Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

was dat niet pas zondag?

2. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    ?
    haha, je bedoeld natuurlijk. Ruben parkeren...

3. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ik heb hem uit mijn tuin gestuurd (tiis net weer droog hier ;) )

4. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    ow... :oops:
    oopssss...ik heb het gevoel dat het zaterdag is...vandaar dat ik morgen zeg ;)
    Arthur is vandaag vrij, zijn eerste officiele ouderschaps-papa-dag. Dus vandaar...

excusez moi :)
    Twinny...zondag dus ;)

5. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Jippie, mijn bestelling van de Zwitsalzegeltjes is binnen.

Het boekje van Joupy de zeehond (erg leuk) en een warm-houd bordje :D

6. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Ik ga hier ook afscheid nemen ik heb er geen zin meer in.
    Ik zal nog wel soms lezen hier zoals vele anderen maar echt een reactie hoeven jullie niet meer te verwachten.

7. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    :confused: :( :cry:
    I'll hope that we will stay in touch!

8. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Jammer, dat jij ook al weg gaat hier.

Zal je hier missen :cry:

9. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    het loopt hier een beetje leeg... :(

10. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Go Nova (die tot half 6 heeft geslapen op haar eigen kamertje!)
    en Jeroen (die al omrolt!).

11. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    jammer sterrekind, zal je missen.......

vissie: hoeveel ze zou mogen wegen, tja dat zeggen ze er dan ook weer niet bij!

12. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Jammer dat het aan het leeglopen is. Het was misschien ook wel te verwachten. Ik weet dat een aantal meiden een andere manier hebben gevonden om contact te houden. Voor zolang het hier nog gezellig is blijf ik natuurlijk en daarna ga ik (ook) mijn eigen weg. Heb het boek OEI IK GROEI maar alvast gekocht (voor als ik het straks niet meer aan jullie kan vragen ;) ).
    Misschien komen we elkaar allemaal nog eens tegen met een tweede of derde ronde en worden we dan niet gestoord door anderen met minder goede bedoelingen :) .
    Ik heb het in elk geval enorm naar mijn zin gehad met jullie en veel van jullie geleerd. Bedankt daarvoor!
    Ik neem nog niet officieel afscheid, maar wilde dit toch even kwijt.

13. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Dan is Mick helemaal te klein voor zijn gewicht ;) . Hij woog gisteren 6455 bij 62 cm. De arts vond het wel goed. Lengte is op het gemiddelde en gewicht net een millimeter of 2 daarboven.

14. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Mooie foto's Esther. Ik heb een berichtje op je site achtergelaten.

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Tja als je weet dat er achter je rug om meegelezen wordt dan is de keuze niet moeilijk... Ik ga die beslissing misschien ook nog wel nemen. Maar eerst koken.

16. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    het meelezen is niet het grootste issue, maar het doorbeppen denk wel ;)

17. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Heb je het dan over mij ivm dat meelezen? Doe het nochtans niet achter de rug hoor... iedereen mag zien dat ik hier lees. Zou wel nog meeschrijven ook als er wat vriendelijker zou worden gedaan... maar door de meeste personen wordt ik hier zomaar genegeerd (en met welke reden?), op mijn berichtjes komt maar heel weinig respons, terwijl ik wel heel vaak op iedereen probeerde te reageren.

Sinds het bekend is geraakt dat de 'verloren' juli-mama's een meeting hebben gehad is het nog erger, ik heb hier de afgelopen twee weken nog niet s geschreven (behalve dan gisteren een bericht voor Sterrekind), maar niemand heeft ook nog maar gevraagd of alles wel ok is met mij... Jullie hebben mij dus 'verstoten' omdat ik contact heb met die andere mama's... dat vind ik pas kinderachtig en kleinzielig!

Lex, jij kon natuurlijk ook niet vragen hoe het met mij ging, want jij zat in Italië...

18. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    Ik krijg hier ook niet altijd respons, dat is ook besproken, en we weten van mekaar dat we niet allen even veel tijd/zin hebben om uitgebreid te reageren, en dat kan ook niet altijdverwacht worden op een vrijblijvend forum.

19. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Nee hoor ik had het niet over jou, juist omdat jij niet stiekem meeleest maar gewoon open en ook meepost. Dus voel je niet aangesproken hoor!

En ik heb inderdaad de afgelopen 80 (!) blz overgeslagen die tijdens mijn vakantie bij elkaar zijn gekletst, die kon ik niet bijhouden.

Het is in elk geval niet mijn bedoeling geweest om jou te kwetsen!
    En ook ik had het idee dat er op mijn berichtjes minder gereageerd werd, dus wie weet is dat momenteel even de tendens omdat iedereen het zo druk heeft met de beebs en met (voor sommigen dan) weer aan het werk gaan?

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik moet ook niet altijd respons krijgen, maar af en toe een keertje kan toch wel zeker? Maar er wordt echt superweinig op mijn berichten gereageerd en dat was niet alleen mij opgevallen.

Deel Deze Pagina