Monique wat een scheetje is mirthe zeg! Nee Devin zit echt onderaan hoor, qua gewicht tenminste. lengte is geloof ik wel redelijk gemiddeld hoor. Kirby hier is het exact hetzelfde gegaan alleen was het veel gedoe met die emdicijnen en heeft het erg lang geduurd voordat iets werkte. Nu heeft ze alleen nog forlax voor de ontlasting..maar verder dus ook niks meer gelukkig! Dank je voor jullie stemmen dames, super lief! (p.s. t mag vandaag wéér hoor ) Adne, wat ik kon zien dacht ik dat ze nog zo'n kleine 100 moest ..en dat in 8 dagen, met zelf 5 mailadressen dacht ik dat het wel moest lukken. Ik zie alleen ineens dat de hoogsten ook erg gestegen zijn en dat het dus nu lastiger wordt (maar ik heb iedereen via hyves gespamd..erg he? hou daar normaal helemala niet van hihi) Ik hóóp echt dat het wat wordt! Kim dank je voor je complimentje, ze ís ook echt heel mooi hoor (trotse mama) Hoe gaat het met jou nu Kim? En mannn wat is Aidan ook een grote flinke vent! Oeps ik moet gaan, moet werken vandaag (slaapdienst yegh!) ..leuk dat iedereen hier zo langzaamaan weer binnen komt druppelen en wat een prachtige kindjes hebben jullie!
@Tom en Jerry, flinke dame dan. Heb je nog een nieuwe foto? Vind het zo leuk om alle kindjes te bekijken @Lma, Mirthe wordt een echt Draculientje nou, de andere kant is de tand ook aan het komen. En ik kon tot van de week ook roepen dat ze er door heen fietste, maar helaas van deze heeft ze wel last. Hoop dat Brennan er wel door heen fietst. @Jekkia, dit is idd geen fijn moment om een peesontsteking te krijgen. Hoop dat je er snel vanaf bent. En Raven gaat echt goed he! @Niva, Devin is ook echt een scheet op die 7 maanden foto in je album Is ze donker van haar? Werk ze!
hier gaat het goed. beetje druk maar komt allemaal goed. aidan is idd groot maar slank. het cb had gezegd dat hij bijna geen vet had, alleen wat op zijn bovenbeentjes. maar hij krijgt genoeg hoor hahaha ik ga morgen btw weer voor het eerst op stap! mag wel daht ik zo, ff lekker eruit en aidan blijft bij opa en oma slapen
Niva, ik heb weer gestemd, maar ik vrees dat je het net niet gaat halen. Hoi Wietske, leuk om ook weer wat van jouw te horen. Is het erg druk, 2 van die kleintjes?
Oooh wat lief zeg dat jullie zo meestemmen! Ik weet dat t een heel gedoe is, dus ik vind t echt 'tof' Ik ben nu op mijn werk (stiekum dus hihi) maar ik zal morgen even een nieuwe foto van Devin showen Nee ze is niet donker, ze is erg blond..denk dat ze daarom ook zo lang kaal is met dr pluizenhoofdje hihi Kimmie lekker hoor dat je lekker gaat stappen, ga je met vriendinnen of met je hubbie? Lekker man! Zitten jullie trouwens allemaal alweer redelijk op je gewenste gewicht? I'm still as fat as...euhm..nou ja, te dik dus Bedacht me ineens dat ik natuurlijk óók gestopt ben met roken en gemiddeld komt een mens dan 3 tot 6 kilo áán. Dus dat maakt wel veel duidelijk. Sinds ik gestopt ben met de BV ben ik weer gegroeid..baal er enorm van, maar ja..wat doe je er aan he? (opnieuw zwanger worden als excuus misschien hihihi?) Ik zou ook wel graag willen babyzwemmen, maar aan de andere kant..ik zal écht mezelf niet in badpak of bikini vertonen zoals ik er nu uitzie. Heb ook echt nog zo'n ronde bolle buik/maag..hoe hebben jullie die weggekregen dan?
kom je van stoppen met roken zoveel aan nou ja dat wist ik niet nou dat moet ik me "stoppen met roken" kilo's nog kwijt hahaha ik ben nog een kilo of 5 te zwaar Dat weerhoud me ook idd om te gaan zwemmen.
Lang zijn zit in de genen denk ik. Mannetje van mijn zus is nu 2 jaar en 2 maanden en zit al in de opvolger. Maxi cosi Rodi XR paste gewoon echt niet meer. Heeft dus nu een Römer voor kinderen vanaf een jaar of vier.....
ik heb ook gestemdt...leuk dat het hier weer opnieuw begint te leven ahhaha alles gaat super hier...chedella is een heel makkelijk en vrolijk kind. groei en ontwikkeling gaat nu net zo als bij een voldrage kind dus we zijn overgelukkig er mee. ze weegt nu maar liefst 9150 gram en 71 cm groot...en dat voor een iniminimeisje binnenkort alweer de 1 verjaardag.... de tijd vliegt..ook wij zitten bij babyzwemmen en vorige week heeft ze haar eerste diplomaatje gehaalt ze kan onder water zwemmen. wel maar een paar slagjes maar toch..is zoooooo schattig om te zien en ze lacht gewoon als ze weer boven komt....ik denk dat we een nieuwe inge de bruin hebben
Hey Kim, wordt het niet hoog tijd om het onderschrift onder je naam aan te passen? Wordt zo wel een olifantsdracht hoor. Koeky, wat is Rianne een pretletter op die foto's zeg! En ik dacht dat marin uitbundig op de foto kon. ook die eerst groentehap is hilarisch! Kilo's: ben ze alle (meer dan) 20 kwijt. Het vet dat er nog zit moet alleen nog stollen en dan wordt het buikje misschien ooit nog weer eens stevig. Alleen vervelend dat ik last heb van vleesflapjes aan de zijkanten van mijn buik richting lies.
Prachtige foto's van chedella. Wat heeft dat meisje een mooi sprekend gezichtje. Fijn dat ze zo langzamerhand het stempeltje prematuur kwijt is.
mooie oogjes. Ik hoop dat Marin ook wat donkerdere wenkbrauwen gaat krijgen. Maakt een koppie helemaal af.
Gewenste gewicht, ha ha verkeerde vraag Ik heb echt nog kilotje of 12 meer als voor de zwangerschap en krijg die er met geen mogelijkheid af. Ga gewoon in badpak hoor, jammer dan, de pret met mijn meisje wint het dan toch van mijn schaamte. Vindt dat gewicht niet zo erg, is nou eenmaal zo, maar dat ik een volle kledingkast heb waar ik niets van aankan daar baal ik wel van.