Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dames, ik heb even met mezelf overlegd en ik denk dat het het beste is als ik even alles rustig ga laten bezinken. Niva had het maandag over een korte spanningsboog (toen met die rel/ruzie/dinges), misschien heb ik daar wel last van. Ik heb vandaag een paar keer moeten huilen van verdriet, omdat ik me zo weetikveelwat voelde. Ik vat alles te persoonlijk op, zoek overal iets achter, zie dingen die er niet zijn. Kortom het gaat gewoon even klote met me. Ik denk dat het beter is voor mezelf als ik even een paar dagen niet actief meedoe op het forum (voor zover mijnnieuwsgierigheid en verslaving dat toelaat ;)) . Even mezelf weer tot bedaren brengen, even weer rust in mijn koppie. Ik ben nu namelijk heel erg bang dat ik mensen afgestoten heb/ga afstoten met mijn (eerdere) berichtje(s). Ik wil niet dat het zo'n enorm grote rol speelt op mijn humeur. Daar heeft Ruben niets aan en daar heb ik niets aan. Door mijn eigen frustratie zie ik gewoon de positieve dingen even niet meer die jullie schrijven :oops:. Jullie hoeven je geen zorgen te maken, ik ga echt geen gekke dingen doen, maar gewoon mijn hoofd even rust geven!

Ik wil jullie allemaal een dikke knuffel geven, en Esther in het bijzonder, omdat ik zo boos reageerde en ik vergeten was dat je vandaag die condoleance had. En ook een knuffel voor vlinder vanwege je KUTbaas.

Liefs, Tanya

2. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Tanya, je hoeft echt niet alles te onthouden.
    Ik had volgens mij ook niet verteld dat we gister de condoleance hadden.
    Oma is 80 geworden een mooie leeftijd om te gaan alleen is het voor opa zo zielig, hij stond gister alleen maar bij de kist te huilen.

Praat er goed met je mannetje over hoe je je voelt en misschien een idee om lekker wat voor jezelf te gaan doen.
    Schrijf je gevoelens en irritaties op dat lucht altijd wel op.

Vlinder, wat vervelend dat het zo k*t gaat op je werk.
    Ik hoop dat het gesprek maandag goed gaat.

Niva, ik vind Oilily en Me Too erg leuk en erg duur, gelukkig hebben de Hema, H&M, Zara, Zeeman ook hele leuke kleertjes.
    Voor de rest neus ik ook altijd op marktplaats.

3. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    welk welkomstgeschenk krijg je? :)

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Dat is toch ook niet collegiaal!? Je overlegt toch op z'n minst en als er echt heloemaal niemand kan ja oké, dat er dan een werkopdracht volgt snap ik, maar zeker niet zoals het nu gegaan is bij jou. Zwaar lullig!
    Goed dat je een gesprek aangaat. Wat wil je bespreken? Hoe het gegaan is met die werkopdracht of alles, zoals de taken van de vertrokken teamleider etc?

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Zeeman heeft vanaf maat 50 hoor. Niet alles is leuk en soms vind ik het allemaal prut, maar de dingetjes van Strawberry Princess (bijvoorbeeld het witte jurkje die Quinty op een foto aan heeft en Chedella in het paars als ik het goed heb (en wij hebben ook nog een groene)) en Dancing Princess. Dat is spul dat er niet meteen heel goedkoop uitziet. Het gaat geen maanden mee, maar de maat normaal ook niet. Nicci draagt haar maat 50 in ieder geval goed af! ;)

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Oooh ja die zat in de doos hè!? Wat stom nou was ik gisteren bij een V&D met fotostudio volgens mij. Is dat eigenlijk op afspraak? Lijkt me niet toch?

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Doe het rustig aan en tot over een paar dagen!

8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Jawel, want je baas vond het stom dat je niet kon werken vrijdag, remember? ;)

9. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ooh nog even merkkleding: Mijn zusje heeft Nicci gisteren verwend met kleding van Imps&Elfs en Bakito Baby (niet te verwarren met Bokito de Aap) . Kleding van de Bijenkorf. Superleuk bruin wikkeljurkje, roze truitje met de tekst: "All about me" en een grijs truitje met de tekst: "NOT"! I like!!!

En mijn propje woog vanochtend 4880 gram! Whoehoe! :whistle: Lekker ding is het! Bij de weg; op mijn hyves staan nieuwe foto's!

10. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    komt goed uit ;)
    hier een foto van Iris in de hangmat op het kdv :)

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ah gossi! Leuk zeg.

12. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Daar heb je gelijk in. Maar ik geef het nog een paar maandjes de tijd, misschien wordt het nog beter?

13. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja :oops: we noemen hem altijd juni.....

Toen ik gisteravond thuis kwam zei ik ook: juniiiiii!
    Is er gewoon zo bij ingeslopen denk ik. Vind het ook wel schattig klinken, hihihi

Als er andere mensen bij zijn, zeggen we wel Jarno hoor, maar dat klinkt dan voor ons heel gek....

14. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Huh, wat raar allemaal zeg! Wat voor werk doe je? (of heb je dat al verteld hier, sorry dan)
    Goed dat je er volgende week nog eens met je baas over gaat praten!

Kun je wel opvang regelen voor Nova dan dit weekend?

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Noemen ze dat niet struisvogelpolitiek? ;) Je moet doen waar jij je goed bij voelt.

16. jekkia

jekkia Fanatiek lid

alleen maar op afspraak en in het weekend is het daar hardstikke druk.

Foto's waren erg leuk geworden, beetje Ann Geddes stijl. Heb een setje van 3 foto's gekocht (met ivo's bankpas ha ha) want ik kon het toch niet laten. Die kunnen mooi in haar fotoalbum.eigenlijk wel zonde om 109 euro te spenderen aan een paar velletjes papier, maar ze staat er zo mooi op

De andere tegoedbonnen maak ik ook nog wel op daar maar ik ga geen collectie meer kopen. Veels te duur! de gratis foto is trouwens ook erg mooi geworden, die komt in de huiskamer te hangen straks

17. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Hey, where is everybody?

18. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
  19. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Zij hoorden allemaal bij deze groep, maar zijn langzaamaan hier weg gegaan en elders met hun groepje verder gegaan, omdat ze het hier niet bij konden houden en er op een gegeven moment misverstanden door kwamen. Heeeeel erg jammer, en ja we kennen ze wel.. (ik voel me eigenlijk zelfs een beetje buitengesloten/ jaloers enzo..hmpfz..)

20. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Hebben ze het niet over gehad, maar vlgs mijn zus pleitte mn moeder voor de H&M bon...Ik had t liefst de slofjes..Maar ze hebben er niks over gezegd en die bon zou ook heeeeel welkom zijn!

Deel Deze Pagina