Oh jeetje Niva... Dat is wel erg sneu ja! En jullie hebben zo je best gedaan de afgelopen tijd.... Elke keer weer voeden als ze erom vroeg, tig keer per dag.... Zoals Twinny ook al zegt, jullie valt echt niks te verwijten. Jullie doen echt je best wel, daar ligt het niet aan. Hopelijk werkt het medicijn snel! Schrik er eigenlijk best wel van, dit verhaal.... Succes Niva! Groetjes Miep
Hè, ghetverdekkie Niva, zo klein en dan al zoveel last... Erg sneu voor haar en ook voor jou (je mama hartje breekt een beetje als je kindje zoiets heeft, toch?)... Jij hebt idd alles gedaan wat je kon, ze mag wel blij zijn met zo'n mama die zo goed is gaan onderzoeken hoe ze haar kon helpen! Ik hoop voor jullie dat er nu wat rust gaat komen en ze weer net zo relaxed en lief wordt als ze was voor dit begon! Dikke zoen voor jullie!
Hallo! ****Zwaait**** We zijn weer terug! Het was heerlijk. Lekker ontspannend en Mick heeft ook genoten. Alles ging heel goed. Hij sliep elke dag van 23-8 en overdag was hij heel vrolijk en nergens lastig geweest (zelfs niet terwijl wij uit eten waren). Het is zo'n scheetje! Ik ben uitgerust, maar zie nu nog meer op tegen mijn werk, bleh. Nog maar even niet aandenken dan..... Niva, wat rot dat ze haar slokdarm ontstoken heeft. Arm kindje. Hoop dat de medicijnen snel werken en dat ze dan ook weer goed gaat drinken en aankomen. Dat ze nu 1 keer niet zo veel is aangekomen is niet, maar de volgende keer moet natuurlijk wel weer goed zijn. Hopelijk maak je je niet te veel zorgen. Het is een sterk meissie hoor (heb je goed gemaakt ). Twinny, hoe was je afspraak? Helpt het je goed? Chantal: Goed bezig hoor, met je buikspieroefening! Ik doe ze altijd 's morgens, dan ben ik gelijk fit en kan ik makkelijker de dag beginnen. Er waren nog meer meiden bezig met gezond eten, sporten, afvallen. Heel goed! Hou vol. Het is zo fijn om elke keer een maatje kleinere broek aan te kunnen. Ik moet even naar Mick, maar zal zo nog wat foto's plaatsen!
Meiden bedankt voor jullie reacties.. Pienie je hebt gelijk hoor, je moederhart breekt..écht. Gister had ze meteen ook de ergste dag tot nu toe (heel de dag was ze zeiknat van t spugen en alles kwam er met golven uit , ze had 38.4 koorts en schreeuwde het uit van de pijn) 's avonds lag ze op het grote bed en hadden vir en ik elk een handje van dr vast en ondertussen aaide vir dr buikje met zn andere hand en keek ze mij aan..En ze huilde zooo hard en zo lang en uiteindelijk zag je langzaamaan dr oogjes dichtvallen en het volume afnemen enzo viel ze uitgeput in slaap..Ik heb zo vreselijk zitten huilen, die pijn is niet te beschrijven die je dan zelf voelt. Het snijdt écht in je ziel..elke vezel van je lichaam huilt als je je kindje zó ziet lijden.. Ook vandaag spuugt ze erg veel, misschien is ze wel wat grieperig erbij..ik leg haar dus zodra t kan aan, omdat ze alles uitspuugt en ook nog es koortsig is (is minder hoog dan gister) Tussendoor is het trouwens een hele lieve vrolijke dame hoor..ze heeft net effe Lollifantje en winnie the pooh op tv gekeken..ze lag echt dubbel! Heel cute Jody, wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad en nog steeds dat Mick het zo heerlijk doet..Wat zul je lekker genieten van je gezin!
Ik hoop dat de tandjes eerst onder komen, zoals bij de meesten. Het schijnt allemaal niet uit te maken met bv heb ik gehoord. Waarom zouden zoveel vrouwen anders nog lang voeden? Heerlijk zo lekker in bed blijven liggen met Norah?! En 5 cm gegroeid? Djeez goed man!
Misschien is het al gevraagd hoor, maar ga jij het weer dragen van dezelfde donor? Of gaat San nu zwangeren?
Maar weinig papa's kunnen pijn van hun kroost zien he!? Ik weet nog wel dat mijn vader heel snel uit de ziekenhuis kamer ging toen mijn zusje en ik daar lagen nadat ik tegen een boom aan had geparkeerd ( ). Hij kon er echt niet tegen! Vir zal niet meer zeggen dat het wel mee valt denk ik!
Wow dat is druk! Is het een grote ruimte dan? Wij mogen 12 baby's op de groep hebben, met 3 leidsters. En dat is max!
's Ochtends! Nee dat kan ik niet! Hahaha! En de zin "het is zo fijn om elke keer een maatje kleinere broek aan te kunnen". Mag ik even ernstig jaloers zijn? Djeez! Pas nog niet eens in mijn pre zwangerschap broeken!