Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Hmm..stil hier!

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hooooooooooooooooii

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Leuke foto van Iris in de hangmat Tweety! Ze ziet er tevreden uit.

Tanya: Je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik hoop je weer snel terug te zien/lezen!

4. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Niva, ik vind het zo knap dat Devin al kan rollen! Echt knap hoor. Zie het Jarno nog niet doen...

Jarno heeft vandaag zijn nieuwe JARNO-rompertje aan.

Papa en Juni kwamen vanmiddag even bij mammie op bezoek toen ik aan het werk was! Vond ik zooo leuk!

Groetjes Miep (die nu gaat slapen, morgenochtend weer werken!)

5. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    He bah wat moet je ook vaak en veel werken ineens zeg!

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Say what? :confused: Dan is Bell Photo nog goedkoop vergeleken met de V&D! (dat heeft die mevrouw mij natuurlijk ook al verteld, maar goed! ;) ) Ik ga alleen voor de gratis foto. :D

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik heb er moeite mee dat er maar op 1 berichtje van Niva gereageerd is en de rest is genegeerd. Misschien niet bewust. Ik heb niets met deze meiden en heb niet het gevoel dat ik hier bij had willen zijn. Ik denk dat het goed is zo. Iedereen blij! Alleen Kirby eet gelukkig ook van dit walletje! ;)

8. Niet meer actief

AAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHH!!!!!!!!!! Ik kan het niet laten! Ik geef het maar toe, ik ben zwaar verslaafd en ontzettend nieuwsgierig :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: . En dat werd dus meteen afgestrafd. Want zo nieuwsgierig als ik ben keek ik meteen naar die link die Tweety gaf, en dat had ik dus niet moeten doen! Damn, wat voelde ik me meteen weer klote! Precies hetzelfde al jij Niva, jaloers, buiten de boot gezet, noem het maar op. Want die mensen van die meeting zijn dus gewoon alle verdwenen juli-mama's...

Ehm nee, het ging ietsjes anders. Het was een soort MSN geworden tussen dat groepje waardoor er 30 pagina's per dag bijkwamen. Belangrijke berichtjes werden zo over het hoofd gezien en een aantal mensen (van 'onze' club) wilden er toen mee stoppen. Karlijn begon er voorzichtig over dat ze dat niet zo leuk vond, meerdere mensen waren het daar mee eens en toen waren ze ineens vertrokken waardoor het helemaal dood viel ineens. Later zijn ze nog een paar keer geweest maar daar zijn ook relletjes uit voort gekomen. Dat is tenminste zoals ik het me herinner. Ze zijn toen ergens anders met zijn allen verder gegaan omdat ze zich hier niet meer welkom voelden. Misschien kunnen Kirby en Kim het ook uitleggen, want die kleppen hier weer regelmatig mee.

Owww, ik krijg zo op mijn ballen van Marc! Die zei dat ik echt een paar dagen niet moest komen hier omdat ik erzo gestresses van raakte en dat dat niet goed was en ik het even moest laten rusten. Maar ik kan het niet....ben gewoon echt verslaafd!

Liefs, Tanya
    P.S. Morgen babyzwemmen en nu ga ik ook mee het water in!

9. Niet meer actief

Dat is precies wat ik Niva ook zei in een PB vanavond! En ikheb er ook moeite mee dat het zo open en bloot geplaatst is in de Lounge. Tuurlijk zijn ze vrij om te lullen waar ze willen, maar het voelt effe als een steek onderwater. Maar ik ga me er niet meer druk over maken, schiet ik niets mee op. Ik heb het gewoon gezellig met de meiden die hier weer zijn en nog steeds zijn!

Over meiden gesproken, ik heb Kirby en Kim (en vast nog veel meer, maar ik typ dit snel voordat Marc terugkomt van Tygo uitlaten en ik dus op mijn ballen krijg ;), zie eerder berichtje :)) al een tijdje niet meer gezien hier.

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Meid, je moet doen waar jij je goed bij voelt. Als wegblijven betekent dat je je ook druk maakt kun je net zo goed lezen toch!? En meiden maak jullie alsjeblieft niet druk om het andere groepje. Toen het uit elkaar viel vond ik het erg jammer, hoewel ik toen nog volledig werkte en er dus buiten stond. Ik heb ze liever niet hier als ze hier niet willen zijn. Van mij hoeven 'ze' (klinkt meteen zo stigmatiserend) hier ook niet te melden hoe het met ze gaat. Het zijn duidelijk twee groepen. Ik vind het leuk dat Kirby hier ook komt, meen ik echt! Voor mijn gevoel hoort zij ook bij deze groep. De andere meiden niet meer, daarvoor is het te lang terug en is er teveel gebeurd. Het moet leuk en gezellig zijn, geen moeten. Ik wil me er zeker niet druk om maken. Ik was echt niet naar die meeting gegaan, ken die meiden geeneens! :)

11. Niet meer actief

Wat me opviel, waarom censureert het forum wél het woorden kut en klote en niet het woord lullen :(

12. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Omdat ik niet achterbaks of oneerlijk ofzo wil zijn, wil ik wél bekennen dat ik van de week ook ben uitgenodigd om eens bij hun te komen kijken en dat heb ik vandaag ook gedaan omdat ik van sommige juli mama's toch echt wel heeeel graag wilde weten hoe het met ze gaat en wat ze gekregen hebben. Ik zie dit niet als van twee walletjes eten, ik heb geen ruzie noch met iemand van hun noch met iemand van hier. Wil alleen niet dat er misverstanden over komen..Bij deze!

Wél moet ik zeggen dat ik inderdaad een beetje jaloezie voelde..Of hoe noem je dat? Ik dacht eigenlijk niet dat álle mama's toen overgestapt waren enzo, dacht dat er gewoon een paar naar msn waren gegaan ofzo..Maar da's dan mijn eigen probleem he ? ;)

Maar er zijn nog wel een aantal van hun die hier heel af en toe nog komen kijken/posten toch?

Nah jah.,.gedoe..heb ik geen zin in ook.

Tan, ik reageer morgen (als ik tijd heb) even beter op je pb oke?Heb nu effe kort gereageerd

13. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedenavond,

Net voor het eerst bij de buren geweest met de babyfoon mee.. Sverre sliep dus het kon. Begon net alleen keihard te huilen: ik denk een combinatie van een droom en de realisatie dat hij nog geen eten had gehad (was 5 uur geleden). Gelukkig zaten we dichtbij om hem te redden. ;)

Tja, die andere groep.. Ik voel me er ook gekwetst over als ik eerlijk ben. Ik voel me nog steeds verantwoordelijk. :( Jammer...

14. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    sorry dubbel
    geen zin/puf om een nutteloos feitje te zoeken, sorry :)oops:)

15. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    effe voor de fun

16. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Aaaaaach.. naast die grote knuffels lijkt ze toch wel heeeeel klein! ;)

Hoe gaat het met haar? Sprongetje gemaakt/klaar?

17. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    ik denk bijna..maar de enorme huilbuien blijven / zijn er nog steeds..ze haalt makkelijk de 3 uur huilen per dag...toch is ze tussendoor een stuk beter..

vandaag erg moeilijk dagje..ze wilde erg graag drinken, maar eenmaal aan de boob vocht ze enorm met mn tepels. dus erg slecht gedronken vandaag..frustrerend.
    plekjes zijn er ook ng steeds en mn ma maakte zich zelfs zorgen..zei dat ze nog nooit een baby zó had zien huilen/ schreeuwen..
    tja daar krijg je vertrouwen van pfff..

probeer nu te kolven, ivm productie opkrikken..maar er komt niks :confused: uit beide boobs niet..geen drup..how wierd

18. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    sjeez..sinds jullie mama zijn geworden zijn jullie allemaal zo vroeg s avonds..wat ongezellig :p *grijns*

19. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Tan, have fun morgen met zwemmen!

20. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    dromen? Vanaf welke leeftijd kunnen babys dromen?
    ik dacht dat dat vor het eerste jaar niet kon... :oops:
    *zou daarom Iris vanacht om 2.15 een paar huil kreetjes gegeven hebben...*

Share This Page