Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    beterschap Jody knuffel

2. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Iedereen die ziekjes is: Veel beterschap!

3. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ha ha dat had ik graag willen zien
    die kleintjes kunnen volgens mij overal wel slapen.

4. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Leuk joh, heb gister terug zitten lezen van tijdens mijn bevalling op het bevallingslijstforum... heb mijn eigen berichtjes geknipt en geplakt en afgedrukt. Heb ze net zitten lezen met mijn man. Grappig dat ik al dingen ben vergeten. Vind het wel een leuke herinnering voor later. Heb ook alle reacties van jullie erbij gedaan. Als je nog eens niks te doen hebt is dat best leuk, tip van de dag van Pienie!

Ga nu mn knulletje voeden...

5. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Goed idee pienie..
    Alleen wel enorm veel werk, maar wel egr leuk voor later idd

Lexxxxxxuzz! Fijn dat je weer trug bent! Zo te horen heb je het erg naar je zin gehad ;)
    Kon ook niet missen natuurlijk, een week zonder ons mét zon.. :)

Jody ik leef met je mee, ik ben voor de tweede keer weer ziek, maar dit keer écht ziek..met koorts enzo..Devin was door mij ook zikjes geworden en vir ook ..en toen was ik bijna beter en toen kreeg ik dus dit nieuwe virus..Redelijk fucked up!
    Snap dus heel goed dat je je schuldig voelt en ook hoe zat je het bent.

Ik ben niet zoveel meer hier omdat het nog steeds niet lekker gaat met Devin, dus al mn tijd gaat in haar zitten. Zou blij zijn als we naar de kinderarts kunnen..de mensen kunnen me meer vertellen met hun krampjes! Ik word er zo langzamerhand helemaal knetterg**&*^%^&*% van ..Maar zij nog meer denk ik, het is voor haar het ergst natuurlijk.

Kar, voor mij is het ook niet 'gewoon internet'hoor..zoals ik eerder zei, we hebben lief en leed met elkaar gedeeld (come on, jullie weten zelfs dat t poohpen zeer deed! grinz)

Vanochtend heeft mn ma voor t eerst opgepast want wij moesten naar de tandarts ( t heeft me geen tanden gekost, die zwangerschap..ik had helemaal niks joehoee)
    Ging wel goed, s ochtends is ze heel gezellig en slaapt ze lekker of lacht ze blij.

Gister een enoooorme klote middag gehad. Ik ging met mn goeie gedrag toch effe met Devin naar de verjaardag van mn beppe (die werd 85 en dat werd groots gevierd) Bijna niemand van de familie had Devin nog gezien en aangezien ze na drie uren eindelijk een beetje rustig was dacht ik dat t wel kon..

Ik was nog geen twee minuten binnen en ons meisje krijstte alles bij elkaar..Heb 't 5 minuten aangezien (5 helse minuten waarin ik zowel mn moeder als mn vader als andere familieleden wel kon schieten en waarin ik mn zus mistte die net naar huis was..) en toen ben ik jankend terug naar huis gegaan. Ik was zelfs een beetje telurgesteld/ boos op Devin....Er waren meer baby's en die lagen lekker bij iedereen op schoot of lekke rom zich heen te loeren..

*snik* Ik weet dat het voor haar natuurlijk het ergsti is..Maar ik zou zó graag ook met mijn meisje willen showen..waar dan ook :(

6. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    p.s. Jody,..succes morgen!

7. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

niva...krijgt devin nog borstvoeding.....kun je niet eens met haar naar een osteopaat....ik weet niet hoe je het precies schrijft! maar ik herken je verhaal een beetje van van een vriendin van mij...bleek dat de kleine tijdens de bevalling een beetje klem had gezten. doen ze trouwens allemaal wel. maar er drukte nu iets wat op een zenuw en daardoor had ze ook van die verschrikkelijke huil uitbarstingen...na 3 behandelingen was het huilen verdwenen :)

ik hoop dat er gauw een oplossing komt..ik word ook altijd radeloos als mijn meisje zo moet huilen.
    sterkte ermee.....

8. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Hey Sonya,

ja ze krijgt (nog) borstvoeding..hoewel het me steeds meer moeite kost, maar ze weigert momenteel de fles dus dat komt goed uit (anders was ik denk ik toch 50/50 gaan doen)
    De 25ste gaan we naar de Kinderarts..ik ben alleen zó bang dat we weer afgescheept worden
    Ik heb inderdaad ook gehoord van een ostheopaat..zou dat erg graag willen met Devin,maar ik heb geen idee hoe je bij zo iemand komt..
    Op gegeven moment ga je vanalles bedenken en vinden en vrezen enzo..
    Ik moet straks weer werken maar dat kán zo helemaal niet ..Kan moeilijk een huilende baby de hele dag bij mn ouders 'droppen'

9. sonya one love

mijn vriendin heeft het gewoon in de goude gids opgezocht en gebelt voor een afspraak....ze ging nergens meer opwachten...en de kinderarts..tja ze zijn wel goed maar ik vind dat je vaak moet afwachten van humn of ze zeggen ..het hoort er allemaal een beetje bij, en aan die antwoorden heb je helemaal niets, tenminste dat vond ik in die tijd he!

en werken.....als ze dan nog zo huilerig zou ik me gewoon ziek melden meid...jij moet je ook prettig in je vel voelen als je de deur uit bent.

kun je niet vragen of de afspraak met de kinderarts vervroegd kan worden?
    ik hoop dat het gauw een beetje beter gaat .

10. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Niva, wat vervelend dat het zo eindeloos lijkt te duren voor je bij de kinderarts terecht kan... Ik hoop zo voor je dat jullie snel de manier vinden waarop zij weer lkker in haar velletje gaat zitten...

ik heb trouwens niet zo heel veel tijd eraan besteed hoor, aan die berichtjes: alleen van die datum zelf, dus de berichtjes die ik tijdens de (voor-)weeen had. O ja, en de feliitaties van erna!

Morgen naar een school kijken voor mijn dochter (en later dus ook voor mijn zoon). Gek idee hoor. Enerzijds leuk, maar anderzijds ook wel spannend en een beetje eng. Wil mijn kindjes gewoon onder mijn vleugels houden!

11. sonya one love

pienie...school...pffffff lijkt me ook eng. je kindje heel de dag bij je vandaan.
    maar goed ze worden er wel slimmer van he :)

12. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Lief dat je zo meedenkt/ meeleeft :)

13. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Kan het me voorstellen pienie..blegh, gaan ze ineens een eigen leventje krijgen met vriendjes en een juf die ze dingen gaat leren ipv dat jij of je man dat doen! ..

14. sonya one love

anders gewoon het heft in eigen handen nemen en gewoon je kleintje tijdens zon huilbui in de auto zetten en naar de ehbo rijden.
    daar gewoon zeggen dat je er geen raad meer mee weet en dat je nu echt radeloos bent.
    Wat traantjes erbij laten en moet je zien wat ze dan er werk van gaan maken :oops:
    sommige die dit lezen zullen nu mischien vinden dat ik overdrijf, maar ik heb jou verhaal meegemaakt bij een vriendin van mij en dat huilen van zon kleintje gaat je door merg en been.

Mij is altijd vertelt...een baby huilt niet voor niets, ze doen dat echt niet om dat ze anders niets kunnen.
    en aangezien ons meisjes nog niet kunnen praten ;) moeten de mama,s dat voor ze doen!

15. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    *zwaai*
    Terug uit Parijs!
    Hoe is het hier!

Las iets van een meeting van de andere juli mama's.
    Zal er zo even gaan reageren.

Verder alles goed hier?
    Morgen maar de samenvattingen gaan lezen en eens goed reageren.

Geloof dat er ook gereld is tijdens mijn afwezigheid en dat er weer mama's weg gaan... jammer hoor!

16. sonya one love

hoe was het in parijs.......je meisje was toch niet mee of wel....

17. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Parijs was prachtig. Zolang we wat te doen hadden ging het goed, maar richting parijs, de tijd dat ik nog niet sliep en in de metro etc. moest ik steeds aan Demelza denken.
    Het is toch anders... onbezorgd op vakantie gaan is er niet meer bij.

Jerry en ik hebben heerlijk genoten van Parijs (en elkaar), maar de volgende keer gaat Kruimeltje gewoon mee!

Ow... en ik ben erachter gekomen dat ik een verwend nest ben. Iedereen vind Disney geweldig...
    Nou ik niet. Na 3 attracties had ik het wel gezien. En godzijdank zei Jerry precies hetzelfde dus ik hoefde me er niet schuldig over te voelen. Wij zijn dus het park uit gegaan en weer heerlijk Parijs in gedoken. Zonde van het geld voor de entreekaartjes, maar voor mij hoeft het dus niet... die rare tekenfilmfiguren die opeens 'levend' lijken!

Tnx for asking Sonya!
    Hoe is het bij jou?

18. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ja dat vond ik nou ook, ik was ook weg tijdens de meest recente rel.
    Lekker gemeen om dat te doen wanneer degenen die het meest van rellen houden er niet zijn, ;) lekker sociaal ;)

19. sonya one love

zonder je meisje...ik moest er ook niet aan denken...maar wel goed om wat tijd met elkaar te hebben want ook dat hoort erbij....en disney...nee terkt mij ook niet. Wel als chedella straks wat ouder is lijkt het me wel mooi om te zien hoe zij er op reageert....

Wat zal demelza opgekeken hebben toen jullie ineens weer voor haar neus stonden ;)

20. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    *Proest*
    Hoi Lexi!
    Fijne vakantie gehad?
    Lullig he, om dat te doen als wij weg zijn.

Enne... fijn toch, dat ze een leuke meeting hebben gehad?
    Ik ga er niet om wakker liggen. Ze zijn welkom hier, willen ze niet hier zijn, dan niet.
    Maar ik weiger om op mijn knieën te smeken of ze hierheen komen en te vragen hoe het met hun kindjes gaat. Doen ze bij ons immers ook niet.
    Ik heb het hier naar mijn zin en hoef hier ook niet weg.
    Zal hooguit iets minder persoonlijke dingen vertellen gezien hier wel alles door iedereen te lezen is... en dat kan ook weer tegen je gebruikt worden! En dan doel ik dus niet specifiek op de oude juli mama's, maar ook met het oog op een beginnend bedrijfje... hier actief en hier heb ik ook toekomstige klanten zitten....

Deel Deze Pagina