Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

2. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Leuke foto's. Blijf me elke keer verbazen over Rubens haardos en wat een flinke vent is hij zeg. Geef je hem nogsteeds slagroom? ;) Ik wil ook gaan babyzwemmen, heb gisteren al staan kijken bij de zwembroekjes maar nog niks gevonden voor Raven.

3. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Oeiii misverstand! Nee ik heb de andere juli mama's niet in het echt gezien..Ik zou niet hier verzwijgen als ik met de andere juli mama's mee zou kleppen.. En aangezien ik dus gister voor het eerst bij de andere juli mama's ben geweest om de beebs te bewonderen, vond ik dat ik dit dan ook meteen moest zeggen hier omdat er anders misschien later eens ter sprake zou komen en dat dan het idee zou ontstaan dat ik daar al die tijd stiekum heb meegekletst.
    Niet dus, ben er gister voor het eerst geweest.

Dat pb'tje met Kirby (gaat je eigenlijk niks aan Tan! ;) ) Ging over dat ik me toen zo rot voelde omdat ik 'woorden' had met eef en beebie (weet je nog?)

Anywayz, ik ben dus erg voor openheid vandaar dat ik dit vertel..
    Ik blijf erbij dat er destijds inderdaad een enorme olifant is gemaakt.

4. Niet meer actief

Aha! Ik vondhet wel een hele leuke foto van hun beebs. Misschien ook een ideetje voor onze beebs als wij ooit gaan meeten? Ik zag zo'n foto ook al eens eerder bij een banner van een maart-mama

Yes, I remember, en het gaat me inderdaad niets aan. Maar tnx voor de uitleg :)!

PBt-tje met dat artikel stuur ik jouw kant op, heb je meteen mijn emailadres voor datgene wat jij zou sturen ;)

Heb geen idee hoelaat Lexi zou vliegen vandaag. Of ze is al in Nederland en moet weer even wennen aan de temperatuurschok (alhoewel het vandaag weer heerlijk weer was!)

5. Niet meer actief

Ja blijkbaar bevatten mijn bertha's nog steeds slagroom. Moet je echt doen hoor babyzwemmen! Hebben ze bij de Prenatal geen leuke badpakjes? Bij de Hema hangt niet veel meer, en als het er hangt dan hangt het bij de babysokjes!

Ow, dinner is served by Marc, ik ga eten!

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik ga nu even niet reageren ook al heb ik hele mooie foto's van Raven & mama, en Ruben & papa en mama gezien. Jaloersmakend! :)

Ik wil alleen even laten weten dat ik nogal baal (zacht uitgedrukt) van vooral de reactie van Zanoni, waarin de indruk wordt gewekt dat het dus allemaal mijn schuld was. Ik heb toen aangegeven dat IK ermee wilde stoppen omdat ik het niet leuk vond dat ik het niet bij kon houden en omdat ik geen zin had om mee te beppen over hoe snel we de 1000 pagina's oid konden bereiken.. Terwijl ik toen zelf ook zeeen van tijd had, had me immers ziek moeten melden toen. (Waar, oude frustratie, ook vrijwel overheen gelezen is en luchtig over werd gedaan.)

Maar goed. Komt er op neer dat ik slecht geslapen heb vannacht, nu weer met kloppend hart achter de computer zit.. Lijkt me niet zo goed.

Dus, ik ga afscheid van jullie nemen.

Ik ga ook proberen niet meer mee te lezen.

Voor alle duidelijkheid het heeft niets met JULLIE te maken. Ik vind jullie lieve meiden en ik ga jullie missen. Maar ik moet even voor mezelf kiezen nu. Ik ga ook jullie beebs missen.

Heel veel liefs en dikke knuffels voor iedereen en alle baby's.

7. Niet meer actief

Lieve lieve lieve Karlijn

Ik vind jou ook een TOPwijf en dat weet je! Als het jou meer rust geeft dan is het een verstandige beslissing. Ik ga je wel missen hier. Ik las je berichtjes altijd heel erg graag, omdat ik zoveel herkenning vond in jou en bij jou. Ik hoop dat we nog wel contact houden via MSN/SMS/email.

Dikke knuffel voor jou!

Liefs, Tanya

8. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Zulke stress is niet goed. Doe het lekker rustig aan meid, wij begrijpen het wel. We weten toch dat je af en toe stiekum zult meelezen want volgens mij ben jij wel nieuwsgierig ;)

Heel veel sterkte, veel liefs en een hele dikke knuffel terug en een natte kus van Raven

9. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Ik heb een heel druk weekend gehad en wilde even snel de samenvatting lezen, maar krijg de indruk dat hier nogal wat is gebeurd. Ik probeer er een beetje hoogte van te krijgen, maar dat lukt nog niet helemaal. iemand een korte samenvatting?

Hier heerljik weekend gehad, lekker in het zonnetje in de duinen gewandeld gister en vandaag lekker naar Scheveningen geweest... De zomer was dan helemaal niks, maar de nazomer is nu toch niet zo vervelend. WIL NU HELEMAAL NIET GAAN WERKEN!

10. Amle

Amle Niet meer actief

Karlijn: ik kan het goed begrijpen. Stress krijgen van iets wat gewoon leuk hoort te zijn is niet goed. Doe rustig aan, geniet van je kindje en misschien kun je over een paar weken gewoon nog eens laten weten hoe het nu met jullie gaat!

Liefs Elma en Brennan

11. Amle

Amle Niet meer actief

Ladies,

Ook ik kom eerst afscheid nemen van het forum.
    Niet om 'de rel' of om jullie, maar gewoon omdat ik de tijd er niet meer voor kan vinden. Ik heb het gewoon steeds erg druk in mijn eentje en voel het steeds meer als verplichting om hier aanwezig te zijn; en dat is niet goed. Ook heb ik gewoon af en toe het gevoel dat ik hier niet helemaal thuis hoor.

Ik zal vast af en toe nog wel eens om het hoekje komen kijken, om te zien hoe het met jullie en de baby's gaat en om te laten weten hoe het met ons gaat.

Veel liefs en knuffels Elma en Brennan

12. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Pffff :(, het ga jullie goed Karlijn en Elma! :cry: Als je vindt dat hier posten en bijlezen stress/verplicht is, dan kun je idd beter stoppen... Maar zal jullie missen!

Zit zelf ff niet zo lekker in mijn vel, dus schrijf maar kort. Het ga jullie goed. Karlijn, ik mail je nog.

Truste iedereen.

13. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Nah, wat is hier allemaal aan de hand?

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ik las ff dat jullie graag van mij uitleg wilden.

ik vind eigenlijk dat er niet veel uit te leggen is. en al helemaal niet dat ik jullie een verklaring schuldig ben. ik vind nml dat je best bij 2 forums kan schrijven. waarom niet?
    denk dat er nu ook weer van een mug een olifant wordt gemaakt, wat niet de bedoeling is. ik kan me in zanoni's verhaal wel een beetje vinden. ook ik had toen het gevoel niet meer welkom te zijn. er is toen door een aantal meiden een ander forum opgestart waar ik voor werd uitgenodigd. dit was een kleiner groepje en zo was alles ook goed bij te houden. aangezien ik tijdens de zw vaak genoeg ritjes naar het zh heb gemaakt had ik geen tijd om beide forums bij te kunnen houden. af en toe poste ik ook nog bij jullie en las zeker ook regelmatig mee! alleen tegen te tijd dat ik al die pagina's had gehad waren jullie weer 10 pagina's verder. is ook helemaal niet erg, gewoon lekker kletsen maar dat is wel de reden waarom ik niet altijd mee schreef.

na verloop van tijd kwamen er steeds meer relletjes (als ik het zo moet noemen dan...) hier en vond ik de sfeer soms gewoon mnder gezellig. ik had sterk het idee dat ik heel erg moest oppassen met wat ik schreef en hoe ik het schreef omdat er vaak wel iemand was die het helemaal verkeerd opvatte terwijl het alleen maar goed bedoeld was. (om een voorbeeld te noemen mijn goedbedoelde intentie niva te helpen vorige week, en ik lees regelmatig dat mensen, sorry weet zo 1,2,3 niet meer wie, ook moeite hebben met hetgeen hier geschreven of gereageerd wordt. dan heben we het niet eens over de discussie dat er over mensen heen gelezen wordt)
    en op het andere forum zijn dit soort dingen nooit voorgevallen. dus vond ik daar de sfeer gewoon veel fijner. is ook logisch omdat de groep daar veel kleiner is en er gewoon nooit misverstanden zijn.

ik heb zo af en toe nog zeker van me laten horen en vind het ook fijn om nog steeds met jullie contact te hebben. vooral omdat ik met sommige meiden nog wel eens via pb schreef. we kunnen niet allemaal vrienden zijn dat weet ik maar het was zo gezellig in het begin en ik vind het nog steeds jammer dat het zo gelopen is.

over de meeting. ik weet dat jullie ook al 1 of 2 x een meeting hebben gehad en toen is er ook niks aan ons gevraagd. aan de ene kant begrijpelijk omdat we niet vaak meer meeschreven maar aan de andere kant moeten jullie dan ook kunnen begrijpen dat we jullie niet gevraagd hebben bij ons. het is niet om jullie een oog uit te steken echt niet maar met al die mooie baby's mag best gepronkt worden toch? vooral ook omdat sommigen van ons hier ook nog steeds meeschrijven in andere topics. ik probeer dit zo makkelijk mogelijk te beschrijven omdat ik het jammer vind dat sommige meiden zich nu buitengesloten voelen of jaloers. hopelijk wordt dit niet weer verkeerd opgepakt, heb echt alleen de beste bedoelingen.

tanya, moet nog ff toevoegen dat ik je mannetje weer heb bewonderd. leuk zeg dat babyzwemmen!

15. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Als ik het goed begrijp zijn er dus 2 juli forums? Waar staat die andere dan? is die opsplitsing al van langer geleden?
    En hoe komt het dat ik nu ineens van iedereen (?) lees dat ze niet meer meelezen?

16. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    hahahaha pienie..sorry ik moet stiekum wel een beetje om je lachen..ik zie helemaal voor me hoe jij compleet in de war probeert de eindjes aan elkaar te knopen hier :)

Heeel korte samenvatting dan bij deze: Er is één groep juli 2007 mama's opgesplitst in twee groepen. Dit is al ruime tijd voor de bevallingen gebeurd..M.i. was dit omdat er volgens de ene groep teveel ge[post werd en de andere groep vond van niet en vertrok dus naar elders (dit is extreem kort door de bocht btw) Later zijn hier nog war woordenwisselingen om geweest..Met name miscommunicatie maar inderdaad ook nogal wat geevolueerde muggen.

De 'andere groep'heeft kortgeleden een meeting gehad. Tweety zag dit en vroeg of er twee groepen juli mama's waren ..de groep van hier ging kijken bij het berichtje van de andere groep..en toen waren we op dit punt belandt.

Kar en lma..ik begrijp het, maar vind het énorm zonde.Ik heb toch echt het idee dat er ineens in korte tijd heel veel veranderd hier..en zoals mensen eerder al zeiden dat ze het gevoel hadden dat de groep uit elkaar zou vallen..Zie hier.

Wel logisch, je hebt op een gegeven moment één grote gemene deler: je zwangerschap. Die hele periode doorloop je met zijn allen en je beleeft en ervaart dezelfde dingen, maar op een gegeven moment krijgen je 'eigen leventjes'weer de voorhand en merk je dat je helemaal geen zin/ tijd hebt om te forummen

Ik vind het echt k*t maar je hebt er totaal geen controle over.
    Bij de andere groep ben ik niet gebleven, omdat ik meer die band met de meeste meiden van hier voel omdat je toch samen iets heel bijzonders hebt meegemaakt..

Jammer, maar voor velen blijft het toch gewoon internet

17. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

18. sonya one love

karlijn en elma...jammer dat we niets meer van jullie gaan horen...heel veel geluk, gezondheid en liefde gewenst...dat jullie kindjes mooi groot mogen worden.
    groetjes sonya en chedella

19. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Tja, begin er iets meer van te snappen. Jammer dat sommigen weggaan. Het ga jullie en jullie kindjes goed!

Ik ga mijn mannetje voeden. Trusetn!

20. sonya one love

ik heb zooooooooo leuk filmpje geplaats op onze website!
    chedella zit daar alleen :confused: in de tummytub en klets voluit!
    een echte kletstante al, en waar heeft ze dat van hahahhahah

Deel Deze Pagina