Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hmm ja dat is waar. Ik was gisteren al helemaal trots dat ik 140 ml kolfde uit 2 boobs, met spuitje, in een kwartier, in plaats van een voeding. Eerste keer op mijn werk, ging dus goed gelukkig!

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik zou eht wit doen want als je gezeik krijgt met de belastingdienst ben je niet jarig... eventueel kun je natuurlijk altijd eens een klusje zwart doen. ;)

3. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    :confused: Knap hoor!

4. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    dank je wel

5. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Eef Welkom terug! Saai he, EuroDisney, heb in allebei de parken het niet langer dan 3 uur volgehouden. Vind de Efteling toch mooier en leuker. We gaan ook pas weer naar Disney als Raven oud genoeg is

Niva Dikke knuffel voor jou en Devin.
    Heb je al een Osteopaat gevonden? Kan je verzekering anders niet helpen met een afspraak voor de kinderarts (wachtlijstbemiddeling)? Maar dan kan het wel zijn dat je bij een andere arts komt...

Leuk gedaan die foto van Devin.

Veel beterschap

Jody Wat fijn dat het met de prikjes is goed gegaan.

Lexi welkom terug, lekkere vakantie gehad?

tomenjerry Gefeliciflapstaart met Eva!!

Sterrekind Je link van je site is niet aktief :( Hoe was het in het Amsterdamse bos? Is het bij jullie ook zo'n lekker warm weer ? Ik wandels straks even met Raven naar de sluis om even naar de bootjes te gaan kijken.

Moi Vanochtend een Groeirekening bij de Postbank voor Raven geopend. Als cadeautje kreeg ze de postbank leeuw, dat is een spaarpot (die zegt Grrr als je er geld in doet) en er zit een lampje in zijn staart :)
    Nog een knalrode ribbroek voor Raven gekocht voor maar 5 euro!
    Bij Prenatal nog een slaapzak met mouwen gekocht, erg sweet met roze en veel bloemetjes ;)
    De wieg op zolder gezet (die gaat straks marktplaats op)
    Gisteren heeft Ivo eindelijk! de laatste dingetjes in Ravens kamertje ophangen en nu is die officieel af!
    Vanochtend naar de tandarts geweest, zenuwbehandeling gehad zonder verdoving (zenuw was reeds overleden) en Raven heeft heel de behandeling lekker doorgeslapen. :D

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Misschien al bekend, maar Moon85 is bevallen van een dochter Britt, 41 cm en 1720 gram. Ze doet het goed.

7. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zo, we zijn weer terug van het CB, en Da Pukster (aka Wurm) is bijna een hele kilo aangekomen!
    Statistieken nu:
    lengte 60 cm
    gewicht 5730 gram
    hoofdomtrek 40 cm

8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Doet ze goed! Zijn ze nu niet meer aan het zeiken over dat ze te licht zou zijn? En hoezo Pukster? :rolleyes: Of ben ik nu blont?

9. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Aaaaaaaa, net de eerste reactie binnen.
    Willen ze me graag op het kdv op de wo en vrij maar vrijdags moet ik om de week naar school.
    Nu zien ze er vanaf, echt balen!

10. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Was vorige keer de arts, nu de wijkverpleegkundige (btw wat een snertwoord, veel te lang!) en die zeurde niet zo. Die vond juist dat ze het wel goed deed.
    En Wurm is deze vakantie ook vaak Pukkie genoemd en dat werd dan vanzelf Pukster of Pukkestein.

11. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren

waaaauw je bent echt meteen spijkers met koppen aan het slaan! wat goed zeg!

12. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Das echt balen, hoop dat je snel wat anders vind

13. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    P.s. als je hulp wilt voor het maken van een folder..Ik wil je altijd helpen ( Vir en ik zijn vrij grafisch onderlegd en mijn pa is grafisch vormgever dus die kan evt ook nog wat ondersteunen)

14. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    sjezus..ging je mij nog vertellen hoe je dat doet?

15. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0

foto foto foto foto foto van het kamertje! En euhm..is Ivo ineens lekekr bezig of wat? ;)

16. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Oh ja, dat was er bij in geschoten.
    Ik stuur je een pb (nu, als Mick zich gedraagt, anders later).

17. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Sterrekind, ik vind je foto's heel erg mooi! Zou wel willen dat jij een shoot doet met Ana-Lucia... Maar kun je me ff vertellen hoe het in elkaar zit met de prijzen? Was net aan het kijken op je site maar heb nog een vraagje daaromtrent.

18. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Elin van Pukkestein [​IMG]

19. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Neuh, hij had genoeg van mijn gezeur ;) en ik had gedreigd dat ik het anders zelf zou doen.
    Ivo is nog beetje ouderwets want hij denkt dat ik he niet kan en het dus verpest. Tuurlijk kan ik dat wel maar wil het niet niet omdat hij het beloofd had (dus ik laat hem maar lekker in de waan)

Ojee, la raven alarm gaat luid af

okee, Raven ligt inmiddels in de box te genieten van Mozart op haar mobiel.

1e foto: [​IMG]

wel beetje donker maar je krijgt wel een visie hoe het er nu uitziet

20. jekkia

jekkia Fanatiek lid

nog 4 schilderijtjes opgehangen (die bank gaat straks weg en dat wordt een speelhoekje)
    beetje onduidelijke foto, sorry

Deel Deze Pagina