Twinny waarom ben je depri? Enne Eef: ook hier een jaar geleden, zag net dat het de 19e is en precies een jaar geleden vandaag hebben we gefukt en wurm gemaakt. Die overigens natuurlijk eerst door het leven ging als Bocco, zoals jullie nog wel weten.
Tan Heb eigenlijk geen idee wat ze ermee kan winnen. We gaan morgen naar Steenbergen en dan zal ik het gelijk even vragen aan haar. Ik zwaai wel even als we voorbij Roosendaal komen
Ow thanks! Nee vistaprint wil hier op een of andere manier niet laden, dus zat ik op quicknogwat..Maar dan toch maar es wachten op vistaprint btw effe reclame voor site van broertje: www.momentsofnature.nl
fok it, zet die naam in dikke vette koeienletters overal op het forum..de bitch die zoiets doet verdient het niet om correct tegen te blijven! (grrrr ben kwaad!)
Hey lieff, welkom en heeel erg leuk dat je toch de stap hebt gezet! Er zal vast minder gepost worden, aangezien een aantal meiden er mee stoppen of elders heen zijn gegaan..misschien dat het nog eens helemala stilvalt hier Verder: we kennen elkaar al een klein beetje
Hey lieff, welkom en heeel erg leuk dat je toch de stap hebt gezet! Er zal vast minder gepost worden, aangezien een aantal meiden er mee stoppen of elders heen zijn gegaan..misschien dat het nog eens helemala stilvalt hier Verder: we kennen elkaar al een klein beetje
jaaa ik snap je heel goed..en dan gaat het helemaal niet om de aandacht die je van anderen krijgt ogfzo..Maar juist die eerste periode waarin álles nog zo nieuw is en spannend en dat je over straat loopt en telkens denkt ; hahaaaaa jullie weten niet dat ik een beebie in mn buik heb! ..dát gevoel..dat kleine bijzondere speciale gevoel wat je deelt met je baby en je man. s avonds lezen in het groei boek en foto'tjes bekijken van een embryo "zo groot issie nu ongeveer" (pinkgrootte enzo) Kusjes geven op de foto van de eerste echo, waar je écht nog geen mensje in zag maar waarvan je wist dat het je kindje was....zoiezo die eerste echo..zó bizar: dingen bewegen (handjes, beentjes) die spanning, die onzekerheid en onwetendheid..achteraf zoooo heeerlijk om op terug te kijken! Ik mis het ook..
Haaai Twinny. Fijn dat je lekker weekend hebt nu, hopelijk gaat dat depri-gevoel weg als je eenmaal een dag of twee het rustig aan hebt gedaan! Hoe gaat het verder met jullie? Jody, benieuwd wat je bij de kapper gaat laten doen! Nieuwe mama's: hallo en welkom!
hier gaat alles goed wij gaan morgen voor het eerst met ons meisje ZWEMMEN we gaan met zijn 3 tjes een dagje naar centerparcs.. nu maar hopen dat ons meisje het ook leuk vindt
Sonya, veel plezier in Centerparcs! Hopen dat Chedella zwemmen leuk vindt! Sooow, nu alweer julimama's 2008
nou we wouden graag een keer met har gaan zwemmen , maar ik denk dat het na 2 uurtjes de lol er weer af is voor haar en ons...ze is ook nog zo klein. nou op centerparcs kun je nog buiten over het park lopen, winkelen en er zijn veel eet tentjes en barretjes. dus kunnen we er een dagje uit van maken 8) is ook maar 20 minuutjes rijden en dan zin we er! we gaan vanmiddag pas.. want chedella slaapt s, morgens nog vrij lang en dan is ze vanmiddag goed uitgerust vooor haar eerste keer ZWEMMEN!
Jeetje al weer 2008 mama's. Die zullen zich nu precies zo voelen als wij toen, en denken dat het heeeeeel lang duurt terwijl het zwanger zijn snel voorbij was. Sonya veel plezier met zwemmen hoor. Ik ben net samen met manlief ook even wezen zwemmen met Norah. Ze moest papa natuurlijk even laten zien hoe goed ze het al kon . Na een half uur viel ze zowat in slaap in het water dus zijn we even wezen douchen en snel aankleden en naar huis. Over 10 min maak ik haar wakker als ze dat al niet is en daarna lekker vanmiddag bijslapen. Het is hier wel erg rustig hoor, jammer, hoop echt dat er meer geschreven gaat worden al snap ik jullie gevoel wel.