en de laatste met mama (tis een foto van een foto dus vandaar dat Raven opeens zo wit is, heb geen scanner in huis) moest wel ff slikken, krijg hangwangen. Wordt oud bah!
tan hoe was het babyzwemmen? Camera deze keer niet vergeten? Irena lekker dat Tica nu op vaste tijden slaapt en dat je je nu weer sterker voelt tomenjerryOw! wat lekker, Quinty slaapt ook al door. Begin nu wel jaloers te worden hoor. Raven kwam vannacht weer om de 3 uurtjes... Raven heeft vannacht voor het eerst in haar eigen kamertje geslapen! Ze wordt nu echt te groot voor de wieg. Ze heeft net ook voor het eerst een heel klein beetje appelmoes gehad. Ha ha dat gezicht, daar had ik eigenlijk een foto van moeten hebben. Eerst vies gezicht trekken en bijna willen huilen en dan heel hard lachen. Silly girl
Tuurlijk blijf jij een juli-mama! Ik vind het echt jammer dat jullie hier niet meer komen, maar ik blijf het niet vragen Ik heb het oude juli-forum nog eens doorgespit om te kijken hoe het nou ook alweer ging, die rel. Er werden 100 pagina's in 3 dagen volgeschreven met quotes en wederquotes. Er werd geprobeerd om voor eind die week pagina 1000 te halen. Tot op een gegeven moment Karlijn een berichtje post (op pagina 925 dat ze ermee wil stoppen omdat ze het jammer vind dat ze het niet meer bij kan lezen en zo updates van mensen mist. Ze stelt voor dat mensen gewoon MSN-adressen uitwisselen. Een paar van de andere mama's vinden dat een goed plan (dus wij hebben jullie niet weggejaagd, maar zijn zelf weggegaan!). En dus viel het forum ineens helemaal stil. De andere mama's lieten zich niet meer zien en 'wij' hadden het opgegeven om steeds naar jullie te vragen, omdat het jullie keus was omweg te gaan. En ook dat was tegen jullie zere been, dat wij niet meer naar jullie vroegen. Na een paar boze berichtjes van jullie ontstond er weer ophef en zijn jullie definitief weggegaan. Mara wij vroegen ons nog steeds regelmatig af hoe het met jullie ging en we vonden het met zijn allen jammer dat jullie weg waren. Zelfs in dit topic is er nog aan jullie gedacht. Een van ons schreef dat ze zich afvroeg hoe het met jullie beebs zou gaan en met jullie zelf. En dan plaatst Marloes ineens een berichtje met een zeer lullige openingszin vond ik => Oh we werden gezocht... Dat was tegen mijn zere been. Het is ook vaak gezegd in het oude forum en ik zeg het nu weer, jullie doen net alsof wij de bad guys zijn en dat wij jullie weggejaagd hebben. Maar zo is het niet helemaal gegaan. Jullie hebben zelf die keus gemaakt. Tuurlijk zijn jullie vrij om die topic te openen in de Lounge, maar net als wat Sterrekind zegt, net alsof dat topic geplaatst is om sommige hier te kwetsen. Want zoals jij je voelde toen, zo voel ik me nu...(en waarschijnlijk nog wel meer mensen van het oude forum). En ik ben het ook compleet met Jekkia eens, er is gewoon van een mug een olifant gemaakt! En dit is het laatste wat ik erover te zeggen heb!
Karlijn lieverd, niet verantwoordelijk voelen voor die andere groep, jijhebt ze niet weggejaagd, ze zijn zelf weggegaan. Niva Dus jij hebt de "andere" beebs ook in het echt gezien? Ging het allemaal goed met hun en hun mama's? Wel een beetje stiekem van je dat je het verzwegen hebt voor ons , maar dat verklaart wel waarom ze alleen op jou berichtje gereageerd hadden (en wat jij waarschijnlijk aan het PB-en met Kirby afgelopen week en wat maar niet lukte ). Maar waarom ben je jaloers, je hebt ze nu toch ook allemaal gezien en hun jou ook. Dat snap ik niet helemaal? Enne oja, dat artikel zal ik naar je opsturen. Jekkia Nee hoor je hebt niets gemist, die foto is nog niet gemaakt! Maar jullie denken allemaal dat het een compleet ander kapsel is, maar dat is het echt niet hoor (vraag maar aan Lexi). Gewoon heel klein stukkie eraf, mijn grijze hihglights weggewerkt en mijn krullen ge-updated, thats it! Misschien benje wel burgerlijk maar dan ben ikhet al jaaaren! (vooral met een labrador, vraag maar aan Pienie met haar caravan hihihi ). Uitgaan deden we eigelijk niet zoveel, af en toe eens uit eten of naar het theater. We zijn nu wel aan het denken om weer eens met zijn 2-en uit eten te gaan. Enne tik de woorden kut en klote maar eens voluit, dan zie je vanzelf dat het forum er een * in plaatst! Tweety Om op je vraag van dat vasthouden terug te komen. Dat valt heel erg mee kan ik je nu zeggen. Beebs zijn in het water niet zo zwaar als op het droge dus kan je ze heel makkelijk onder de oksels pakken, of tegen je aan houden met het gezicht naar voor en achter, of in je armen liggen, of je geeft hem aan je vent . Veel plezier vanavond bij Doe Maar! Sonya Geweldig dat het zo geweldig ging zonder Chedella! Wietske Fijn dat Quinty zo lekker doorsliep vannacht! Eef en Lexi komen vandaag terug uit Parijs en Italië, ben heel benieuwd naar de verhalen! Babyzwemmen vond ik heel leuk maar was een andere badjuf als vorige week, die de liedjes veel te snel zong. Voorbeeld: van voor naar achteren van links naar rechts zong ze zo snel dat als zij bij rechts was wij nog bij achteren waren. Ik heb er wat van gezegd en ze vond het goed dat ik het tegen haar zei. Kon ze er rekening mee houden. Verder heeft Ruben veel gelachen en niet gehuild! Ik zal zo eens een paar leuke foto's zoeken en plaatsen. Er is ook gefilmd, maar 6 minuten... . We hadden aan alles gedacht, volle batterij, camera voorverwarmen thuis zodat hij daar niet aan zou slaan, behalve aan het bandje. Die kon dus nog maar 6 minuten opnemen, waren we vergeten een nieuw bandje mee te nemen . Volgende keer poging nummero 3! Liefs, Tanya
Als jij voor dat gedoe er ook contact mee had dan snap ik dat ook. Ik ken ze allemaal van naam, maar zoals ik al schreef was ik niet erg actief nog toen. Ik ben in ieder geval niet uitgenodigd! En met 'van twee walletjes eten' bedoel ik ook niets lulligs hoor. Best of both worlds klinkt misschien positiever, maar ik bedoel hetzelfde.
leuke foto's Tanya, je kan zien dat Ruben het naar zijn zin heeft *edit* soodan! Ik zie nu papa voor het eerst op foto...wat een gelijkenis met Ruben zeg! Dat rode matje, hoorde dat ook bij het babyzwemmen of is dat vrijzwemmen? ennehh...volgende keer een bandje extra meenemen
Ja dat hoorde erbij. Bootje varen noemde ze dat. Maakt ook niet uit hoe je beeb daarop zit, liggend op de rug of buik, of zittend. Vorige week werden er ook balletjes in het water gegooid, dioe moesten ze dan pakken (voor zover ze dat kunnen want er zijn ook wat oudere kindjes, tot 2½ jaar). Je doet verder veel zingen en dan de beeb meebewegen (bijv vaan voor naar achter van links naar recht, ik zag 2 vlooien water gooien, of ik zag 2 ratten water spatten (beebs moeten dan spatten met de handjes), of zag 2 poezen samen douchen (en dan water over hun hoofd) en ga zo maar door. Is echt heel leuk en echt een aanrader!
sorry, mag ik even... hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha zal es ook nie zo zijn 3x is scheepsrecht