Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

jody...fijne vakantie
    niva..wat fijn dat het beter gaat met devin... dan voel je je zelf ook beter he!
    nicci 5 kilo... ja waar blijft de tijd he!

hier heeft chedella maatje 56 maar begin nu al langzaam over te stappen naar 62. aangezien ze best een dikzakje is zitten deze truitjes wat ruimer om haar buikje..
    Verder is dit ons laatste weekje thuis.... volgende week maandag gaat ze naar het kdv en ik ga weer eens bij mijn werk binnen stappen..

bah heb totaal geen zin erin :confused:

2. Niet meer actief

Ruben draagt maat 62 en 68. Hij is nu zo'n 63 cm lang en woog vorige week 6730 gram.

Kirby Volgens mij heb jij nog steeds slagroom in je berhta's hihihi

3. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Quinty draagt ook maatje 68 donderdag weer naar cb dus ben benieuwd. blehhh weer werken vandaag. het zit er weer op

4. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Jeetje, het lijkt wel of Norah dan wel erg klein is zeg als jullie allemaal al in 62 of 68 zitten. hmm.

5. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Morning! Tiekje is de hele dag bij mijn ouders, om te wennen voor straks als ik weer ga werken. Raar hoor, zo'n stil huis. Gelukkig ga ik zo lekker zwemmen! :D Pfff, ik ben wel errug snel bijgelezen...

Babyboom: ik vergeet altijd de tv op tijd aan te zetten. Misschien dat ik Tanya's link eens moet aanklikken...

Niva, mijn broertje deed ook een tijdje de fotonica-opleiding, ik ken hun curriculum! Leuke opleiding is dat! Ik zal eens bij je broertjes site gaan neuzen. Wat heerlijk dat Devin het weer wat beter doet! :D Hopelijk zet het door!

Jekkia, wat een aparte actie van je moeder! Maar idd je moet de aandacht trekken als je geld wil inzamelen voor een goed doel. Hopelijk krijgt ze aardig wat bij elkaar!

Twinny, gaat het alweer beter?

Goed zo Beebie! Mest Nicci maar lekker vet! :)

Wow Kirby, ik vind Ana-Lucia best groot dan, ook al waren haar beentjes misschien gebogen.

Jody, veel plezier op vakantie! Je kapsel klinkt leuk, heel levendig volgens mij. Lekker zeg, na de zwangerschap weer een nieuw kapsel enzo. Heb ik ook wel es zin in ondertussen... Het zit he-le-maal uit model!

Goh Sonya, ook voor jullie gaat dan toch echt een nieuwe fase in straks. Chedella op het kdv, jij weer eens naar je werk... Raar hè! Wat jammer dat het zwemmen niet doorging trouwens. Gaan jullie het binnenkort weer proberen?

Lieff, Tiekje zit nu nog maar net in maatje 62 en is maar drie dagen ouder dan Norah. Zij is kennelijk nogal fijngebouwd (zei het CB, maar wel van goed gemiddeld gewicht met ong 5200 gram) en daarom hoefde ze nu pas een groter maatje. Misschien is het met Norah net zo? Je hoeft je iig vast nergens zorgen over te maken! ;)
    Het lijkt me ook erg moeilijk om weer te gaan werken, maar dan vooral omdat het dan zo druk gaat worden! Eri werkt ook en ik heb zelf een best intensieve baan met ook thuis veel werk 's avonds, dus dan wordt het hier nog best organiseren...:(

Tja, het is hier nu wel veel rustiger ja... :cry: Vind het ook jammer, ik zat toch al best lang hier. Het was zo fijn om lief en leed te kunnen delen met andere mama's... :cry: Ik heb het wel weer drukker nu, dus misschien zou ik anders ook wat minder vaak zijn gaan posten...? Ik weet niet. Gewoon rot dat het zo loopt!

6. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Demelza zit nog in een hoop maatje 56. Sommige dingen in 62.
    2 weken geleden was ze 59 cm.
    Ik moet vrijdag weer naar het CB en dan gok ik dat ze toch weer een stukje gegroeid is.

Dus ook Demelza is geen grote dame!

7. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Irena, dat zal inderdaad erg rustig zijn vandaag, wel vreemd lijkt me. Veel plezier bij het zwemmen, lekker hoor!

Nou als ik het zo lees dat Tika en Demelza ook nog net in 56 zitten hoef ik me niet bezorgt te maken. Weet zo niet wat Norah weegt maar dat horen we morgen weer.

Overigens, ik kom net bij de kruidvat vandaan. Voor degene die nog babyspulletjes nodig hebben ze hebben veel in de aanbieding. Op hun site staat de folder. Bij ons hadden ze niet erg veel voorraad dus voor degene die echt wat nodig hebben moeten denk ik snel wezen. Heb van die leren lichtroze slofjes gehaald voor in de maxicosi en nog wat leuke aankleedkussen hoezen, pyjamatje, slaapzakje ed.

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ja he, is echt erg, bij Kind en Gezin dachten ze dat ik al aan het bijvoeden was... maar neen hoor. Nog steeds alleen boobjuice, vijf keer per dag.

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Neen, hoor, heb net ff gekeken in Ana-Lucia haar boekje en zij was 56 cm en 5250 gram toen ze 8 weken was, dus niet zo'n groot verschil met Norah.

10. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Het valt inderdaad wel mee het verschil. Was me al druk aan het maken dat ze wel erg klein was.

11. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    he en dan nog... als ze verder goed vooruit gaat.
    Niet ieder mens is even groot... vergeet dat niet!

Jerry en ik zijn allebei niet zo groot.
    Dus Demelza zal vast geen reus worden. Kan ze nu wel perfect op het gemiddelde zitten, maar haar groei zal vast een keer stagneren of eerder ophouden dan van iemand met grote ouders...

12. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren

13. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Leuk die leren slofjes, waren die ook in de aanbieding?

14. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Ja die kostte maar 9.99 ipv 19.99. Heb dus gelijk maar twee paar met verschillende maten meegenomen.
    Ook een erg leuke luiertas (had er al twee maar vond hem zo leuk), een beetje retro.

Ik weet inderdaad dat je geen kindjes moet vergelijken, maar vond het verschil zo groot en dat terwijl wij niet extreem klein zijn. Maar het wie weet krijgt ze zo ineens een groeispurt dat had ze in de 1ste maand ook en was ineens 5cm gegroeid.

15. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    68 is normaal ongeveer 4 tot 6 mnd. dus 62 is nog normaal met 2 a 3 maand hoor

16. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hoi,

Ik heb even geschitterd door afwezigheid. Wij hebben een superdruk weekend achter de rug, maar wel erg gezellig. We zijn lekker uit eten geweest met een stel vrienden, en dat was heerlijk. Even lekker ouderwets een happie gaan eten. Zaterdag avond hadden we een verjaardag. Jeroen heeft daar lekker in het campingbedje geslapen en ging om 2.30 uur mee naar huis en sliep vervolgens lekker verder in zijn wiegje.

De nieuwe mama's, bij deze welkom!

Ik moet pas over 2 weken weer naar het bureautje, jammer, ik wil wel eens weten hoeveel hij is gegroeid enzo. We hebben de weegschaal weer moeten inleveren namelijk.

17. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Heb fff snel bij gelezen.
    Irene: spannend dat Tiekje aan het wennen is, ben beniewud hoe het gegaan is hoor!

Sonya: jammer dat het zwemmen niet is doorgegaan, dan maar een volgende keer, ben benieuwd

Lieff: Zoë heeft in haar boven kleding alles al in maatje 62, want ze heeft een lang bovenlijf. Sommige broeken passen nog in 56, maar andere al in 62. Vind altijd heel raar om spullen weg te leggen! Vorige week heb ik nog een keer hetzelfde truitje gekocht als wat ze bij haar geboorte aankreeg.....wilde gewoon nog ff mijn kleine babietje terug!

Niva: Fijn dat het nu zo goed met Devin lijkt te gaan. Zijn jullie nog bij de kinderarts geweest?

Zoë is dit weekend gedoopt. Ze had er halverwege de dienst geen zin meer in en zette het op een huilen, hihi! DAardoor was het nogal wat chaotisch! Ze zag er heel leuk uit (foto in album) en ze heeft mooie kado's gekregen. Ach mijn meisje wordt al zo groot!
    Ze vertelt de hele dag honderd uit en zoekt echt steeds contact met haar ogen en zo. Verder grijpt ze al heel goed vast en probeert alles in haar mond te duwen, haha!
    Dadelijk komt mijn moeder ons halen. Ik moet ff een keertje extra naar therapie, omdat met mij niet zo lekker gaat. Kan Zoë ff lekker verwend worden!

twinny

18. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ja maar voor mij al weer heel groot! Ze draagt 56 op het moment en van een aantal kledingstukken in maat 50 nemen we nu afscheid!

Vanochtend op het bureau voor de 3e prik geweest. Ze was 55 cm en 5100 gram! Mama is trots!

19. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    oh wat is ze dan mooi gegroeid hè! En verder ook alles goed gegaan met de prikjes?

20. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Het is onwijs zonde! Ik probeer nog een tijdje te schrijven, totdat de lol er echt af is. Wie weet komt het weer... hoewel ik denk van niet... kan het gewoon nog niet helemaal loslaten. Komt trouwens ook voor een groot deel door dat foto gedoe van Sonya hoor. Ik voel me ineens erg bekeken hier. Dus het ligt wat mij betreft niet aan de andere groep mama's want iedereen kan meelezen....

Deel Deze Pagina