Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

naast de commode, ze heeft nu al haar eigen kapstok

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Oooh damn dat is balen! En zij kunnen niets ruilen? Het is maar voor een jaar immers en waarschijnlijk niet eens iedere vrijdag gezien je ook vakanties hebt!

3. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Leuke naampjes! Heel zoet!

4. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Als het goed is moet de link het gewoon doen.

Het was heel mooi in het A'damse bos.
    We waren eikeltjes aan het zoeken en wat krijg ik op mij hoofd.....een eikel. Dat deed best zeer.
    En nog bootjes wezen kijken?

Waarom doen jullie het wiegje al weg?

5. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Hallo dan weer! Heb vluchtig bijgelezen, dus ik ben nu vast wat mensen vergeten..:(

Een paar van jullie vroegen wat er was, thx. :)
    Ik was een paar dagen heel huilerig... Het was van alles tegelijk. Gedeeltelijk omdat ik een beetje een desperate housewife begin te worden, ook al ben ik er fysiek nog totáál niet aan toe om weer te gaan werken. :( Moet weer een beetje het leven in denk ik. Ik zit al sinds mei thuis immers!
    Ik heb met Eri afgesproken dat ik nu definitief alvast elke donderdag Tiekje bij mijn vader breng. Op die donderdagen ga ik voorzichtig weer in de sportschool beginnen en daarna lezen of afspreken met vrienden/collega's. Da's het plan dan hè! Ik ben waarschijnlijk ook een tijdje minder 'binnen achter de PC' en meer 'buiten' de komende tijd, dus dan weten jullie dat vast, OK?

Jody, jammer dat jij en Mick allebei ziek zijn. Gelukkig gingen de prikjes goed. Gaat het al beter tussen jou en Ruud? Congrats met je afslanken. 12,5 kilo al weg! :confused: =D>

Niva, mooi bewerkte foto! Wat jammer dat de verjaardagsvisite zo naar verliep! Maar Devin kan het ook niet helpen... :cry: Het komt ooit weer goed, dat weet ik zeker! Gelukkig kun je bijna naar de kinderarts. Een osteopaat klinkt eigenlijk niet eens zo gek weet je? Maar eerst maar eens het oordeel van de kinderarts afwachten. [-o< Knuffel!

Hi Tanya! Wat een prachtige foto's van jullie met Ruben in het zwembad!
    :) Ik weet niet meer wiens baby het was, maar eentje viel in slaap in het zwembad! :)

Sonya, leuke foto's van Chedella in de tub!

Wietske, gefeliciteerd met Eva's verjaardag!

Vlinder, blij dat je gehoor hebt gevonden bij je baas.

Tweety, dus toch gezwicht voor Felicitas-mevrouw? :rolleyes: Lijkt me ook moeilijk om nee te zeggen. Hoe had Iris het op het kdv?

Pienie, wat raar om alweer een school uit te moeten zoeken... :confused:

Lexi en Evelien, welkom terug! Zo te horen was de vakantie top (maar jammer van Disneyland!)

Jekkia, #-o da's waar ook: bankrekening openen! Goed idee, dat moeten wij ook nog doen! Dus jij hebt Postbank genomen, waarom die als ik vragen mag? We zijn ons nog aan het oriënteren hier.
    Ook hier gaat komende vrijdag de wieg terug naar Eri's ouders...:( Toch vreemd, een afsluiting van een periode... Maar ja, ze past er niet meer goed in en slaapt al een paar weekjes eigenlijk veel beter in op haar eigen kamertje!

OK, ik ga eten, Tiekje voeden en dan komt Pa oppassen, dan kan ik gaan zwemmen! Bye allen!

6. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Dit staat.
    Je gaat heel snel wat van mij horen!

Hoe gaat het met Devin?
    IK weet niet meer wie een osteopaat aanraden maar dat is echt een aanrader.
    Ik hoor er alleen maar goeie verhalen over.

7. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Ze wilde nu eerst overleggen maar ze zei de afspraak van maandag al af.
    Ik verwacht hier niks meer van.

8. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    He jammer, Lieve is wakker.

Doeiiii!

9. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Jep, link doet het weer :D
    Heej is het niet verstandig om je foto's van een watermerk te voorzien ivm kopieeren of je site zo aan te passen dat ze de rechtermuis knop niet kunnen gebruiken (en dus niet kunnen kopieeren)
    Heb je de site zelf gemaakt? Ik kan je anders wel de code geven om je fotopagina's tegen kopieeren te beschermen, die kun je dan in je pagina opbouw zetten.

Mooie foto's zitten erbij, heel jammer dat je zover weg woont.

Heeft Lieve geen last gehad van die eikeltjes? Vorige keer toen ik met Raven door Eikeboos liep was haar wiegje flink alle kanten aan het oprammelen doordat we over die eikels moesten rijden met de kinderwagen :D
    Geen bootjes meer gezien vandaag, ze is net pas wakker geworden en moet zo gaan koken want de Chef :rolleyes:
    komt zo thuis

Raven is al te groot voor haar wiegje en ligt telkens met haar hoofdje tegen de bovenkant aan te bonken.
    Ik wilde het wiegje eerst bewaren maar we hebben niet genoeg plek op zolder. Vandaar dat die de verkoop in gaat.

10. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Ze heeft het prima naar dr zin gehad, volgens de leidsters. Alleen slapen in bedje lukt nog niet, dus doezelt ze in de box en in hang maxicosi. Wel afgesproken dat ze het blijven proberen in bed, maarja tis dag 1, iedereen moet wennen toch?
    Ik ging vanmorgen weg daar, en toen ik op de gang liep dacht ik: ohh! ik heb dr geen kus gegeven :confused: ...
    Ik durfde niet meer terug, :oops: ik dacht dan denken ze ook wat een muts :)
    maarreh...ik deed net Iris dr sokken uit...ze hebben al geverfd met dr voetjes :)
    Iris gaat goed in de groep mee, dus ik ben blij :p
    Donderdag mag ze weer, dan zijn Arthur en ik allebei vrij, en hebben we een leuk dagje samen in petto.

11. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Vuul plezier met zwemmen!

12. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Wat fijn dat het zo goed ging haar eerste dag

Heb je het werkje van de geverfde voetjes ook mee naar huis gekregen of alleen een kindje met gekleurde voetjes? :D

13. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hoi meiden,

druk hier. Ik heb min of meer bijgelezen, maar ik ga niet reageren.

Wilde jullie wel even laten weten dat alles goed met ons gaat! Jeroen kan nu echt schaterlachen en draait van buik terug naar rug! Knap hè? Hij steekt 1 armpje vooruit en gooit zijn hoofd achterover en hop daar gaat ie. Hij deed het zondag 5 keer achter elkaar, dus geen toeval! Hij is ook al halverwege van rug naar buik. Ligt dan helemaal op zijn zij, maar kan nog net niet over armpje heen rollen.

Groetjes!

14. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi dames

Mooie foto van Devin gezien, wat een heerlijk poppetje!
    Evelien weer terug uit Parijs, fijn dat het gezellig was en heerlijk dat DEmelza jullie zo terug herkende!
    Mick een stoere vent, die bijna niet huilde.....hihi, Zoë was zo'n stoere meid vandaag!
    Sterrekind succes met je bedrijfje...
    Irena: lijkt me goed plan om Tica al bij je vader te brengen, kun jij ook langzaam wennen en beetje tijd voor jezel vinden.

Meer weet ik ff niet meer. Ben nog altijd ontzettend verkouden, duizelig en moe.
    Zoë vanmiddag ook prikjes gehad, ze heeft bijna niet gehuild, dat was eigenlijk heel raar. Ik vind haar met de dag liever worden, echt om op te vreten soms. Ze lacht zo veel en soms zo schaterlachend hardop, dan lopen mezelf bijna de tranen over de wangen, zo heerlijk. Verder kan ze heel wijs kijken. Gister heeft ze echte stapjes gezet toen ze tegen me opklom, dat was zo grappig.
    Hoop dat ze wederom geen last krijgt van de prikjes en vanacht lekker slaapt. Ze wordt soms nog rond 5u wakker, maar met speen slaapt ze toch verder tot 7u.
    Zondag wordt ze gedoopt, hoop zo dat ze dan ook rustig is, hihi

twinny

15. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Leuk Twinny! Heb je al een mooi doopjurkje voor haar?
    Wat gaaf dat ze ook niet (veel) gehuild heeft. Ze zijn echt stoer!

Irena: Goed dat je actie onderneemt. Het lijkt mij een goed begin om Tica naar haar opa te brengen. En als het je niet zint, dan kan je haar zo weer ophalen. Ik hoop dat het je allemaal een beetje meevalt. Gaat het a.s donderdag al gebeuren?

16. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    ze hebben een werkje gemaakt die hangt in het lokaal te pronken:)
    In haar kinderdagverblijfboek die over en weer gaat en waar dus 'dagelijks' in geschreven wordt, hebben ze een voetafdrukje gemaakt. :p

17. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    waar zijn jullie allemaal de laatste tijd...shit zeg, zit ik hier wéér tegen een leeg beeldscherm te lullen..guzelluguh lui! Pffttt ;)

18. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Owww wat lief! ..Vind jij t leuk dat ze zoiets doen met jouw baby?
    Ik zou dat dan weer niet willen, muts dat ik ben..ik zou de eerste willen zijn die dat soort dingen doet..thuis..in mn eigen huisje :p

19. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

zoe.. wordt gedoopt..wat leuk zeg...hebben jullie er nog wat speciaals voor geregelt? hier moeten we haar ook nog steed slaten dopen1

20. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

sterrekind....wat een geweldige foto,s heb je op de site staan..zucht ....die wil ik ook...mischien dat ik dat een keer kan combineren met een dagje amsterdam?
    ik hou je op de hoogte!

Deel Deze Pagina