Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ach ja, maar maandag, dinsdag en woensdag ben ik vrij! :D

Heb maandag een vakantiedag, anders had ik dan óók nog moeten werken......

2. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Vervelend zeg Niva, dat ze veel huilt/schreeuwt. Is het uit boosheid of nijd, of denk je ook aan pijngilletjes?
    *knuff* Ik hoop voor je dat ze nu betere dagen gaat krijgen.

Ik ga hier de huiltjes van Iris steeds beter leren kennen, ook al huilt ze niet veel. Ze kan ook een drama queen zijn, hebben we al ontdekt :)
    Gisteren ook gezien dat ze een harde tante voor zichzelf is. Ik deed iets fouts :oops: ze lag op dr rug in de box, ik draaide haar romp om, zodat ze zelf haar hoofdje mee nam, en toen bammm...tegen de activity centre aan. Uh Oh...ze gaf een kreet en klaar was het. Ik tilde haar meteen op, schaamde me diep, ik d8 ojee mn kindje heeft auw. Maar nee hoor, ondanks de rode plek op haar voorhoofd lachtte ze weer ronduit.
    Iris lacht veel man....is ook bijna niet normaal :D

Ik ga dr nu maar uit bed plukken, ik heb al 2x bij dr bedje gestaan, na wat kreetjes gehoord te hebben van haar. Maar dan slaapt ze nog zo heerlijk. Ik heb net het grote licht aan gedaan voor dr, en nu wordt ze inderdaad wakker. Mooi! Anders loopt het drinkschema vanavond zo lang uit...

Tan, veel plezier met zwemmen. Ik zou het ook wel willen, maar toch ben ik daar nog huiverig in, Als ik Iris optil, als ze in dr blootje en nat is, dan glijdt ze nog door haar schouders/mijn handen door (als ik dr dus onder haar oksels optil...) Die spierspanning daar is nog niet optimaal...
    Hoe til/draag jij Ruben?

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Wauw! Leuk hoor! Ennuh waren jullie het niet die de camera thuis hadden laten liggen? Nu wel meenemen dan he!

Veel plezier straks!

Groetjes Miep

4. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Huh, wat heb ik nu weer gemist? :rolleyes: :rolleyes:

Zoek het later vandaag wel uit, moet nu echt gaan.....

Groetjes Miep

5. Niet meer actief

Tweety Baby's kunnen zeker al dromen. Ik weet niet echt of het dromen is zoals wij doen, maar ze verwerken al wel van alles. Dus kunnen ze ineens even huilen in hun slaapn, of lachen, of fronzen, of...
    Ik heb nog niet zelf gezwommen met Ruben maar als hij nat in en ik haal hem onder de douche vandaan dan is het 1 hand onder het hoofd en 1 onder de billen en dan snel zijn ;). Ik zag dat Marc vorige week hem gewoon op de arm had na het zwemmen.

Loltsje Klopt, wij waren vorige week de camera vergeten. Nu doen we dat echt niet want ik heb mijn ouders ingeschakeld dat hun komen filmen en foto's maken ;). En ach zien ze Ruben ook weer. Ik denk dat ze daarna blijven plakken dus ik denk niet dat ik vandaag veel hier zal zijn.
    Dat verhaal over die meiden waar ikhet over had is naar aanleiding van de link die Tweety plaatste een pagina terug.

Liefs, Tanya

6. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland

7. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    Vanavond gaan we naar DOE MAAR, musical. Ik ben benieuwd, gisteren al een bandje (jaja een cassette bandje :) ) opgezet, ik moet natuurlijk wel de nummers kunnen herkennen he ;)
    De 2 broertjes van Arthur (een tweeling van 28) komen voor het eerst oppassen. Ze komen, samen met schoonouders waar we mee naar musical gaan, vanmiddag al hier heen, eten hier en dan laten we Iris bij de broers achter. Dus vanmiddag maar ff instructie luier-verschonen, en magnetron uitleg geven ;) . Ik ben benieuwd hoe het zal gaan...ze zijn helemaal verliefd op Iris ;) (Dat kan ook niet anders met zo'n mooi meisje...hihi) Dus Iris zal geen aandacht te kort komen :p

8. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

sterrekind...ben nu pas bijgelezen. nog gecondoleerd!

9. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
  10. sonya one love

who gezellig lekker genieten maar...wij zijn gisteren ook voor het eerst samen weg gegaan. chedella was 7 uurtjes zonder papa en mama! was geweldig gegaan...maar beef toch stiekem veel aan haar denken :)

11. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    wat hebben jullie voor leuk uitje gehad?

12. sonya one love

13. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    tis er volgens mij wel eentje waar ze een beetje in kan liggen...ze heeft niet echt een knik in haar buik/billen waar ze in zit.
    Jaa heeerlijk, kzou er zelf wel bij willen liggen hoor:p

14. sonya one love

nou we zijn naar een feestje
    geweest en lekker gaan uiteten..
    was ook meer om alvast te oefenen, want ze gaat in januarie een dag in de week bij mijn moeder blijven.
    Wat ik wel reuze lief van haar vind is dat mijn moeder een boxs met allerlei speelgoed in de huiskamer heeft gezet voor haar kleindochter :)

15. sonya one love

ja dat zag ik al...is veel beeter.ik heb er een en daar zit ze al behoorlijk rechtop en dan laat ze al vlug haar hoofdje scheef hangen :cry:

16. jekkia

jekkia Fanatiek lid

17. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    Jekkia: ik was even brutaal in je album aan het kijken. Leuke foto met je moeder en Raven. Dat shirtje zelf gemaakt?
    Enneh...beweegt je moeder net van enthousiasme of wil ze niet herkend worden? Een oma in cognito?;)

18. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Vind het jammer, maar het is hun eigen keus. Vond het ook niet leuk dat er op een gegeven moment misverstanden waren, maar das voor mij geen reden om een aparte groep te gaan vormen en anderen buiten te sluiten. Vind het wel sneu dat ze niet reageren maar wens ze wel het allerbeste.

19. jekkia

jekkia Fanatiek lid

huh, zit er een censuur op? Was me geeneens opgevallen :D

20. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Handig he die babyfoon of heb je steeds met een oor naar de babyfoon zitten luisteren? ;)

Deel Deze Pagina