Ja ze was 40cm en 1860 gram. Een dysmatuur kind zoals ze dat noemen. Nu is het echt een minimensje! Wat naar dat Norah zo reageerde op de laatste prik. Heb je in haar gezicht geblazen? Dat wil nog wel eens werken om ze meteen te laten ademen.
In ons geval was dat ook echt zo. De 1ste keer was ze er ook echt ziek van, koortst en een paar dagen van slag. De 2e keer kreeg ze een beetje verhoging, maar verder niets gemerkt. Toen huilde ze trouwens wel net zo erg als bij de 1ste keer. Vandaag huilde ze véél minder. Was ook heel snel stil daarna en tot nu toe lijkt ze er geen last van te hebben. *klopt af* Ze ligt nu lekker in bed, maar pruttelt nog wel wat.
Ja goed he! Hoe gaat het met jullie moppie? Weet je wat ik gisteren zag. We keken naar een aflevering van Lost en daarin stelde iemand zich voor als Ana Lucia. Komen jullie zo aan de naam of is het toeval?
Toch ongelooflijk dat ze het zo goed doet terwijl ze een paar weekjes aan de vroege kant was. Geef je nog steeds bv?
Huh? Ik zou juist verwachten dat het strakker zou zitten aangezien ze een dikzakje is! Of lees ik het helemaal verkeerd? Wat doe je voor werk? (ben het volgens mij vergeten... )
Klein maar fijn toch!? Laat onze kleintjes lekker onderaan de curve hangen! Zolang ze het goed doen maakt het toch niet uit dat een ander zegt dat ze te klein zijn!?
Nicci vet mesten? Ze moet niet teveel op haar moeder gaan lijken! Vroeg ik me wel af: als ik vet eet, geef ik dan door de BV een signaal af aan haar lijfje om vetcellen aan te maken? (ben gisteren begonnen met gezond eten, niet meer snoepen en iedere avond buikspieren! Me proud) Over het minder posten. Het is ook zo dat dit gedoe net samenvalt met het moment dat veel mama's weer moeten werken. Ik heb véél minder tijd merk ik. De 2 dagen dat ik niet werk door de week wil/moet ik ook besteden aan het huishouden, winkelen, sociale contacten!
Ik heb ook wat dingen opgechreven inderdaad! En voor kerst geven we grandma een snowbal met een foto erin. Ze schijnt gek te zijn op die dingen. Op de planning zou dat vanmiddag moeten lukken! hahaha alsof ik nog geloof in planningen!
Het gaat nu weer goed met haar! Ze had afgelopen week niet gepoept en daardoor had ze gisteren enorme krampjes, maar daarnet kreeg mama een hele volle, erg stinkende poepluier als cadeautje Is puur toeval die naam
Wat een mooi meisje is het toch! Echt een meiden snoetje heeft ze! Ik zeg wel vaker dat baby's mooi zijn, maar ik vind Zoë echt heel mooi! (niet zo mooi als mijn eigen monstertje natuurlijk maar dat is logisch!)
Jeetje ik weet dat het mag en kan hoor dat ze eens een week niet poepen, maar ik vind het dan zo zielig als ik lees hoe die kleintjes zich voelen als ze dan eindelijk poepen! Jullie naam is wereldwijd te zien geweest! Toch is het een originele naam. Vind um mooi!
Ja idd, zo'n kleine vier weken te vroeg. Geef nog steeds volledig bv en jij? Mag normaal al starten met fruit- en groetehapjes maar wil volledig bv geven tot ze zes maand is. Wanneer mag jij daarmee starten? Nu ook al zeker? Of is het anders omdat Nicci dysmatuur was?
Haha neen hoor... Nicci krijgt enkel wat ze nodig heeft Dat is net het goeie aan bv Heb het een keer gevraagd aan de kinderarts of het zo is dat als ik ongezond eet, mijn melk dan ook minder gezond is, maar dat is niet zo Niet dat ik hele dagen ongezond eet, maar ik zondig wel een keertje You go girl! Ik kan het niet laten, het snoepen, al honderd keer geprobeerd maar lukt me echt niet...
Ik dacht dat ik las: nog nét in 56 (dus bijna 62), maar je schreef nog nét NIET 56.... Jeetje, heeft Devin nog maatje 50 broekjes aan dan? Jarno heeft al een aantal weken maatje 68 aan..... Morgen moet ik weer met hem naar het CB, ben heeeel benieuwd wat ie weegt en hoe lang ie is... Lieff, hoe is het vandaag gegaan bij het CB? En de prikjes? Groetjes Miep
Haha, nu al een kleine deugniet Naja, zo fijn is het daar ook niet he in de kerk, was het niet te koud? Onze kleintjes worden idd snel groot... heb ook al een paar keer willen dezelfde kleertjes kopen maar dan in een ander maatje, raar he, langs de ene kant willen we dat ze groot worden, langs de andere kant houden we ook graag vast aan dat inimini Laat Zoë maar eens lekker verwennen en pas goed op jezelf meid!
Oww Twinny wát een lieve foto zeg..Ik vind die : Ik zit "ook errrug gaaf! Leuk pakje heeft ze daar aan en wat een knappe meid is het toch! Waarom gaat het met jou even niet zo lekker? Bedoel je fysiotherapie of therapie voor je hoofd Wat voor kado's heeft ze allemaal gekregen? (ben niet nieuwsgierig hoor hihi) Jammer dat ze het op een krijsen zette, maar ook wel logisch..zo'n overvolle grote massale kerk met dat water over je hoofd en de hele tijd heen en weer gesleurd worden naar niet-gekleurde-zachte-knuffelbare-ruimtes..Dat gaat snel vervelen