Verliezen ze haar of moet het haar over een steeds groter oppervlak verdeeld worden? Dit idee heb ik namelijk bij Nicci. Ze groeien immers zo snel, maar het haar groeit niet zo snel natuurlijk!
Euwww floradix. Ik heb nog 3 kwart fles staan wat is die zooi goor, maar 't werkt wel. Wietske, ik kan je ook helaas niet helpen. Maar wel vertellen dat ik zelf een medela kolf heb gehuurd, dat was een perfect apparaat. Kon je instellen op welke sterkte hij moest kolven en duo dus 2 boobs in 1 keer kolven. Je voelt je dan wel helemaal melkkoe. Heb zelf helaas moeten stoppen, trok het niet meer. Maar kan die kolf zeker aanraden.
Vanuit Apeldoorn ook gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Echt cool man, dat je het ons al zo snel hebt verteld! Even kort; we hebben besloten (mede door jullie goede argumenten) om 4 schepjes te doen. Gisterenavond om 22u begonnen en meneer heeft geslapen tot 4.30! Ruud heeft die voeding gedaan (THANX!) en om 9.00u heb ik hem de volgende gedaan. Heerlijk nachtje dus! Ben benieuwd hoe het vandaag verder gaat.
Wauw! Wat een braaf jongetje! Jeetje zeg wat een langslaper! Wij hebben ook een goede nacht gehad, Sverre heeft om 12 uur zijn laatste fles gehad en om 4:45 weer. Maar helaas daarna ook om 8 uur alweer.. Ik heb het idee dat hij amper nog in slaap valt na die nachtvoeding. Ik slaap nogal licht en elke keer als ik me omdraaide hoorde ik hem 'praten'. En we doen tegenwoordig nog wel expres het verduisteringsgordijn naar beneden zodat het donkerder is.
Bedankt voor de felicitaties! Hij heeft mij gevraagd, eigenlijk al na een week.. En hij blijft het vragen! (ik had overigens de eerste keer al ja gezegd hoor). Vandaag is Sverre 1 maand oud! We hebben al een e-card ontvangen van mijn zus en zwager om ons te feliciteren. Wie schreef dat nou, dat haar zus helemaal gek van de baby was? De mijne dus ook. Echt compleet idolaat! Ze wonen in Helmond maar zouden gerust elke week langskomen als wij dat goed vonden. Vandaag gaan we naar hun toe: 2,5 uur in de auto heen en 2,5 uur terug.. Gelukkig is Sverre een goede autorijder. Eigenlijk mag hij nog niet zo lang in de maxi-cosi volgens mij, maar goed. Als we daar zijn leggen we hem wel weer plat neer. Ben heel benieuwd hoe het gaat! We gaan ook nog even bij mijn schoonzus langs, die is 2 dagen na mij bevallen. Ik zie daar tegenop, want haar vriend rookt als een ketter. Ook bij die baby in de buurt! (Niets ten nadele van de rokers hier hoor, want ik lees ook dat jullie naar buiten gaan en niet bij de baby roken, toch?)
Ja, dan kun je weer even vooruit! Ik heb zelf gelukkig ook beter geslapen. Was 'maar' een uur voordat ik Sverre hoorde al wakker en aan het luisteren.. Leer ik het ooit?!
Poeh dan zal ik ook nog even opscheppen Elin heeft geslapen van kwart voor elf tot kwart over zes! (Hoewel ik me toch zorgen maak dat dat te lang is geweest...)
Aww gatver, roken is nog tot daar aan toe maar toch niet waar de baby bij is? Maar misschien is het zulk lekker weer dat je wel buiten kan zitten? Schijnt dit weekend lekker genoeg te worden, dus kan je dat vast wel doordouwen, lekker in het zonnetje. Gefeliciteerd met je verloving meid! Echt COOOOOOL!
Lexi, Elin is nu bijna 2 maanden, dan is het heel normaal dat ze doorslapen hoor! Kijk maar bij de juni-mama's. Daar zijn heel veel kindjes die al van 11 tot 6 of nog langer slapen. Geniet ervan zou ik zeggen!
Waar Sverre zijn haar verliest, heeft hij schilfertjes op zijn huidje. Zou het wel normaal zijn? Gelukkig kan ik woensdag even vragen bij het CB.
Is niet te lang! Waarom aanleren dat ze wakker moeten worden. Dat was hier het laatste advies toen ik me om hetzelfde zorgen maarkte.
Kar gefeliciteerd. hier. ik ga door met bv. wat gister niet met de elektrische kolf lukte heb ik vanmorgen met de net gekochte avent binnen 5 minuten 125 cc afgekolf. heb weer een tevreden meisje en mama.