Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

vandaag bij c&a rompertjes gekocht voor 1 euro!!!

Leuk man die internetrelaties :)

Heb Ivo ouderwets met stappen ontmoet. Ivo was gelijk onderste boven van mij maar durfde nooit aktie te ondernemen. Ik had het niet in de gaten en was zelfs bezig Ivo te koppelen aan mijn beste vriendin. Na een half jaar trok hij de stoute schoenen aan en kuste mij brutaal op de mond (romantisch buiten het feest bij kampvuur). Toen viel bij mij het kwartje dat ik het was die hij altijd zo leuk vond (ik kan zo naief zijn wat dat betreft) en dat terwijl mijn vrienden het al een half jaar tegen mij riepen dat Ivo mij wel heel erg zag zitten.
    Vanaf toen is het rap gegaan tussen ons, na paar maanden zijn we gaan samen wonen, we hebben dik 1,5 jaar "geoefend" om Raven te krijgen en nu is ons geluk compleet :D

2. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hey girls ik zit er hier even doorheen. ik mag ook aan de regeldagen geloven ieder uur voeden en mijn boobs doen zo'n mega pijn. rechts zit vol kloffjes terwijl ze goed hapt. heb tepelhoedje geprobeert en dat weigert ze. heb hier geprobeerd te kolven maar de kolf die ik heb kan ik niks mee dus nu tot morgen wachten om naar de winkel te gaan heeft iemand hier de avent kolf zoja hoe bevalt die en werkt die een beetje goed en gemakkelijk? heb net met voeden giga zitten janken van de pijn en Pascal helemaal verot gescholden en dan 2 kindjes huilen 1 honger ander stront vervelend

3. Niet meer actief

Inhoud Kiekeboebox PLUS supermarkt

* 1 pak Newborn luiers van het merk Bumblies
    * 1 pak babydoekjes (72 stuks) van het merk Bumblies
    * 1 zakje rijstwafels (vanaf 6 maanden) van het merk Bambix
    * Page papieren vaatdoekjes
    * 1 pak Bar-le-Duc natuurlijk mineraalwater
    * 1 doos OB tampons Super PLus
    * Bammetjes met rozijnen van Peijnenburg
    * 1 fles douche creme van La Laitiere
    * 1 fles shampoo van Nivea Haircare
    * 1 tube peutertandpasta van Elmex
    * 1 pakje Nutrilon opvolgmelk 2 kant en klaar (deze is alleen houdbaar tot 13 december, ga ik net niet redden)
    * 1 fles Kandoo Shampoo mét kikkerkop
    * 1 flesje Olvarit drinkfruit (wat je ook kreeg in die tas van de 9 maandenbeurs)
    * 1 pot appel-banaanmoes van HAK
    * 1 zak kippensoep van Unox
    * 1 fles Koopmans Shaker pannenkoekenmix
    * 1 rol beschuit van Bolletje
    * 1 pak Libresse inlegkruisjes, extra long
    * Olvarit groentehapje (spercieboontjes)
    * Olvarit fruithapje (peer)
    * Sesamstraat pleisters
    * 1 pak Senseo Cappucino (mét topping)
    * 6-pak Wicky drank smaak framboos
    * 1 pak Peijnenburg Happers
    Dit alles in een leuke Kiekeboebox!

Dus al met al best de moeite waard! Je moet het kaartje inleveren bij de Plus en dan komen ze het pakket thuis brengen (hier woensdag ingeleverd en vandaag gekregen).

Liefs, Tanya

4. Niet meer actief

Wietske, ik kan je helaas niet helpen, sorry. Maar ik wil je wel een hele dikke knuffel geven!

Jekkia Ik heb van mijn oma een C&A-card gekregen dus ik geloof dat ik morgen ook maar even langs de C&A ga ;)

Niva Die floradix, is dat alleen op recept verkrijgbaar of kan je dat ook 'vrij' kopen? En werkt dat echt net zo goed (of slecht ;)) als die ijzertabletten? Ik had hier in mijn kraamweek ook al Roosvicee Ferro geprobeerd maar vond dat niet te zuipen. De kraamverzorster heeft ook geproefd want ze raadt het veel kraamvrouwen aan maar zelfs zij vond het niet te drinken hihihi

Vanmiddag weer een zwijmelmoment gehad. Tygo legde heel lief zijn kop op Rubens buik, *zwijmel*

Liefs, Tanya

5. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Wat een verhaal! Natuurlijk is het naar dat jullie al zoveel hebben meegemaakt, maar het maakt je ook sterker en je weet wat je aan elkaar hebt (zegt ze uit ervaring).

Gaaf hoor, al die verhalen van jullie!
    Zo leer je elkaar weer wat beter kennen.

6. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Gooi het er maar uit. Die BV is echt het ergste wat ik heb meegemaakt wbt de zwangerschap/bevalling/ed, dus begrijp heel goed dat je er door heen zit. Kan Pascal je een beetje steunen (nu je boos op hem bent geworden)
    Morgen gewoon kolven en je borsten wat laten herstellen. Heb je nog wat melk staan of moet je vanavond nog gaan voeden?
    Veel sterkte meis!

7. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    die floradix is homeopathisch..
    maar mijn hb was toen erg gezakt..

ik heb floradix genomen en binnen twee weken was ik terug van 5,2 naar 8.6 dus vlgs mij werkt t perfect.
    is verkrijgbaar bij ge\ondheidsshops maar ook wel bij de drogist denk ik..
    pakket van de plus ziet er goed uit zeg..

8. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    oeps quote

9. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    mjah misschien heb ik teveel verteld over vir en mijn begin ...maar boeiend ..hihi

ik tik met 1 hand dus nogal in steno enzo..sorry

is ruud nog niet trug jody..dan zou ik toch eens wat buurvrouwen gaan checken hoor hihi

wat lief van tygo tan..super.

10. Vlinder01

Vlinder01 Actief lid

3 aug 2007
    123
    0
    0
    floradix kun je gewoon bij de drogist of reformzaak halen (wel heeeeeel vies)

Heb ook geen spannende internet relatie. Lekker standaard, Ralf kenden elkaar al een aantal jaren, zelfde vriendengroep. Op het moment dat we allebei geen relatie hadden en ook absoluut niet op zoek bleken we elkaar toch wel erg leuk te vinden. Na 9 maanden zijn we gaan samenwonen en afgelopen mei getrouwd.

Voor iedereen die borstvoeding geeft: goed dat jullie volhouden ondanks alle zere boobs etc! Mij is het niet gelukt jammer genoeg, heb bewondering voor de mensen bij wie het lukt, en ja, stiekem ook een beetje jaloers...

11. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ik moet gewoon blijven voeden krijg er niks uit gekolft werkt voor geen meter. vandaar adviezen over kolven;) Van pascal moet ik maar op de fles stappen maar dat wil ik niet het ging zo goed. ik ga fff afkloppen ze slaapt nu al sinds 19.30

12. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    nou vlinder weet nog niet of ik volhou probeer het met veel gejank.

13. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Nee hoor, hij is thuis. Maar moest weer aan de slag met allerlei technische dingen en dan heb ik wel wat beters te doen ;) .
    Je hebt niet te veel verteld hoor (wat mij betreft).
    Goh, ik had Mick ondertussen al wel weer verwacht, maar die lieverd slaapt nog lekker.
    Ga een nieuwe foto plaatsen zo.

14. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Zo lang je er zelf nog achter staat moet je dat ook doen, maar als je er echt ongelukkig van wordt moet je ook conclusies trekken en ervoor zorgen dat je kindjes een blije moeder houden.
    Nogmaals sterkte.

15. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ik zou gewoon 4 schepjes doen, ben benieuwd waar je uiteindelijk voor gekozen hebt. (ben nog niet zo ver met lezen :) )

16. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    als het kolven niet gaat lukken en het blijft zo'n pijn doen dan stop ik er denk ik wel mee maar wil nu nog doorbijten.

17. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Ik hoop dat je er van hebt kunnen genieten!

18. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    ja je moet wat he om 5 uur 's nachts :D

19. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    heb ff oppervlakkig gelezen wat jullie allemaal te vertellen hadden vandaag, eens zien wat is blijven hangen:

Verstopping:
    - op nuchtere maag een glas lauw water drinken elke ochtend
    - ontbijtkoek
    - gedroogd fruit, bijv. pruimen
    - als je op de wc zit "naar beneden ademen", net als bij een bevalling. Dus diep door je neus ademhalen en dan in pufjes door de mond uitademen.

mannen: :-#

Huishouden en kids: nu weten jullie dus waarom ik absoluut geen thuisblijfmoeder kan en wil zijn!! Zou gek worden als mijn hele leven alleen maar om eten, koken, luiers, enz voor draaien.

Ikke: Vandaag naar het Amstelpark geweest samen met mijn moeder en mijn 4 kids!! TROTS< TROTS< TROTS!!! Verder geen bijzonderheden.... Business as usual!!

20. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    oh ja, lovestory:

Mario heeft zijn dienstplicht o.a. in Duitsland vervuld, bij de NAVO. Hoofdkwartier daarvan zit in Heidelberg, de plaats waar ik toen woonde. Werkte daar naast school in het Hardrock Cafe en heb dus een paar van die Hollandse militairen leren kennen. Samen met een vriendin dan een paar keer wezen stappen met de jongens. Op gegeven moment dus Mario leren kennen en v erliefd geworden. Mario ging toen terug naar Tilburg om te studeren en ik moest mijn VWO nog afmaken. Een jaar dus een lange-afstand-relatie gehad. Toen als au-pair naar NL gegaan, kwam terecht in Geldermalsen. 3 maanden als au-pair gewerkt, toen besloot de moeder des huizes dat ze toch geen au-pair meer wilde, want ze wilde zelf thuis blijven. Dus nog 3 maanden met uitzendwerk daar gezeten. Toen kreeg Mario een baan bij de KLM en zijn we in februari 1996 in Amsterdam samen gaan wonen. Ik heb toen op de VU gestudeerd en eerst mijn propedeuse taalwetenschap gehaald. Vond dat het mogelijk moest zijn om een kindje te hebben én te studeren, dus raakte meteen zwanger van Maura...... enz. enz. enz. Inmiddels zijn we ruim 13 jaar bij elkaar en op 10-10-2007 zijn we 10 jaar getrouwd.

Hele korte versie..

Deel Deze Pagina