Niva, ook jij bedankt voor je welkom. Je hebt me over de streep gehaald om hier alsnog te gaan schrijven, alleen het is nu wel heel erg rustig. Mooie foto's hoor van je broer, gaaf! Hier nog iemand die zo'n hobbie heeft. Heb echt een paar super mooie en lieve gemaakt van Norah al zeg ik hetzelf, erg leuk om te doen, alleen het kan misschien wel wat profesioneler, maar heb er gewoon niet de ruimte voor helaas. Sta op de 2e plaats zag ik net bij de baby vd maand met de mooiste van haar. Gaat het verder goed met Devin, of nog steeds hetzelfde? Moest je deze week niet naar de kinderarts?
nou we zijn nog steeds thuis..mijn mannetje is ziekjes en ligt op bed..ik durf niet alleen te gaan zwemmen met haar dus we zijn maar in de bossen gaan wandelen, vond het maar mega koud en de wind was to much bah de winter komt eraan!
Mjah winter komt er inderdaad aan..Vind het s avonds wel gezellig, zoals nu..Lekker wat schemrlampjes aan, wat kaarsjes, zacht een muziekje op en Devin ligt in de kinderwagen lekker te slapen..heerlijk hoor, die sfeer! Het gata vandaag trouwens erg goed emt ons meisje..afgelopen dagen ging het steeds beter, en vandaag heeft ze nog niet eens gehuild! Heerlijk hoor zo, ze ligt de hele dag een beetje lief te lachen/spelen en knuffelen en tussendoor slaapt ze gewoon! Ook de uitslag is ineens een stuk minder..Heel vreemd, maar ik ben al lang blij! Wat zonde sonya dat het niet door ging Lieff, mijn broertje doet nu een fotonica opleiding, hij wil graag professioneel natuurfotograaf worden. het leuke is dat ie nu stage loopt bij het grootste en beste natuurfotografie bedrijf van Nederland. Vind dat heel leuk voor m..Eindleijk eens dat ie ergens echt voor gata en iets echt leuk vindt!
Hallo, Even snel voordat we op (korte) vakantie gaan! Lieff, ik ben ook in de sprenkelaar geweest. Was best te doen he? Veel aankleedmogelijkheden enz. En lekker rustig op vrijdagochtend. Misschien kom ik je nog eens tegen daar! Twinny, ben je over je depribui heen? Hoop het wel voor je. Sterkte meid! Niva, wat fijn dat Devin een hele dag niet gehuild heeft. Dat zal wel een opluchting zijn. Succes bij de kinderarts. Kapper: Leuk dat je er naar vraagt Irena. Ik heb er best wel een stuk af. Het is nu net op mijn schouders. Ook weer gekleurd. Afwisselend chocoladebruin en heel blonde plukjes. Het staat wel gaaf vind ik. Nou moet ik zeker een foto plaatsen...maar ik heb geen hond en het regent niet hier , misschien een mooie vakantiefoto. Nou meiden, hier hou ik het even bij. Ik hoop dat het goed gaat met jullie! Kus!
Ah jammer sonya dat het niet is doorgegaan. Veel beterschap voor je mannetje. Heb weinig te melden, alles gaat zijn gangetje. Raven komt netjes 6x per dag, slaapt lekker door tot 7 uur en heb buiten het huishouden doen weinig spannend meegemaakt. (saai he) Ow ja, wat even... Ravens oma is op dit moment aan het liften voor 3FM. Ze doet het voor een goed doel (zodat ze een ambulance in Kenia kunnen kopen). Iedereen sponsert haar voor een duppie en ze heeft dik 80 sponsers. Op dit moment staat ze bij de Mac op de A1 ri. Amsterdam. Ze moet voor extra kilometers een drumband bij elkaar zoeken... Ben benieuwd of het haar lukt. Het duurt nog tot 23 uur.
Jody, fijne (korte) vakantie! Twinny, blij dat je je beter gaat voelen. Nou nog even de 'duivels' en dan kun je er weer tegenaan! Test: ik had vorig jaar op zondag 26 (dacht ik) oktober getest! Djeez wat is de tijd snel gegaan! Ik heb de babyboom trouwens niet gezien. Weet er ook te weinig van of het me wat lijkt.... Ongelooflijk hoe snel ik ben bijgelezen... vind het echt jammer....
Jody fijne vakantie! lekker van genieten (hebben jullie wel verdiend) en ja eerrrrug nieuwsgierig naar je kapsel! foto's foto's foto's ! (en doe ook meteen een nieuwe foto van mick, want ik ben ook erg benieuwd naar hem)
Nicci is alweer 4 maanden en 1 dag oud! Heb net mijn album geleegd hier... dat gedoe wat Sonya had wil ik echt niet! Waarom voel ik me hier niet meer thuis! Wordt er echt weemoedig van!
Oeh Nicci is een kleintje! Volgens mij is Devin de 5 kilo inmiddels al wel voorbij..ik snap wat je bedoelt met je niet meer thuis voelen. Lekker fucked up want we schrijven hier al (bijna) een jaar...
Niva, ik weet niet of en wanneer het herhaalt word. Het is elke donderdag om half 9 op ned1 geloof ik. Beebie, het is inderdaad niet wat het geweest is. Het is zo stil. Stopt nu dan echt bijna iedereen, laten jullie de goede sfeer hier echt verpesten door de anderen? Ik vind het zo zonde al begrijp ik het wel, maar het was altijd zo gezellig wat ik las. Op deze manier meeschrijven is niet bepaald leuk, eerst was ik bang het niet te kunnen volgen en niet op iedereen te kunnen reageren, maar dit is het andere uiterste, weet eerlijk gezegt niet of ik dit leuk vind. Dit kan en mag toch niet kapot gemaakt worden door anderen. Het is juist zo leuk om met elkaar mee te leven lijkt me (al deed ik dat in stilte) en de beebs te vergelijken, elkaar te helpen, steunen, tips te geven of gewoon lol te hebben.
Jeetje, vier maand en 5 kg! Wat woog ze toen ze geboren was, ze was erg klein toch? Norah is denk ik ook de 5kg gepasseerd, moet dinsdag weer voor de prikjes. Vind het maar niets, de vorige keer moest ze zo huilen dat ze stopte met ademen en helemaal blauw aanliep, dacht echt dat ze zou stikken, zo zielig. Wel past ze nog maatje 56 maar merk wel dat ze langzaam overgaat naar 62. De kleertjes die klein uitvallen in die maat kan ze al wel aan. Zitten jullie beebs in 62 of ook nog wat in 56?
Oh Devin past qua broekjes eigenlijk nog nét niet in 56..maar t kán Qua truitjes al wel 56 en soms 62 het is inderdaad zoooo zonde lieff..Ik weet ook niet of ik dit wel leuk vindt hihi, maar ach ik kom er al zo lang dat ik echt niet zomaar ga afhaken hier Wat rot dat Norah zó verschrikkelijk huilde bij de prikjes (Devin ook trouwens) Kan me voorstellen dat je nu erg opziet tegen de tweede..Toch kleine geruststelling misschien, maar meestal is de tweede een stuk minder heftig heb ik gehoord. Tja..wie weet kun je er wat mee
Nou het is inderdaad wel een beetje een geruststelling, zag er al weer behoorlijk tegen op. Had mijn mannetje al gevraagd om mee te gaan, vind het zo naar om ons meisje zo verdrietig en vol pijn te zien. In iedergeval wel fijn te weten dat de 2e minder heftig is. Devin moet denk ik dan ook bijna gezien haar leeftijd? Dit is overigens mijn laatste week verlof helaas. Kan er wel van huilen, vind het helemaal niets. Zou zo graag een thuisblijf mama voor de aankomende jaartjes willen zijn, maar helaas, geloof niet dat dat helemaal gaat lukken. Heb er gewoon buikpijn van, van het idee dat ik volgende week woensdag weg moet. Weet dat ik er nog even van moet genieten, maar krijg het m'n hoofd niet uit. Lekker sentimenteel :w
Moest jou en Moppie nog ff verwelkomen hier! Bij deze dus... Wow, wat een heftige reactie toen ze die prikjes kreeg! Hoop dat het deze keer beter gaat... Mijn meisje draagt nu meestal maatje 68, heel soms nog iets en maatje 62 (maar dan moet het echt groot uitvallen) en nu ook al spulletjes in maatje 74. Ze wordt echt veel te snel groot. Ze woog vorige dinsdag 7440gr en mat zo'n 64 cm (al klopt dit echt niet want haar beentjes waren nog helemaal gebogen, denk dat het zo'n 66-67cm moet zijn).
Dank je wel voor het welkom Kirby Jeetje wat een verschil joh. En al bijna in 74. Ze verschillen wel iets van leeftijd maar dit is wel een heel verschil, grappig zeg. De vorige keer was ons meisje 55 cm en woog 4910 (bij acht weken), en zat toen heel iets onder de gemiddelde lijn qua lengte. Ben dus heel benieuwd wat ze nu heeft gedaan.