eruit. Laat ons weten of het gelukt is?
Kan je hem niet smsen? En hij dan terug natuurlijk! Marcel smst of belt vaak even een keertje overdag, vooral als het de dag ervoor moeilijk is geweest.
Even kijken wat is blijven hangen... Eveline Wel heel lief vanje vriendin om Demelza even mee te nemen, maar ik kan hele goed snappen dat je haar mist! Ik hoop ook dat de wandeling naar haar toe even lekker je kop leegmaakt! Lexi Schoonmoeder overleefd ? Ik heb mijn ouders vanmiddag overleefd. Nu gaan ze morgen 3 weken op vakantie en dat is best wel raar, nu kan ik niet even bellen voor advies als ik dat zou willen (ondanks dat we geen goede band hebben probeer ik haar wel bij Ruben te betrekken, in de hoop dat ze een betere oma zal zijn dan dat ze ooit moeder was). En aan mijn schoonouders heb ik echt werkelijk waar helemaal niets... Jody Van mij krijg je een grote knuffel omdat je Ruud zo mist! Twinny Zoë weet echt niet wat jij tegen haar gezegd hebt tijdens de zwangerschap. En wat 'fijn' dat San je daarmee plaagt, dat Zoë schrok van jou. (ik hou ook heel veel van jou schat!) Miep Hmm vreemd, onze kraamhulp had juist gezegd dat Ruben niet mocht drinken als hij de hik had. Ik ga jouw advies toch eens proberen, want hij heeft vaak genoeg de hik. Uitslag Ruben Heeft hij nog steeds, maar ik had gisteren de resterende helft gegeten van de M&M's, voorlopig geen M&M's meer voor mij, kijken of dat de boosdoener was. Ik heb helaas geen spannend verhaal over hoe ik Marc ontmoet heb, sorry. Was nog ouderwets hè, zonder tussenkomst van internet. En als ik jullie verhalen lees voel ik me ineens heel oud, omdat we al ruim 16 jaar bij elkaar zijn... Ik hoor Ruben alweer huilen, dus ik vrees dat mijn bertha's weer van stal moeten! Liefs, Tanya
zo wat wordt hier veel gekletst..ik kan het helaasw niet volgen allemaal want ik ben nu een alleenstaande mama! voor 3 dagen dan he! manlief is naar een mega reggaeconcert en blijft daar kamperen.. Omdat ik niet mee wilde want ik kan mijn prinsesje nog niet missen blijven we thuis! new singele mama hahahhah maar goed ben benieuwdt hoe het ons gaat bevallen Morgen ga ik naar mijn moeder blijf ik daar met haar logeren en ga ik uit eten met een vriendin.. Voor het eerst met mijn meisje logeren en een avondje alleen bij mijn moeder laten.. Hoe zal me dat gaan bevallen! ik weet het niet....ben soms net bisonkit met mijn meisje...onbreekbaar Hier al mama,a die alleen zijn geweest met hun beebjes?
Hahaha sonya dat van die bisonkit vind ik geweldig! Heb ik ook hoor, ook al zoek ik heel soms ook wel de behanglijm om haar achter een stukje behang te plakken. Maar meestal de bisonkit hoor!
ja hahahha nog geen half uur geleden was ik op zoek naar die behanglijm soms kunnen di ekleintjes echt het onderste uit de kan halen...en wat het ergste is...ZE WINNEN HET OOK NOG!