Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    He jakkie, hier is gelukkig nog niets te bekennen. Ik neem aan dat dit de eerste keer is na je bevalling?
    Ik las hier ergens een topic dat de eerste menstruatie naar de bevalling enorm hevig kan zijn en dat je meer bloedverlies kan hebben dan na de bevalling. Heeft 1 van jullie dat ook ondervonden?

2. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0

3. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Jeetje hebben jullie gelezen dat Lieselotje1980 is overleden? Ik ken d'r wel niet, maar heb er gewoon de rillingen van, wat erg voor haar man/vriend en verdere nabestaanden, en dan zo jong, zo oneerlijk.

4. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Hier nog even wat foto's van ons meisje

5. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
  6. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
  7. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    En de laatste

8. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Vandaag ging het niet zo heel erg lekker, Norah heeft al weer een paar dagen geen ontlasting gehad en was dus vanavond en vanmiddag flink aan het huilen. Ben daarstraks lekker wezen douchen met d'r en daarna kalmeerde ze gelukkig was. Heb er wat lactulose gegeven in de hoop dat er wat komt.

Zelf ben ik sinds gisteren verschrikkelijk ziek, ben de hele dag aan het overgeven geweest en flink diarree en rond de 40C koorts. (scheelt in iedergeval al weer drie kg). Hoop dat Norah dit bespaard blijft, moet er niet aan denken dat ook zij helemaal niets meer binnen kan houden.

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Lieff! Wat heb jij een mooi dochtertje! En zo'n mooie haardos dat ze heeft! 't echt een meisje om op te vreten :)

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hoop dat je je snel beter voelt en Norah het ook niet krijgt hoor!

11. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    euhm losec mups ofzo? het zijn zgn protompompremmers ofzoiets..Naam van het medicijn kan ik niet echt vinden eigenlijk

12. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    oooh wat een mooi meisje is norah! Echt schitterend, en wat een haar ook zeg! Vind dat bruine truitje ook heel erg leuk trouwens!

13. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jarno zou afgelopen woensdag zijn prikjes krijgen, maar ze hadden niet het juiste vaccin, dus ging niet door. Nu krijgt hij komende maandag de prikjes hier thuis.

14. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jap! :) :)

Me proud!

Gefeliciteerd met de derde vermaanddag van Norah!

15. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Wauw! Wat een mooie meid is Norah zeg! Prachtig!

Beterschap Lieff! Gaat het vandaag al ietsje beter met je?

16. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ohhh wat is Norah toch een mooie meid, en veel haar!

Lief, hoop dat je je gauw weer beter voelt. Heeft Norah inmiddels al gepoept?

17. demi26

demi26 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik heb even een vraagje. Ik ben een aug. mama en wil graag wat raad en jullie zijn net iets verder...

Aron is ruim 6 kilo en groeit erg goed. Ook slaapt hij al ruim 2 weken door na de fles van 23.oo uur. Wij moeten hem voor deze 5e fles echt wakker maken. Het CB zei dat het wel vroeg was, maar dat we best mochten proberen of hij naar 4 flessen kan ( soms drinkt hij ze namelijk overdag niet allemaal leeg). Is er bij jullie al iemand die op 4 flessen zit en hoe heb je dat afgebouwd? De een zegt de 5e fles verdelen over de andere 4 en de laatste gewoon weglaten terwijl een ander zegt gelijdelijk de laaste vervroegen en dan weglaten.
    Ik weet wel dat ik op mijn eigen gevoel moet afgaan, maar ik was gewoon benieuwd of iemand van jullie al zover was....

Groetjes Demi

18. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Hoi Demi,

Heb helaas geen ervaring met FV maar als Aron overdag zijn flesje al niet leegdrinkt dan zou ik die 5e niet over die andere 4 verdelen. Misschien is Aron er echt al aan toe om nu al de overstap naar 4 voedingen te doen.

Tis al een flinkert hoor (6 kilo) en wat een scheetje! Heb even in je album gekeken maar wat een schatje zeg en wat een bos haren!

19. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Hoera, het is alweer 150 dagen geleden dat ik van Raven ben bevallen.

Time flies....

20. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Loltsje, dat is erg handig dat ze het niet hadden, wel erg fijn dat ze het nu thuis komen doen, sterkte alvast, het blijft vervelend die rotprikjes.

Jekkia, 150 dagen geleden alweer, onwerkelijk hé, het gaat zo verschrikkelijk snel. Ik zag laatst op het cb een kindje van een week oud, jeetje wat klein was dat, kan me het haast nu al niet meer voorstellen dat ze zo klein was. We moeten gewoon elke dag volop genieten.

Bedankt voor jullie complimentjes :) Ze is natuurlijk ook erg mooi haha ;), maar ja wie vind dat niet van z'n eigen kindje.
    Ze heeft helaas nog steeds niet gepoept, heb d'r om 11.00 nog weer wat gegeven, maar nog geen resultaat, wel heeft ze er last van, normaal huilt ze nooit 's middags maar nu wel steeds, erg zielig. Zelf ben ik gelukkig wel weer wat opgeknapt gelukkig, alleen nu is Henry ziek, erg leuk weekend ehum, vooral omdat dit m'n laatste vrije weekend was, had me er iets anders bij voorgesteld. (ga om het weekend werken)
    Vandaag is ze al weer drie maand (miep bedankt :)).

Deel Deze Pagina