Hier ook fulltimemoeder. Werk af en toe op zaterdag in de bieb, maar dan is papa thuis. Eenkennigheid. Hebben we hier gehad toen ze 3 - 4 maanden oud was. Nu merk ik niet dat ze eenkennig is. Als wij iets eten wat Marleen mag hebben, krijgt zij dat ook. En ze krijgt een schaaltje biogarde erna. Danoontjes mag wel, maar daar zit best veel suiker in. En Marleen kan niet van 1 danoontje leven. Die moet er minstens 2 hebben. Eigenlijk hoeft ze dan geen fles meer, maar wij geven haar, voordat ze naar bed gaat, nog een klein flesje melk. Ze drinkt dan hooguit 100cc. 's Morgens krijgt ze bambix, tussendoor fruithap. (banaan en appel gaan er graag in) Tussen de middag een boterham met melk. 's middags diksap met een koekje of iets dergelijks. En dan tussen 5 en half 6 haar prakje.
Hier ook fulltime mama... heerlijk is het. Eenkennig zijn kennen we voorlopig nog niet en hoop dat dat ook zo blijft. Ze is wel wat rustiger als we bij 'nieuwe ' mensen zijn en kijkt ook altijd eerst de kat uit de boom. Hoe gaat het met jullie allemaal? En met de zwangeren? Niet te misselijk? Jekkia, jij bent alweer de 12 weken voorbij!
Ik zou wel graag fulltime mama willen zijn, maar financieel is dat hier niet haalbaar. Ik werk nu 2,5 dag en dan is Brennan bij een gastouder hier in het dorp. Hij vindt het er gelukkig super gezellig, dus ik kan wel met een gerust hart naar mijn werk. Toen Brennan een maand of 4 was is hij een poosje eenkennig geweest, maar nu valt het wel mee. Hij is inderdaad wel rustiger bij vreemden, maar dit duurt nooit lang.
Remember me Lang geleden dat ik hier ben geweest. Dacht laat ik weer eens kijken, allemaal oude bekenden van 'vroeger", leuk, leuk, leuk! Ook een paar nieuwe, ook leuk, leuk, leuk! Alle zwangeren GEFELICITEERD! Alle bijna-zwangeren Ik hoop dat het snel gaat lukken bij jullie! Effe kort, fulltime mama hier, sinds een week aan het overstappen op FV , dus 7 maanden volledige borstvoeding. (Maar Kirby, ik wil je nog best mijn schema geven want die is niet verschillend dan wat ik nu heb). Eenkennigheid ook niet gelukkig. Wel kan hij bij vreemden heel even raar kijken van wie ben jij, maar over het algemeen krijgt iedereen een vette lach van hem, de charmeur Hier ook nog geen plannen voor een 2e, eerst mezelf maar weer eens op de rails zien te krijgen... Liefs, Tanya
hey kirb, wat een gave foto! die had ik nog niet gezien! nou aidan is nooit eenkennig geweest, tot 4 dagen geleden. hij wil alleen zijn mama, zelfs papa is niet goed. dan is het echt huilen. maar vaak is dat als hij net uit zijn bedje komt. ff wennen dus. over de inbraak, tja ik heb echt een hele dag gehuild om die foto's. heb me er inmiddels al bij neergelegd. ik probeer gewoon bij iedereen te bietsen en via forum/photobucket/hyves zoveel mogelijk terug te vinden. komt wel weer goed *snik* op http://www.youtube.com/user/mikstivik staan filmpjes van aidan hij heeft zich ditr weekend voor het eerst 2x zelf gaan zitten vanuit zijn buik. ja dan sta je raar te kijken.inmiddels de box en ledikant ook naar beneden gezet omdat hij zich optrekt aan de spijlen en al een aantal keer bijna eruit viel, vanochtend uit papa en mama's bed gerold. ik werk btw 3 dagen in de week. mijn mama of leon passen dan op. zou liever 2 dagen werken maar dat zit er nu ff niet in. xxx
Tanya, zou je het zien zitten om ff je schema'tje te plaatsen? Zijn er nog dames die nog bv geven? Niva, hoe gaat het nu met Devin, heeft ze nog veel last van haar reflux? Kim, wat gaat Aidan snel he! Ana-Lucia krijgt nu haar vijfde tandje! Ze had er tot nu toe nog geen last van gehad, maar nu echt wel... Ze heeft nu ook weer iets nieuws sinds gisteren, ze gaat nu echt met haar hoofdje neen schudden als je nee zegt, zo schattig!
hihi ik wou dat ik hier ook zo'n mooi schema neer kon zetten maare nee helaas. tussen 08 en 09 uur een fles tussen 10 en 11 uur een poging tot fruithap tussen 12 en 13 uur een fles Hier krijgt ze wel eens een broodkorstje of koekje of rijstewafeltje. tussen 17 en 18 uur een fles 7.30 groentehap (wordt al steeds ietsje eerder) en dan tussen 22.00 en 23.00 weer een fles
Ik werk gewoon 4 dagen in de week en me vriend ook 4 dus Rianne gaat 3 daagjes in de week naar het KDV. En gelukkig heeft ze 't er zo ontzettend naar d'r zin. Zodra we binnen stappen zijn we uit beeld en zijn de kindjes daar veel boeiender . Eenkennigheid is hier dus ook totaal onbekend ik zet r tegenwoordig ook wel eens voor 't raam hiero zodat ze naar buiten kan kijken en zit ze tegen iedereen te lachen en te roepen
Trouwens gefeliciteerd met de vermaanddag van Daniel. Hier een dame die geen fruit moet. Alles geprobeerd maar nee hoor. Nou heeft ze sinds vorige week een paar happen genomen uit een potje en dat vond ze wel lekker dus dat ga ik morgen maar weer eens proberen En danoontjes krijgt ze sinds vorige week na d'r groente.
Hoi! Goed hoor 7 maanden BV! Hoe is 't met de krullen van Ruben zijn ze nog zo mooi. (ik denk dat wij ook een krullekop krijgen aan 't pluis te zien wat er nu zit)
Ik heb nog fotos van Aidan. Zal ze je mailen als ik 't niet vergeet. Hier ook 't bedje en box omlaag hoor ze is levensgevaarlijk. Ze kruipt gewoon zo weird om te zien En zitten doet ze ook al, en sinds van de week dus ook echt optrekken tot staan . Dat ging dus eerst tot op haar knieen das dus ook over. Van 't CB trouwens gehoord dat ze zo goed kan zitten dat we mogen gaan fietsen \/ Dus morgen ff goeie beugel halen voor 't windscherm and off we go
Leuk Koeky, dat jij al kan gaan fietsen. Hier nog even wachten, maar duurt ook niet lang meer. Ja hoor Tanya, ik herinner je nog. Wat goed zeg dat je 7 maanden bv hebt gegeven. Accepteert Ruben wel de fles? Gave foto Kirby. Zo lief. * smelt* Lastig Kim, dat Aidan eenkennig nu is. Als jij werjt en hij is bij je moeder, huilt hij dan ook nog steeds of is het dan over. Rodelief, hier ook niet echt een broodeter. Ik geef er voor in de plaats ook weleens een bordje Bambix. Vind ze vaak iets lekkerder.
Kirby: Devin heeft nog steeds last van haar reflux, maar een stuk minder gelukkig. Het blijft een meisje met een erg gevoelig maag/darmkanaal en ze spuugt dus ook heel makkelijk en ontlast heel moeilijk Verder is ze supervrolijk en blij en errrug sociaal. Ze lacht en kletst met iedereen en is dol op andere kinderen...ach ik kan er een boek over schrijven, zó leuk is ze Ik lees hier wel af en toe nog mee hoor, helaas ontbreekt het me vaak aan tijd om te reageren dus heel soms geef ik even een gil..Ik zal wat beter mijn best doen (oeps wat een belofte) om wat meer persoonlijk te reageren.. Sta er wel van te kijken hoe de kindjes zich verschillend ontwikkelen..heel bijzonder. Ik lees zelfs dat Rianne (?) al zo goed zit dat ze in het fietszitje mag?..wauw, heerlijk!
Hier nog een kleintje met een erg gevoelig maag/darmkanaal... gelukkig heeft ze nu ook minder pijn als in het begin. Jij ook al zo'n vrolijke, lieve meid! Gezellig he! Een boek schrijven... hihi Fijn dat ze dol is op andere kinderen! De kindjes ontwikkelen zich idd heel anders... gelukkig maar Zou raar zijn moesten ze allemaal dezelfde maniertjes enz hebben! Ik mag trouwens ook al fietsen met Ana-Lucia... moet alleen eerst nog een fiets aanschaffen haha.