Oooh dank je wel Femke, lief van je! Ik vind Marin trouwens op de foto echt al een kindje! Ja Demelza staat er ook bij, die heeft al dik 400 stemmen..ik weet niet, denk dat evelien mensen afperst ofzo Grapje hoor
Niva, heb voor je gestemd. Wat een poepie zeg op die foto! Femke, ik moet ook altijd lachen op CB. Mirthe was 2 weken terug ook 8,5 kilo en 70,1 cm. Schatten haar ook altijd veel ouder
Niva, Ana-Lucia spuugt nog heel veel, zeker na elke maaltijd, gebeurt zelfs vaak dat ze bvb een kwartier voor ze opnieuw moet eten nog spuugt van de vorige maaltijd. Maar goed, ze heeft er geen pijn meer door, is alleen veel wassen voor mama Is wel fijn nog zo'n klein beebje he, ik heb een beetje een reuzebeebje Gaat sowieso veel te snel...
Marin is ook echt wel superlang Ze heeft de gemiddelde lengte van een beebje van 9-10 maand Ana-Lucia was de laatste keer 72cm en 9700 gram, toen was ze net 8 maand en zij werd een reusje genoemd door de arts, zeker ook omdat ze bijna een maand te vroeg geboren was.
We hebben zelfs al een nieuwe autostoel besteld. De maxi cosi is misschien nog een maand te gebruiken. Ja, lang is ze. Kan je je voorstellen dat haar lengte met en half jaar de ondergrens is voor een kindje van een jaar? Dat die dan vaak ook al lopen? Zie haar al gaan. (zou ze wel willen)
Heel moe en duizelig. Bij vlagen nog misselijk, maar dat neemt gelukkig af. Gisteren eerste afspraak bij de vk gehad. Bloeddruk was erg laag en volgende week gaan we even bloedprikken. Ik had echt verwacht dat we wel even het hartje zouden horen, maar dat was nog veel te vroeg. Hihi, dat je dat zo snel alweer vergeet..... Mick is vandaag opgehaald door zijn oma, zodat ik even rust heb. Dat heb ik ook echt nodig. Soms weet ik niet waar ik het zoeken moet, maar we moeten gewoon door he? Hoe is het verder met jou? Fijn om te horen dat het moederschap je nog altijd heel goed bevalt. Wanneer komt de tweede? HAhahaha, nee hoor, zal je niet opjagen. Hoop dat het goed gaat met je!
Kirby, wij hebben de Römer king plus besteld. Houd je er wel rekening mee dat op sommige stoelen een levertijd van 4 tot 8 weken zit? ie van ons (zie album) wordt eind maart verwacht.
Niva, ik heb voor je gestemd. Wat een lief meiske heb je. Hier ook geen reuzebaby hoor. Marleen is nu 8 maanden, maar weegt denk ik nu net boven de 8 kilo en is nog geen 70 cm lang.
Die van ons kan nu elk moment binnenkomen. Wij hebben de MaxiCosi PrioriFix Black Reflection besteld. Wilden eerst de Romer met de easyfix maar die past blijkbaar niet in onze auto.
Oh dank je wel damezz voor jullie stemmen! Ben er erg blij mee..heb er een hard hoofd in dat ik het nog red, maar goed..ik heb mijn best in elk geval gedaan (ben te laat begonnen denk ik) Jody wat jammer dat je je zo dizzy voelt ..och en het is nog zó pril..zó klein nog..Een vriendin van me is ook zwanger, inmiddels 14 weken geloof ik alweer En voor mijn gevoel waren jullie ongeveer even ver..haha dat scheelt nogal wat. Denk dat ik het afgerondt heb"Jody nog een paar weekjes tot de 12 weken..en zij er net een paar weekjes overheen. Dus in mijn beleving waren jullie beide rond de 12 weken Heel verhaal, gaat nergens over hihi. Fijn dat oma eventjes op Mick past, is t nog steeds zo'n voorbeeldig ventje? Kirby ik wist niet dat Ana Lucia er ook zo'n pijn van heeft gehad :S Geloof dat de ergste pijn hier óók over is..godzijdank. Wat een rotperiode is dat zeg, wat een rot aandoening. Maar inderdaad, nu alleen nog wat extra was af en toe (en er op letten met t eten) Fijn dat het nu beter met haar gaat dan! Wat zijn jullie kindjes allemaal groot zeg..ik sta er echt versteld van. Devin is 67 cm en woog gister 69nogwat gram..ongeveer plusminus. Dus dat scheelt nogal. Gister was er iemand die zei "Oh ze kan ook niet zo lang meer in de cosi zeker?" Volgens mij past ze daar tot haar derde wel in als ze zo doorgroeit als nu haha. Ik ga eens even kijken of ik in jullie albums ofzo nog wat foto's kan spotten
Niva, Ana-Lucia had er heel veel pijn van in het begin, ze deed niks anders dan huilen van de pijn en ze wou constant bij mij drinken om die pijn te verdoven, toen ik naar de arts ging, was haar keeltje 'verbrand' door het zuur en hij zei dat dat ook met haar slokdarm het geval zou zijn door het vele spugen. Dan medicatie gehad en dan ging het eigenlijk snel beter, nu neemt ze zelfs geen medicatie meer, ze spuugt dus wel nog veel maar heeft gelukkig geen pijn meer.
Leuk hoor al die foto's. Toch grappig dat een topic dat vrijwel stilleg ineens weer gaat leven. De leukerds komen terug merk ik wel. Kirby, wij hebben geen isofix. En omdat Marin zo lang was hebben we niet voor de mc tobi gekozen. daar zijn ze veel te snel weer uit. Is dat type van jullie een tobi of rodiXR. Of heet 'ie voluit zo?