Ik ben me ook van geen kwaad bewust.... Ik zou er niet wakker van liggen als ik jou was Kirby. Maar goed, ik kan me wel goed voorstellen dat je ook reacties wil of in ieder geval het gevoel krijgen dat je gehoord wordt...
Kirby, (en Lexi, en alle anderen) Ik heb even bewust op niemand meer gereageerd, omdat ik van het gedoe allemaal een beetje moe werd. Dus ook wat mij betreft, voel je niet aangesproken, maar ik heb het bewust bij iedereen gedaan. Ik vond het juist ook tof dat jij gewoon bij beide meeschreef, zonder gedoe! (Oeps, alleen bij Twinny vanmiddag...maar dat lag aan die overstromende luier, wat ik ook regelmatig heb gehad, dat wilde ik wel graag even kwijt)
Er wakker van liggen doe ik niet... maar vind het soms wel jammer... het viel me ook echt op dat er de laatste twee weken niemand, maar dan ook echt niemand naar mij gevraagd heeft.
Dat begrijp ik wel... word er ook moe van.... Vond het tot voor kort ook tof dat ik bij beide 'groepen' kon meeschrijven zonder gedoe. Maar blijkbaar zijn er hier toch enkelen die het niet kunnen hebben dat ik ook een goed contact heb met de andere mama's... komt het door onze meeting? Is het jaloezie? Ik weet het niet...
Nou irena hahah aje hebt gelijk wij zijn al weken bezig over de doop, maar kunne het niet eens worden over de datum en de plek waar het feestje gegeven moet worden...want je weet surinamers houden van groot feest hahhahah verder over het fruithapje....chedella mag het eigelijk nog niet omdat ze gecorriceerd pas 3 maanden is..maar hier is de mama een beetje eigenwijs! en ze smakt me zo het halve potje leeg peertjes is haar favoriet! Ook krijgt ze voor de nacht 2 eetlepels rijstebloem van de nutricia door de fles heen zodat het een papje wordt en daardoor slaapt ze langer door! erg slimme tip...mag ook eigelijk pas vanf 4 maanden, maar ja weeeeeer die eigenwijze mama hierzo Maar mijn meisje groeit goed op dit alles en dat is het belangrijkste toch?
sorry als ik soms niet helemaal alles begrijp over verloren mama,s en reacties....dit omdat ik ook niet alles doorlees en op alles reageer. ik hoop dat niemand zich gekwets voelt door mij want dat is zeker niet mijn bedoeling voor de dames die afscheid hebben genomen..het gaat jullie goed. take care!
Volgens mij valt het we mee hoor Kirby, trek het je niet te persoonlijk aan. Ik denk dat mensen het irritant vinden (ja ikzelf ook, dat geef ik toe) dat er mama's weg zijn gegaan die vervolgens wel komen lezen hier (maar waarom? uit interesse?) maar dan niet meer mee willen posten (dus is het dan wel interesse? of missen ze ons? of willen ze stof hebben om over te praten? geen idee, ik vraag me die dingen gewoon af). Ik zelf vond jou daar niet bij horen omdat je wél postte en interesse toonde. Dus nogmaals: trek het je niet persoonlijk aan, ik denk dat het meer ging om de mensen die echt weg zijn bij dit stukje forum maar er schijnbaar nog wel lezen.
Als ik zo vrij mag zijn om ook op jouw bericht te reageren... Nee, mij gaat het dus niet om jou. Jij doet hier nog actief mee. Maar anderen die beweren het te druk te hebben voor dit forum, wel elders op het forum posten, hier meelezen en nergens op reageren en wel op een ander forum posten. Tuurlijk, zijn ze helemaal vrij in. Maar het is niet fijn dat ze wel alles van ons kunnen lezen en er heerlijk over roddelen. Want hoe je het went of keert... dat gebeurt! Ehm, ik was er van het weekend niet, en ik zie opeens dat er een juli 2007 meeting is geweest. Dat lijkt alsof het van dit forum is. Maar... volgens mij hadden deze dames afstand genomen van het juli 2007 gebeuren. Het was een besloten meeting van een ander forum... het forum van peeetje. En dan de opmerkingen die erbij werden gemaakt... En ik zag duidelijk wat mensen van hier reageren... maar daar werd niet op gereageerd. Ik heb je hier de laatste 2 weken gewoon regelmatig gezien. En daarbij heb je mij ook 2 keer aangesproken op mijn gedrag. Ik heb daarop gevraagd of je mij opzettelijk negeerd op mijn gewone berichten. Gezien je vaak iedereen langs gaat maar echt zelden op mij reageert. Verder heb ik inhoudelijk weinig op anderen gereageerd de laatste tijd. Heb dat ook aangegeven, gewoon te druk om echt bij te blijven en mee te leven met een ieder. Dus het is niets tegen jou. En... ook ik vond het juist tof dat je hier ook bleef. Maar dat mensen ons niet leuk genoeg meer vinden om mee te schrijven wel bijlezen... terwijl er echt genoeg gekletst wordt... dus het is bijna een dagtaak. En dan daarover schrijven... dat steekt. Wij kunnen immers ook niet bij hun meelezen. Misschien negatief gedacht van ons, maar we hebben het gevoel dat we er enorm over de tong gaan!
Zit toch even terug te lezen... te zoeken naar de rel. En kom dit tegen. Grappig dat je dat zo ziet. Ik zie het juist als Melanie, Tantan en Beebie
Er is wel naar je gevraagd en toen schreef ik nog dat je wel vaker even niet postte. En er wordt zo vaak net gereageerd op mij. So what!? Ik doe het af als te druk... De sfeer wordt er hier niet leuker op.
beebie...keek in je album wat is zij toch een soesje he! is ze nu inmiddels al veel verandert? ben gewoon nieuwsc hierig
Ja joh! Het is nu gewoon een heel tof mini mensje, met spekjes! Ze kijkt zo wijs uit haar ogen! I love her so much!
hahah ja dat baby vet..maakt ze ineens zo ander he! en ze kunnen inderdaad kijken alsof ze heel de wereld aan kunnen