Gaaf, schijnt echt een vette musical te zijn. dat oppassen zal toch wel goed komen na je uitgebreide instructies, ze zal wel lekker verwend worden doorhun als ze wakker is Heel veel plezier vandaag!
Logisch toch dat je stiekum aan je kleine meid blijft denken...maar hebben jullie het verder wel gezellig gehad? ah, lees het verder op al. Was dus een succes. Ivo wilt ook weer dat we een keertje samen op stap gaan maar heb helemaal geen behoefte meer aan die herrie en feesten. Ben al blij als het hier in huis ff stil is Lekker burgelijk he
Lieve Tweetje, das toch niet brutaal? Vind het hardstikke leuk dat er nog iemand in dat album kijkt . Had het toevallig weer een beetje bijgewerkt. Dat is mijn schoonmoeder op de foto. Ze was helemaal door het dolle heen toen ze het shirtje van Raven zag, vandaar dat ze er ook niet duidelijk op staat. Shirtje heb ik inderdaad zelf gemaakt. Stencil uitgesneden en met textielverf en tamponeerkwast op shirtje aangebracht. Het shirtje hangt nu ingelijst bij mijn schoonmoeder thuis
We hebben trouwens sinds gisteren een nieuwe breedbeeld tv de oude tv bleef continue piepen (moesten dat ding steeds een mep geven, niet goed voor tv wel voor frustraties ) Nou ik het toch over niet-baby dingen heb; Tanya, waar blijft trouwens jou tuin-nieuw kapsel (nou ja nieuw)-met Ruben in de regen foto? Of heb ik die gemist?
Burgerlijk...niets mis mee. Ik ben er ook wel zo'n eentje 8) Als we weg gaan dan geef ik de voorkeur aan theater-avondjes en aan avondjes bij vrienden thuis ipv een kroeg ergens
Ik zal dan nu even vertellen hoe ik het ervaren heb. We waren hier met een hele groep gezellig dames aan het kletsen over de zwangerschap maar ook over vele, vele andere dingen. (want ja je wilt elkaar toch ook beter leren kennen.) We kletsen er toen dus ook een hoop op los op 1 dag. Toen werd er door Karlijn gezegd dat ze het niet leuk vond en toen zei de 1 na de ander dat ze ermee wilde stoppen. Veel mensen riepen toen nee, niet doen, niet weggaan. Maar "wij" wilde wel gewoon verder kleppen met z'n alle. Moesten we dat dan maar niet doen omdat er mensen bij waren die het niet meer bij konden houden? Er werd toen ook geopperd dat we dat maar via msn moesten gaan doen. Nou dan voel je je Kut hoor! Dat meen ik echt. Voelde het echt als een aanval en had ook het gevoel dat iedereen het met Karlijn eens was. Dus hebben "we" een andere groep opgericht. Ik ben hier toen nog wel gebleven omdat ik met veel van jullie ook een "band" had opgebouwd. Toen ik na een aantal weken merkte dat er hier ineens OOK 30 pagina's werd volgeklets zonder dat "wij" erbij waren, door de mensen die ons eerst hadden weggejaagd had ik pas echt een KUT gevoel. Want waarom mogen jullie het wel doen als jullie er tijd voor hebben en mogen wij het niet doen als wij wat ruimer in de tijd zitten. Ik kon het dan ook echt niet meer bijlezen en heb er de brui aan gegeven. Maar ik kom nog heel regelmatig op het forum alleen niet meer echt hier. Ik voel me nog steeds een juli mama van hier en wij vonden het dan ook leuk om onze meeting in de lounge neer te zetten, want we zijn ook nog de juli mama's van hier. (tenminste zo voel ik me wel!)
Hey dames ik moet even juichen Quinty slaapt door op de hongerige baby nu al 4 nachten en waarvan 2 tot 7.30 jippieeeee. Hey zanoni mooie meid heb je. ik voel het precies zoals de andere dames hoor erg jammer dat jullie weg zijn was een gezllig clubje misschien idee om toch een nieuwe kans te geven en dan samenvattingen ook daarover te maken eventueel met 1 of 2 persone erbij om het Tanya niet te moeilijk te maken dat iedere dame bv 5 of 10 pagina's pakt en dat kort samensluit?
Goedemorgen allemaal, ik ben bezig met zo'n 30 pagina's bijlezen... Sterrekind: gecondoleerd met Jeroens oma... Jekkia: nu kun je inderdaad beginnen te zien dat Raven een kindje van dr mama is! Mooie meid! Niva: wat zit Devin daar heerlijk in die draagzak! Prachtige foto van jullie beiden, je zit er alleen wel héél vrolijk uit. Blij dat het ding bevalt. Ik heb zelf Tiekje nog nooit zo erin gehad, maar toen was ze natuurlijk ook nog veel kleiner. Ik ga vandaag eens proberen of ze er ook zo in wil! Vlinder: wat jammer dat er direct zoveel vervelende dingen op het werk zijn! En dan tegelijk thuis een ziek kindje... Lijkt me vreselijk om zo weer te moeten beginnen. Succes bij het gesprek maandag met je baas! Tweety: wat een leuke foto van Iris in de hangmat! Slaapt ze daar ook in? Tanya: doe maar lekker even rustig aan. Ik hoop dat het gewoon een dipje is en dat je straks de leuke en lieve dingen beter kunt zien. Het forum zal er zijn! Dikke knuffel meid. Miep: misschien toch maar naar de HA. Nu ben je nog een beetje gewend dat allerlei dokters enzo aan je zitten daar beneden, dus als er iets gedaan kan worden, dan liever nu vast! Lijkt me namelijk dat je het al lang genoeg de tijd hebt gegeven en het lijkt me echt heel vervelend om daarzo pijn te hebben bij de sex... 'Juniiiii'... Wij zeggen de raarste dingen tegen onze Tiek , dus ik vind dit nog wel meevallen.... Kleertjes via Internet: misschien wel een idee, je blijft maar kopen! En de pakjes die ze gekregen heeft zijn mooi, maar dan heb je daarnaast altijd nog wel praktische dingen nodig. Even op OK drukken, het wordt weer lang...
Sjee, dat lijkt me echt vervelend. Heb je er al eens naar laten kijken (door iemand die er verstand van heeft )? Ik heb daar helemaal geen klachten gehad, dus kan je niet vertellen wat 'normaal' is. Je hebt toch oefeningen gehad van de fysio? Helpen die helemaal niet? By the way; je weet toch wel dat ik jou niet bedoelde (pagina's terug weer). Je voelde je toch hopelijk niet echt aangesproken (weet niet meer of er nou een bij stond of niet). Ik moet nog 2 kilo tot mijn begin gewicht en dan nog 4 tot mijn streefgewicht (en 10 tot mijn ideaal ). Ik heb nu weer een spijkerbroek aan die ik lange tijd niet aangehad heb!
Karlijn: wat pijnlijk een afgebroken kies! En nu? Zo snel mogelijk naar de tandarts? Of had je dat al gezegd... Toffe foto van Sverre met een speeltje in de hand, hij is al echt op onderzoek uit hè? Lijkt me spannend om het huis uit te gaan met Sverre in bed (die babyfoons hebben wel veel bereik dan zeg!), leuk dat dat prima ging! Tweety: ik denk wel dat baby's kunnen dromen, maar ken geen studies die dat bevestigen. Maar Tiekje gilt en kletst en kreunt en lacht en wappert en doet van alles in haar slaap. Soms wordt ze huilend wakker, soms al schaterend. Dus ja, ik dènk dat ze droomt... Leuk hè zo taai als die kindjes zijn, soms denk ik wel eens 'hoezo teer kindje'? Wij waren in hun 'hulpeloze' situatie veel kleinzieliger geweest als we dan 'ook nog' ergens tegenaan zouden stoten ofzo. Leuk dat de hele schoonfamilie komt oppassen. Is Iris één van de eerst kleinkindjes bij jullie? Niva: aan de ene kant fijn dat Devin het beter doet, maar dan toch nog zoveel huilen en die plekjes... Sonya: lekker hè om met zijn tweetjes weer eens weg te gaan! Jullie hebben het dan lang zònder dit soort uitjes gedaan, Chedella is al dik vijf maanden! Maar dat snap ik wel, je moet het toch eerst kunnen opbrengen en eraan toe zijn en in jullie geval was dat vast moeilijk omdat er zoveel gebeurd is met Chedella. Leuk dat je ma allemaal spulletjes in huis heeft gehaald voor haar. Mooie foto van Chedella met haar papa heb je in je album! Jekkia: echt leuk cadeau-idee voor je schoonmoeder! Moet ik onthouden voor als de mijne eind deze maand jarig is... (Gnagna, jat ik je idee!) Vroeg naar bed: ja vreselijk! Vroeger (het pré-Tica-tijdperk) was ik zo'n nachtbraker! Tot laat gamen, surfen en mailen, en nu... Na 23 uur is laaaaat! Uitgaan: deed ik al toch niet zoveel, beetje teveel PC-freak daarvoor. Wel vroeger vaak netwerkspellen spelen met vrienden. En soms naar de schouwburg of 's middags kletsen in een rustig café. Dat netwerkspel hebben we alweer gespeeld, en ik ben ook alweer eens met collega-schoonzusje de stad in geweest Ander groepje: Ik was er natuurlijk nog niet bij toen deze mama's vertrokken, dus kan er niet echt wat van vinden, lijkt me.
Hey meiden, Even snel. Je kan hier heel leuk een cover bestellen, helemaal rechts in het hoekje. http://www.webprint.nl/wijbabyinfo/ Ik heb er 1 voor de buren besteld met hun dochtertje erop want het zijn super buren en onze beste vrienden. De andere groep, laat maar gaan. Wel heb ik het idee dat het berichtje in lounge alleen maar is geplaatst om sommige hier te kwetsen want dat hadden ze toch op hun eigen forumpje kunnen doen. Nou helaas hebben mij hebben ze er niet mee. Sonya, dat blauwe shirtje komt van H&M, volgens mij hebben ze het ook online.
Ze heeft er afgelopen donderdag, haar eerste wenuurtjes wel in geslapen. Vind ik niet zo erg nog, maar ik wil niet dat ze daar voortaan hele dagen (bij wijze van...) in slaapt. Hier thuis huilt ze zichzelf ook soms in slaap, zal ze op het kdv ook moeten doen... niet de hele schoonfamilie komt oppassen hoor alleen de broertjes De 2 trotser dan trotse ooms van Iris Ze is het eerste kleinkind inderdaad aan die kant. Bij Arthur thuis waren alleen jongens, Iris is het eerste meisje Aan mijn kant van de familie is ze het derde kleinkind....de derde meid
Voor dat ik zwanger was gingen we bijna elke weekend naar een feest en waren we meestal pas vroeg in de middag thuis. Sinds dat Raven er is heb ik er totaal geen behoefte meer aan.. (op dit moment, misschien komt het nog wel over een tijdje) Zou nu ook de voorkeur geven aan uiteten of avondje theater...
@Tweety: Tica huilt zich hier ook wel eens in slaap. We kijken dan elke vijf minuutjes en kalmeren haar dan weer. Na een paar kijken slaapt ze wel. Maar familie wil haar vaak direct er weer uit halen. Ben met je eens dat ze ook zelf moeten kunnen inslapen! Ow niet de hele familie komt oppassen, te snel gelezen dan. Leuk, trotse ooms! Ik vind het zo grappig/ontroerend om te zien hoe onze broertjes en zusjes nu opeens ooms en tantes geworden zijn. Soms lijken ze opeens een stuk volwassener! Ik heb 2 broertjes en een zusje, Eri een broertje, allen al in de 20. Toch voelden ze nog altijd als jonkies. Voor mijn gevoel is dat nu weg, ik zie nu pas, met Tiekje op hun schoot, dat ze gróót zijn. Tanya, veel plezier met babyzwemmen! Als je toch hier wilt kijken moet je dat doen, maar als je er verdrietig van wordt, zou ik zoals Marc zegt ook eens iets ter afleiding gaan doen. Het moet wel leuk blijven! Sterrekind, wat een mooie foto's maak je toch...*smelt* Goed idee om bij wijze van schnabbel toch eens te kijken of je er ook geld mee kan verdienen! Leuke link! Hier: begint Tica eindelijk ook wat op mij te lijken! Net als Raven geloof ik. Daar ben ik heel blij om, ik vind het allemaal nog erg onwerkelijk (gaf ik eerst vooral de KS de schuld van). Als ze op me lijkt kan ik makkelijker geloven dat ik echt een dochtertje heb. Gelukkig lijkt ze ook nog steeds veel op Eri. Ze is immers blank(ig) en heeft zijn prachtige lange wimpers. Maar nu toch echt mijn ogen en vingers! We zijn veel op stap met zijn drietjes geweest de afgelopen dagen, naar de stad, het park, een restaurantje en familie. Vanaf komende week gaat Tiek structureel eens per week naar mijn vader, dan kan ik vanaf dan weer echt aan mijn conditie gaan werken (zwemmen en sportschool). Na wat trainen slaapt Tiekje nu structureel van 12 tot 6:30, dus langzaam krijg ik ook meer slaap. Alles bij elkaar voel ik me dus wat sterker nu!
Joh, dat gedoe heb ik gelukkig niet helemaal meegekregen, wel jammer dat jullie daarom apart zijn gegaan. En ik tussendoor maar de hele tijd denken dat we een leuke groep hier hadden en dat de andere mama's het gewoon even te druk hadden. Zal jullie wel missen maar aan de andere kant denk ik wel ergens dat hier van een mug een olifant is gemaakt.